nastupca:
Clio 172 PH1
-vyrobene 11/2000
-2008 dovezene z ITA s 33tis km byvalym majitelom Pavlom Zajacom
-sezona 2009 sa zucastnilo 4 zavodov do vrchu v ramci KWBT (dnes LMBC). z toho 2x prve miesto, 1x2. miesto v kategorii S2000
-3.8.2011 s necelymi 37tis km som si ho nadseny priviezol domov ja
setup:
-odlahceny a vyvazeny seriovy zotrvak
-lahsia remenica na kluke
-sanie seria, bavlnena vlozka Kingdragon
-seriova ECU upravena v Profituning-u (posunuty obmedzovac na 7800ot/min, upraveny priebeh vykonu a krutaku)
-regulator tlaku paliva
-vyfuk stright pipe 60mm nerez, koncak Supersprint
-vodicova sedacka Sparco Evo+6bod pas Sabelt, spolujazdcova Nastavitelna Sparco+4 bod pas Sabelt s pyrotechnickym napinacom
-odlahceny interier (zadne sedacky, zadne plato, zadne bocne plasty a koberec z dna a bokov kufra, tapacir kufra, odstranene Audio, airbag spolujazdca, vsetky otvory zaslepene karbonovymi platmi -podlepene tlmiacou penou aby nedrncali)
-odstranena klima
-odstraneny zadny stierac a motorcek (carbonova zaslepka)
-odstranene hmlovky (carbonove zaslepky)
-carbon-kevlarova lipka pod naraznikom
-predna a zadna horna rozpera medzi tlmice Sparco
-hasiaci pristroj OMP
-flockovana palubka
-volant OMP, naba a odsadenie OMP
-tlacitkovy start
-nastavitelny Shift light Omex
-budiky tlaku a teploty oleja
-disky OZ Ultraleggera
-stifty namiesto skrutiek
-podlozky H&R - zadok 15mm, predok 20mm
-pneu Toyo R888
-brzdy - kotuce Brembo Sport, platne Ferodo DS3000 (predok aj zadok rovnako)
-vyskovo aj tuhostne nastavitelny podvozok H@R monotube
-silentbloky Powerflex na prednom stabilizatore
-horne unibalove ulozenia tlmicov

Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us