serus
takze nejake newsy..
posledna fotka jazdiaceho auta

bol som sa predminuly vikend kuknut na worthersee.. sanka dolu fakt..

a teraz ta horsia cast.. minuly stvrtok sme sa vybrali do budapesti s polovickou, a cestou spat ked som nastartoval, tak zrazu zacalo na palubovke poblikovat ze "charging fault", hned som si povedal ze popici, lepsie nemoze byt, ked sa odjebalo dobijanie, tak sme dosli.. snazil som sa drzat otacky, ale najvacsia premavka na svete po ceste z budapesti jaku som za poslednych pomaly 10 rokov co tam jazdim zazil, v kazdej dedine 2-3 semafory a vzdy kolona.. a jak auto zastavilo, tak na volnobehu hned chyba vyskocila.. takto to nemohlo dojst daleko samozrejme.. takze 10km pred sturovom (este v madarsku) mi zacali odchadzat postupne systemy, vsetky kontrolky svietili, proste KO, zazil som to na E46 ale tuto to bol ovela vacsi teror

dokonca to doslo do takeho stadia ze vyplo aj servo a to uz som musel odstavit, to boli posledne metre.. takze po 3 hodinach cakania

fajnovy prives mal borec, cesta domov tak 2 hodky dalsie, takze fajn.. ale aspon sme dorazili

a kazdopadne som rad ze sa to stalo tam, lebo mohlo sa to stat v klagenfurte 500km od domu tyzden predtym alebo v rumunsku 700km od domu pred 1.5 mesiacom

a to by ma asi fakt jeblo..
auto som na druhy den nabil velkou nabijackou, lebo ta mala sranda z lidlu ani neni nabijacka ale len dobijacka, ked je baterka uplne vybita tak to nespravi vobec nic..
takze som to mal dva dni na velkej nabijacke a cakal kedy sa kamosovi uvolni garaz.. vcera som mu auto zobral a dnes na tom zacal robit..

a je to momentalne v takomto stadiu..


zaujimava je jedna vec, co sme nahodou natrafili na nu, ked sa pozriete na ten jeden remen ktory tam ostal, na kompresor klimy, zistili sme ze tam chyba napinak :-O :-O netusim jak je to mozne, vsetky typy tychto 48i (aj 44i) motorov som pozrel v etk a vsade to ukazuje ze tam ma byt, a tak isto je tam aj zavit a uchytenie pripravene, takze netusim kto s tym co robil, a preco to menili a jaky remen tam dali, kedze logicky tento je nasponovany a tym padom by mal byt kratsi jak ten co tam ma ist, ked tam ide napinak.. stretol sa s tym uz niekto?

vpodstate na tom ani tak nezalezi, lebo objednam napinak a original remen co tam ma ist.. uvidime podla vin co povedia v bmw.
no kazdopadne rozhodol som sa vsetko doriesit co tam je, lebo to zralo olej a chladiacu, resp. nezralo, ale tiekla vsade, takze sa to odstroji co najviac jak bude treba, a uvidime potom ze co dalej, a co bude treba.
p.s. dalsia zaujimavost.. kazdy strasi ze alternator vodou chladeny atd, a docital som sa, ze zalezalo podla vybavy, ale stacilo malo a uz by tam mal byt vodou chladeny, tak by som chcel vediet preco ja mam obycajny :-O aj napriek tomu ze mne to vyhovuje

kazdopadne kupujem novy original, ziadny repas nebudem riesit, lebo dostat sa k nemu je fakt za trest a musi ist dolu bud takto cely predok alebo cela naprava a riadenie
p.s.2. zajtra ked sa mi podari zabalit, tak posielam svetla do svitlip na repas, uvidime co s nimi vykonaju :-O lebo aj s nimi bol problem, na soferovej strane mi po starte zacal blikat xenon a potom zhasol uplne.. ale to som tu tusim uz pisal :-) takze sa poriesi aj to a budu svitit lip. :-O
p.s.3. uvitam vsetky rady od ludi skusenych, kde sa pozriet a co preventivne vymenit, aby som to nemusel zas za rok alebo za pol roka riesit..
dik