... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
 . Inac uz ma najazdene 180000 a bez poruchy prevodovky. Som zvedavy do kedy vydrzi
. Inac uz ma najazdene 180000 a bez poruchy prevodovky. Som zvedavy do kedy vydrzi  . Zaklad je ale pravidelna vymena oleja a filtra. To ma dost velky vplyv na zivotnost.
. Zaklad je ale pravidelna vymena oleja a filtra. To ma dost velky vplyv na zivotnost. velmisikovna funkcia a vysoko navykova
 velmisikovna funkcia a vysoko navykova 
EBOLA napísal:paky sa nemusis vobec chytat. automaty maju kickdown cize stlacis pedal na doraz a este asi 1cm pretlacis. automat podradi do minimalneho mozneho prevodu a mozes predbiehatvelmisikovna funkcia a vysoko navykova
 
											ViktorDDD napísal:nemáš tiptronic ale steptronic, to preto lebo máš bmw a nie vw
a to vážne stále jazdíš štýlom že si sám radíš v kuse? si myslíš že vieš lepšie čo tá prevodovka potrebuje ako ona sama?
pri zrýchlení na D, keď pridáš jemne tak nepodradí, keď tomu dupneš podradí o 1, keď dáš kickdown tak na najnižší možný stupeň (podradí o 2 až 3 stupne
zmier sa s tým že máš automat a nechaj radenie na neho, ja steptronic využívam len vtedy keď idem zo strmého kopca niekde v horách tak manuálne pichnem nižší stupeň
 . Ved automat je predsa od toho aby som tam praskol Dcko a nemusel sa toho celu cestu chytat a starat sa len o plyn a brzdu nie? Ked mam silnu potrebu sachovat s prevodovkou tak si kupim manual
. Ved automat je predsa od toho aby som tam praskol Dcko a nemusel sa toho celu cestu chytat a starat sa len o plyn a brzdu nie? Ked mam silnu potrebu sachovat s prevodovkou tak si kupim manual  

 
											RACERMAN napísal:Nechapem naco davat z kopca manualne nizsi stupen...auto ked ides dole kopcom a pribrzdis prevodovka automaticky podradi a brzdi motorom, ako nahle pridas hned hodi vyssi stupen a nebrzdi...
aspon u E60 to tak funguje
ViktorDDD napísal:
aj u e39 napr., ale tak keď idem v zime dole cez sorožku tak istota je istota a viem že keď som pichol M2 tak tam M2 aj ostane
ale inak používam len D, dokonca ani S, nevidím dôvod prečo, však keď pridám tak si to podradí tak či tak

003steven320d napísal:ked mam v "S"ku tak auto sa uplne inac chova, plyn je taktiez ovela citlivejsi a aj riadenie je ine.......auto je samozrejme citlivejsie na pracu s volantom
RACERMAN napísal:Nechapem naco davat z kopca manualne nizsi stupen...auto ked ides dole kopcom a pribrzdis prevodovka automaticky podradi a brzdi motorom, ako nahle pridas hned hodi vyssi stupen a nebrzdi...
aspon u E60 to tak funguje
ROKI49 napísal:Tiez u mna citit v Sku rozdiel, citlivejsi plyn, co je sposobene vyssimi otackami, kedze je rozbehnute turbo, ale celkovo mi pridu aj tie preradenia rychlejsie. Nieco to urcite robi
Manualne radenie je o nicom, divim sa, ze to niekto na automate vyuziva. Ked clovek ten automat pozna tak si vie rychlosti vyberat aj plynom, je to uplne predvidave.
Do E46 sa uz davali taketo ficury?
Prevodovka sa sice podradi, ale nevie posudit ako prudky je ten kopec. Ked viem, ze sice podradi, ale ta 4ka rychlost neudrzi a aj tak by tam pri vacsej rychlosti za mojho brzdenia bachla 3ku a motor by uz reval v otackach. Takto si dam z kopca trojku sam a pekne mi drzi nizsiu rychlost a do brzdy ani netuknem.