... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
KejSi napísal:skusal som aj teplotu a asi na 60km useku sa drzala medzi 83-88. Je to asi trocha menej ako to ma byt, ale kym to nebude menej ako 80 nebudem to riesit
 spotreba ostala rovnaka!
  spotreba ostala rovnaka! tiez som nechcel verit ze to spravi 1000km na dialnici na jednu nadrz- spokojnost.
 tiez som nechcel verit ze to spravi 1000km na dialnici na jednu nadrz- spokojnost.KejSi napísal:o spotrebe radsej ani nikomu nehovorim, nikto by neveriltiez som nechcel verit ze to spravi 1000km na dialnici na jednu nadrz- spokojnost.
coWon napísal:normalka, mne aj 1200
 
  
 ... kombinovane urobim 950 a zasvieti mi rezerva... vlastne rezerva zasvieti vtedy ked palubak ukaze dojazd pod 130km
 ... kombinovane urobim 950 a zasvieti mi rezerva... vlastne rezerva zasvieti vtedy ked palubak ukaze dojazd pod 130kmcoWon napísal:nie, ked chodim normalne... kombinovane urobim 950 a zasvieti mi rezerva... vlastne rezerva zasvieti vtedy ked palubak ukaze dojazd pod 130km
bol som na vylete v oscadnici a behal som tam po tych dedinkach hore dole a tak... no a nabehal som 640km a ukazovatel nadrze bol akurat v polovici... tak s toho vychadzam ze pri pokracovani v takomto jazdeni by sa dalo urobit v pohode cez 1200km na nádrz, néé
KejSi napísal:urcite sa to da + 318d berie urcite o trosku menej ako 320d a navyse predpokladam ze uz mas efficient dynamics takze uveritelne. Ja sa obvykle dost ponahlam...

 ) som mal na plnu nadrz dojazd realne 1130 (pisalo 40 rezervu) a dalsia bola 1044 (rezerva 20).
 ) som mal na plnu nadrz dojazd realne 1130 (pisalo 40 rezervu) a dalsia bola 1044 (rezerva 20).ss.sigma napísal:Ahoj pretekáry,
chcem sa s vami poradiť, lebo som toho názoru čím viac hláv, tým viac rozumu.
Na mojej 320d E90 som mal vždy problém s meraním teploty chladiacej kvapaliny motora. Nikde sa nedá zistiť, 5-kove baworáčiky majú aspoň orientačný teplomer na otáčkomery ale E90 nič!
Potom som sa samozrejme dozvedel o tom skrytom menu kde sa to dá zistiť. Tak po dlhodobom skúmaní som prišiel na to ako sa tam dostanem, a rozbehnem všetky zamknuté časti (sú tam inak celkom zaujímave veci a myslím si, že by mohli byť aj v klasickom palubnom počítači...).
Tak nakoniec som to rozbehal a nechal si na displeji dlhšiu dobu aktuálnu teplotu motora (chladiacej kvapaliny). Sledoval som to na trase Jihlava - Praha čo je cca 110km po diaľnici. Priemernú spotrebu som mal 4,7 a priemernú rýchlosť 122 km/h, tak že som išiel v pohode na spotrebu. Teplota motora sa pohybovala tak od 77 do 81°C, podľa toho jak som mal zošliapnutý plyn. Najčastejšie 78°C.
Preto sa chcem opýtať, či niekto vie v akom rozmedzí sa má pohybovať teplota chladiacej kvapaliny, či to nie je málo... alebo je to normálka. Ak s tým máte niekto skúsenosti, tak sem s nimi... ja som tu teplotu nenašiel ani v návode...
Už teraz ďakujem za všetky rady