... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Piatok, 4. Apríla 2014, 00:09

Skorodovane kontakty?
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
MaTuloo
Autor témy
Príspevky: 619
Registrovaný: 22.4.2011
Kraj: Prešovský

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Piatok, 4. Apríla 2014, 18:13

Problém bol v palivovom čerpadle, sitko cele čierne zajebane na mraky. Mal som s angličana druhe čerpadlo tak som to komplet cele prehodil a bol odskušať a čuduj sa svetu štartuje to lepšie aj za studena na 2 - 3 otačky, pred tým to štartovalo málinko dlhšie. Za tepla je to už OK štartuje to normálne takže problém vyriešený. \:D/
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Piatok, 4. Apríla 2014, 19:39

MaTuloo napísal:
Problém bol v palivovom čerpadle, sitko cele čierne zajebane na mraky. Mal som s angličana druhe čerpadlo tak som to komplet cele prehodil a bol odskušať a čuduj sa svetu štartuje to lepšie aj za studena na 2 - 3 otačky, pred tým to štartovalo málinko dlhšie. Za tepla je to už OK štartuje to normálne takže problém vyriešený. \:D/


Tak to je super poznatok, urcite si pomohol viacerim ludom. Mne tiez, nieco podobne ma znamy ale nie na bmw. Indicia je skvela takze dik aj za ostatnych. :thumbup:

PS: S vykonom si nemal problem ? Hlavne vo vysokych rychlostiach ? Nemal som pocit ze to auto nedosahuje urcite rychlosti tak ako by malo, hlavne na dialnici ?
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
MaTuloo
Autor témy
Príspevky: 619
Registrovaný: 22.4.2011
Kraj: Prešovský

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Piatok, 4. Apríla 2014, 21:16

Nemáš začo, veď je to klub tak si máme pomáhať navzájom. :wink:

Inač môj pôvodný plán nebol meniť čerpadlo ale raz keď som mal auto zohriate tak som doňho sadol, pretočil s kľúčom a počul som ako čerpadlo ťahá benzín k rampe a buľká ( v nádrži som mal asi 12L benzínu čo je dosť), a tak som začal logicky uvažovať. Ak buľká benzín a nesaje pravidelne to znamená že je niečo pripchaté, ale predsa ak by bolo niečo pripchaté tak by to štartovalo zle aj za studena, a vo vyšších otáčkach by nestačilo tlačiť čerpadlo a auto by nemalo výkon. a teraz veľké ALE.
Auto neustále garážujem a ja si pekne prídem, zaparkujem zohriate auto, zavriem dvere a teplo s motora sa rozprúdi po celej garáži, potom prídem po 2 hodinách otvorím dvere a ovalí ma nával tepla. A prečo to súvisí s tým teplom. Pri jazde benzín ide cez čerpadlo k rampe a potom ide niečo do motora a zvyšok do nádrže. V8 má pracovnú teplotu 105 stupňov čo je dosť a pri tej teplote sa benzín veľmi zohrieva a putuje späť do nádrže. V nádrži je bordel (klasika s tankovacej pištole, a po rokoch sa ho tam nahromadí). Tým že sa ten benzín ohreje v tej nádrži v ktorej je špina tak sa ten bordel rýchlejšie uvoľní a upchá sitko na čerpadle. Čerpadlo síce prečerpe benzín aj cez poloupchaté sitko ale neprečerpe ho dostatok. A zrazu štartujem, motor točí točí a až keď si natiahne dostatok benzínu tak motor naštartuje. Pri studenom motore je bordel v nádrži usadený dole tak preto ho nenasaje do sitka a ešte viac ho neupchá. Môj motor keď som mal tie problémy zo štartom tak on aj keď som ho štartoval tak on skočil možno na 4 valce a v priebehu 2 sekúnd keď natiahlo dostatok benzínu tak skočil na všetkých 8 valcov. A ako som už vyššie písal tak aj za studena to štartuje o trochu kratšie.

Čo sa týka tých rýchlostí tak výkonovo som problém nemal napr. zaradená 2-ka 5500ot/min, a na tacho 90km/hod., zaradená 3ka 5500 - 5800ot/min a či rovina či kopec 160km/hod. v pohode. A auto mám po technickej stránke v sérií, akurát mám koncový tlmič výfuku eisenmann.

Ešte môžem k tomu čerpadlu napísať toľko že sitko je súčasťou celého držiaku (čiže sa vymeniť nedá) na E36 sa to dá ale na E39 nie, a nebojte sa keď budete niekto niekedy meniť čerpadlo a vo vašom aute budete mať napr. s bielym krytom (myslím to čo uzatvára nádrž a kde je aj konektor na čerpadle alebo zo žltým krytom je to to isté žiaden rozdiel v tom nieje a dokonca pri tom štekri čo sa zapája kábel tak tam je aj schéma zapojenia.

Snáď to niekomu pomôže a všetkým Vám ďakujem za vaše rady a ochotu poradiť. :wink:



michaltt napísal:

Tak to je super poznatok, urcite si pomohol viacerim ludom. Mne tiez, nieco podobne ma znamy ale nie na bmw. Indicia je skvela takze dik aj za ostatnych. :thumbup:

PS: S vykonom si nemal problem ? Hlavne vo vysokych rychlostiach ? Nemal som pocit ze to auto nedosahuje urcite rychlosti tak ako by malo, hlavne na dialnici ?
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Sobota, 5. Apríla 2014, 01:27

Sitko nie je sucastou drziaku, da sa zdemontovat a vycistit. Takisto palivova pumpa sa da vymenit samostatne len ten sulec, netreba to menit cele s plavakom..
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Zhoršuje sa...

Sobota, 5. Apríla 2014, 07:13

ViktorDDD napísal:
vieš čo stary, mám M62TU, 2x camshaft sensor, crankshaft sensor, váha, 4x lambda, 2xvanos, 8x cievka, je tam toho hodne čo sa môže posrať, ale vystačím si s inpou a káblom za 25€, treba trochu porozumieť tým hodnotám čo to ukáže a hneď sa vie čo je v ťahu, avšak ak niekto nemá schopného mechanika poblízku a nemôže si robiť diagnostiku keď sa mu zachce alebo hneď keď sa závada objaví, tak je problém odstrániť chybu

diesel opravíš ľahko a rýchlo, no len, ktoré sú tie 4 kľúčové veci u M57? naozaj sa tam nič iné nemôže posrať?
že zabrbleš p*čovniu OK, ale potom sa to snažíš ešte aj obhájiť



Na m57 4 klucove veci?????!!! To mohol napisat len ten co sa s m 57 mozna raz stretol a po vymene turba auto rozchodil:)

m57 je ozaj brutalny motor ved aj bol par krat oceneny,ale zadrheli ktore skryva tak tych je dobrych 15!
Na ktore prides ak ich opravujes!
 
MaTuloo
Autor témy
Príspevky: 619
Registrovaný: 22.4.2011
Kraj: Prešovský

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Sobota, 5. Apríla 2014, 18:34

Sitko je súčasťou toho držiaku v ktorom je ten valec (samotné čerpadlo), ak prídeš do autodielov tak ti predajú len samotný šulec, ale keď kúpiš použité tak už kúpiš vcelku, ja som tak predával aj xy ľudí tak predáva. Maš pravdu netreba to meniť v celku ale je to tak jednoduchšie.

pelo napísal:
Sitko nie je sucastou drziaku, da sa zdemontovat a vycistit. Takisto palivova pumpa sa da vymenit samostatne len ten sulec, netreba to menit cele s plavakom..
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Sobota, 5. Apríla 2014, 19:41

Este raz, asi sme sa nepochopili.
Sitko nie je sucastou drziaku, da sa z drziaku dat dole a vycistit. Ma na sebe kovovu prirubu, za ktoru je na drziaku nasadeny. Neda sa sice kupit samostatne, ale nie je to ani potrebne, kedze je plastove a da sa tym padom vycistit bez poskodenia...uz sa chapeme?
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Sobota, 5. Apríla 2014, 23:23

Ja tam vidim dodavku paliva-jedna vec, system preplnovania a kontroly tlaku/prietoku vzduchu-druha vec, vstrekovacia sustava a jej prislusne cidla-tretia vec, riadiaca jednotka a imobilizer-stvrta vec. To ze niekto nedokaze pouzivat rozum pri diagnostikovani zavady, a skor z toho robi zahady je jeho vec, ale kam sa hrabem na kadre typu Ing. Vsudebylvsechnovidelvsechnozna, idem spat do svojich snov. 8)
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Sobota, 5. Apríla 2014, 23:33

starynovy napísal:
Ja tam vidim dodavku paliva-jedna vec, system preplnovania a kontroly tlaku/prietoku vzduchu-druha vec, vstrekovacia sustava a jej prislusne cidla-tretia vec, riadiaca jednotka a imobilizer-stvrta vec. To ze niekto nedokaze pouzivat rozum pri diagnostikovani zavady, a skor z toho robi zahady je jeho vec, ale kam sa hrabem na kadre typu Ing. Vsudebylvsechnovidelvsechnozna, idem spat do svojich snov. 8)


Si vymenoval veci, ktore platia u kazdeho motora. Trollujes ?
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Nedeľa, 6. Apríla 2014, 00:01

Myslim ze trolling uz bol zjavny davno, to len niekomu praskli nervy, asi nahromadeny stres, ale aspon sa tie klubove vztahy zase utriasli, a nemusim citat tie nekonecne mudra Vsudebyla. =D>
 
MaTuloo
Autor témy
Príspevky: 619
Registrovaný: 22.4.2011
Kraj: Prešovský

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Nedeľa, 6. Apríla 2014, 00:15

Ja som na to len tak letmo pozrel, ale možeš mať pravdu nehadam sa. Ta priruba bude predpokladam z vnutra držiaka nakoľko z vonku som ju tam nevidel s čoho som aj usudil že je to jeden kus.

pelo napísal:
Este raz, asi sme sa nepochopili.
Sitko nie je sucastou drziaku, da sa z drziaku dat dole a vycistit. Ma na sebe kovovu prirubu, za ktoru je na drziaku nasadeny. Neda sa sice kupit samostatne, ale nie je to ani potrebne, kedze je plastove a da sa tym padom vycistit bez poskodenia...uz sa chapeme?
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Nedeľa, 6. Apríla 2014, 09:18

Ta priruba je nasadena na nasavani toho sulca (samotnej palivovej pumpy). Cize ked menis len samotny sulec, vtedy ten filter musis dat dole aby si ho vobec vytiahol. Je tam nasadeny dost natesno, takze ho treba jemne podpacit srobovakom po stranach. Ja som ho mal vonku ked som menil pumpu a podla ETK vsetky benzinove e39 maju celu tu sustavu rovnaku.
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Pondelok, 7. Apríla 2014, 06:51

malo by to byť aj na 540 rovnaké ako to popisuješ pelo, mal som to rozobraté
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
RGbmw
Príspevky: 7
Registrovaný: 3.9.2015
Kraj: Nitriansky

Re: Dlhé teplé štarty benzínový motor. Vyriešené :))

Streda, 18. Novembra 2015, 21:09

Ahojte. chcel by som sa vás niečo spýtať ohľadom môjho problému so štartovaním. Mám BMW rad 1 116i 2l benzín 90kw. Kupoval som ho ojazdené, ale v dobrom stave. Až na jednu prekážku, ktorú som si všimol až teraz. Občas keď štartujem tak mi motor veľmi dlho ,,natáča". Niekedy 5-7 sek. Už sa mi stalo 2x že mi dokonca ani nenaštartovalo. Stáva sa to občas, tak raz za 20 naštartovaní. Robí to iba pri normálnom naštartovaní. Pri Start-stop to nespravilo ešte ani raz. Tam naskočí hneď. Vedeli by ste mi poradiť čo by to mohlo byť, prípadne či stým máte niekto skúsenosti?
Vopred ďakujem za rady :-)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných