Takže aby som sem niečo prihodil po čase, zrazová sezóna je za nami a ja som sa zúčastnil 4 zrazov, a to Pezinskej baby, Dobrej Nivy, Slovakia ringu a BMW Rh+ zrazu , všetky mali niečo do seba tak sem upnem aspoň pár fotiek, ktoré ste mi nevedomky urobili

A jedno video čo mám z Ringu
Ďalej jedného krásneho dňa som začul na aute také plechové šúchanie zľakol som sa že odišlo ložisko

, no zbytočne. Stačilo vyskočiť z auta, prejsť k zadnému kolesu a hneď bolo vidieť o čo sa jedná......... Ešte že nám inžinieri z BMW namotovali senzory opotrebenia brzdových doštičiek na PZ a LP koleso

........ Ja som samozrejme už na LZ kolese išiel kov na kov a to tak, že aj kotúč bol zodratý....... PP koleso malo asi ešte 1 mm doštičky....... Takže som si mohol splniť ďalšiu túžbu (keďže predné kotúče už triasli, aj keď zaujímavé je že pred návštevou Ringu triasli viac ako keď som odtiaľ odchádzal

). A tou boli vŕtané kotúče

voľba padla na Zimmerman Sport plus doštičky tak isto Zimmerman.
Čo sa bŕzd týka, ešte Vám neviem povedať aké mám pocity lebo som ich ešte ani nezabehol napriek tomu že už sa 800 km točia na kolese

. Ešte som z nich nezoškrabal ani farbu poriadne

. Trasenie volantom však zmizlo

. Dole pár fotiek.
Edit: Kedze tento prispevok vznika asi pol roka, tak ho este doplnim.
Brzdy uz su zabehnute (robil som to presne podla navodu k nim, az mi bolo zle z toho pridat, zabrzdit, pridat, zabrzdit,
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
krutil som sa medzi kruhacmi pri TESCU a v Trencianskej Turnej). Mozem povedat ze som na mieru spokojny.

Brzdy sa daju lepsie davkovat a v extremnych situaciach brzdia trosku lepsie ako seria, ale naozaj len trosku. Avsak nevadnu tak skoro. Za mna odporucam ich.
Od augusta minulého roka sme stihli kúpiť aj byt vTN, čiže veľa peniažkov namiesto toho aby som lial do auta, ako správny BMWčkar, lejem do bytu.

Autíčko nám s ním krásne pomáha, všetko už viezlo a nech mi nik nehovorí že coupe je nepraktické. Predavačka z NAYka síce skoro odpadla keď videla do čoho ideme dávať práčku ale vošla sa

.
Dalej som riesil ze mi po dlhej dobe zacalo zasa vypinat a zapinat jedno svetlo.
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Raz v noci na dialnici cestou do Michaloviec, zhaslo jedno svetlo, tak reku dobre sak vidim aj tak a naraz mi vyplo aj druhe, skuste si predstavit co sa udialo v mojich crevach pri 140 km/h bez svetiel v tme.......Vytiahol som vybojky vymenil a bolo jasne ze je to vybojkou, tak som trosku posurfoval pocital tuto na fore a rozhodol som sa pre OSRAM Cool Blue Intense vybojky (obe samozrejme) a mozem povedat ze je to o 50% lepsie, ale stale sa mi zda ze nic moc. Tak som dalej cital a zistil ze pri mojom nazde (cca 297k km), uz su cocky uplne v pecku a nemaju vlastnosti ake mali po vyrobe, cize urcite sa dostane aj na repas, resp. instalaciu novych projektorov. Len musime nasetrit zasa nejake peniazky. Stala sa mi taka vtipna prihoda v suvislosti s tymto. Hned ako som kupil vybojky som ich supol do svetiel, ale bol husty dazd, tak som nevidel rozdiel. Dalsi den sme boli v Banskej Bystrici, vecer ideme odtial a nic nevidim, pindal som ako chora vrana ze som zasa kupil nejaku chujovinu, zapol som dialkace a ona bola hmla....... Cize za mna OSRAM Cool Blue Intense odporucam.
Okrem toho vznikol u mna dalsi problemim z autom ktory zatial este pretrvava, jedna sa o starter, ten ked je zohriaty tak iba roztoci ale nevysunie sa, teda niekedy startujem aj na 5 krat...... zaujimave ale je ze ked je auto studene vzdy chyti na ako sa hovori BRNK. Musim to dat urobit. Lebo vzdy problemuje ked je okolo milion ludi alebo ked sa ponahlam niekam.
No a ešte som jedného krásneho dňa išiel do McDrivu, hladný ako sviňa a keďže vždy chodím na tesno k okienku nech sa nemusím naťahovať tak aj teraz som išiel a prásk ho

potom plač

. Zrkadlo v riti

. No zohnal som jedno od ROMMYho tak som si z nich vyskladal jedno funkčé a lietam ďalej ako drak.
Vela ludi sa ma dalej pyta kolko to auto zerie, ja sa v podstate drzim stale toho co mam v podpise. No tento tyzden sa mi stala zaujimava vec. Natankoval som v Trencine plnu nadrz na Benzinolke za mostami po 1,364 za liter obyc 95 (alebo tak nejako to bolo proste najlacnejsie), isiel som do Havlickovho Brodu (nie po dialnici, cesku dialnicnu nemam) a spat do TN, dalsi den ZV (dost nakladacky na moj vkus, dost sme sa ponahlali) potom pianko do TR, niekde v Kremnici som si vsimol ze mi uz dlho ukazuje 1/4 nadrze a dojazd okolo 200 km, pozrel som na pristrojovku a tam svietilo cca 720 km. Cize ma hned napadlo ze sa zasekol plavacik v nadrzi, ani ma nenapadlo ze by to mohla byt pravda.......Proste 950 km spravit na nadrz neslo do hlavy ani mne. Tak som nabral za 20euri (cca 14 litrov) nech zistim ci sa pohne plavacik. Samozrejme ze sa pohol hned vyskocil na 1/2 nadrze a dojazd na 400 km. Co z toho vyplyva? Ratajte sami nadrz ma 62 litrov....
Po tejto ceste som sa vsak presvedcil o niecom comu som nechcel verit. Auto islo normalne cely cas bez vykonovych problemov dokonca pri merani pruzneho som mal pod 6,5s, a nie 6,9 ale este menej. Doteraz som tankoval IBA shell fuelsave 95, po celom slovensku, cize nie z jednej pumpy. Teraz ked som zobral z tej benzinolky obycajnu 95, z nadrze v ktorej podla mna plavaju ryby okrem ineho.....tak auto ide normalne. Mozno to je len nahoda, ale urcite teraz skusim capovat cokovek ine a uvidime co sa stane. Ked nic ine tak je mi dostatocnym dokazom ze som najazdil o cca 100-150 km viac ako som na nadrz zvyknuty najazdit ked idem dlhe trasy (preto som si myslel ze sa to zasa pojebalo

).
No a posledny upgrejd (dovod cesty do Havlickovho Brodu) je gtr carbon kapota, z ktorej mam neskutocnu radost, zvuk motora je krasne pocut ale pri kludnej jazde ani moc nie. Kapota bohuzial nejako moc dobre nesedi a uz som ju stihol pri dopasovavani aj poskodit, lebo je velmi krehucka..... Ale nemam pocit ze by bola zle urobena, skor bola asi niekde velmi dlho opreta o stenu, lebo na jednej strane sedi dobre a na druhej nic moc....

ale mozem mat aj ja auto po totalke cele krive

, este to poriadne dopasujem a uvidime co to spravi. Touto cestou by som sa chcel aj opytat ako opravit, prasnuty a odlupeny lak (alebo zivica ci co to je) na kapote pretoze ked som pritlacil na nu tak mi to puklo, samotny carbon je v poriadku len ta priehladna vrstva mi praskla a kusok sa odlupol na dvoch miestach..... Vaha kapoty aj s prilepenymi ladvinkami je 12,3 kg presne. Origo som nevazil, ale ked som ju daval dole tak som sa skoro posral. Tipujem minimalne 5 az 7 kil rozdiel, a o to mi hlavne islo, o vahu....
Dalsie veci na riesenie, priatelka musi rozhodnut ake listy ci black alebo chrom (teda aj grill), to je mne osobne uplne jedno a je to len na jej rozhodnuti, podla toho sa doladia samozrejme aj znaky BMW, dalej nasleduje vymena oleja, praveho zadneho loziska, ktore jedrn cas hucalo dost a teraz zasa huci menej......Olejovy separator by som chcel prehodit aj s hadicami lebo su dodzubane odkedy som menil vanos tesnenia.... Potom, asi aspon sam obrusim hrdzu a streknem sprejom nech nechodime ako cigani. Celolak mam na haku, aj ked by neuskodil, uz nikdy nebudem lakovat auto v lakovni. Su to podla mna vyhodene peniaze do luftu a ked mi zabil chalanisko 260€ za dva blatniky tak som skoro odpadol......

to radsej najazdim 2400 km ako cigan..... No a posledne co by som chcel je dat dokopy podvozok a nahodit vytuzeny H&R cup kit 35/20 mnam........ Zatial este popritom budem cihat na CSL kufor v carbone.
Prikladam fotky co sa u mna nazbierali za poslednych 7 mesiacov posnazim sa chronologicky. Hadam sa podarilo.....