Mno už strašne dlho som sem nič nenapísal takže, autíčko postúpilo na level tzv. víkendového auta keďže sa mi ho neoplatí drať na trasách TN - MI a späť. Bohužiaľ sa mu nedostáva toľko pozornosti koľko by som chcel keďže nemám ani čas ani finančné prostriedky......
Čo sa udialo? V prvom rade sa hneď druhý májový teplý deň (25 stupňov) pokazil ježko kúrenia, takže som bol mrdne vytočený ale čo už, objednal som nového z DS auto, no a hneď ako prišiel som sa vyzbrojený kufríkom náradia od Triumf vrhol do výmeny. Samozrejme som narazil na problém, pri jednom šróbiku na starom ježkovy bol tak sprostý prístup, že som si po pol hodine snaženia musel vypýtať tenký dlhý šróbovák od tety z potravín

, týmto jej chcem poďakovať lebo bez nej by som to s kufríkom za 1000000€ nemal šancu zvládnuť

. Popri tom som opravil naklápanie spolujazdcovho svetla, problém bol iba v konektore, uchytil plech okolo výfuku ktorý buchoce ešte furt a stále nemám čas to urobiť poriadne. Zároveň som vymenil inventor na endžl ajs a poriadne ich popripevňoval, eskapásku som použil aj na grill, ktorý sa mi snažil niekto ukradnúť a popritom polámal všetky úchyty tak mi no nechal teda na aute

. Skúšal som aj nejako opraviť konektor olejového čidla keďže som v ňom predpokladal problém ale nič som nenašiel vyzeralo to v poriadku, bude treba asi vymeniť čidlo. Popri tom som si všimol olej všade na spodku vane......
Niekedy medzi tým som sa rozhodol že dám doporiadku letné BBS disky ktoré boli orýpané a olúpané kadejako proste otras, začalo to zháňaním krytiek ktoré sú na slovensku nezohnateľné ale nakoniec sa mi to nejako podarilo cez ebay s crumar-ovou pomocou

za dobrú cenu, keďže origo predajcovia BBS mi s úsmevom oznámili že sa mám na to radšej vykašlať lebo 40€ kus najmenej.....

Následne som dal disky vyrovnať a opieskovať, pri striekaní som narazil na problém

a to že mne by sa ľúbili trošku do chrómu ale to je nekresťansky drahé a pri prvom parkovaní by som sa musel obesiť ako sa poznám

, takže som obehol pár lakírnikov no nik sa mi nepozdával ako osoba........, kukol som aj firmu čo by mi to strekla komaxitom, ale oni majú len také pastelové farby aj keď jedna sa mi zapáčila priateľka ma rýchlo vyviedla z omylu

. Takže som dal na radu klubákov a cestou do BA som sa s diskami stavil v aluman.sk, oni síce tiež nerobia chróm ale dohodli sme sa že to skúsia nastriekať tak aby sa to čo najviac podobalo, nakoniec teda strekli nejakú BMW striebornú len o odtieň svetlejšiu som spoko zatiaľ

, teraz už len zohnať gumy, kukám po vredstein ultrack senssata, vraj sú mega dobré na vode a tej sa ja bojím takže je asi rozhodnuté

okrem toho majú krásny dezén

.
Ako som už spomýnal znova sa objavil problém s úbytkom oleja, keďže viem že motor olej nežerie (okrem iného olej vždy zmizol ale zostal na určitej úrovni a viac ho neubúdalo) pustil som sa do štúdia. Odporúčam všetkým M54-károm tento post naštudovať
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=882732 
. Ľahol som teda jedného krásneho dňa pod auto, s tým že skúsim dotiahnuť šróby na vani, lebo tesnenie je len rok staré, samozrejme som urval hneď prvý šrób, následne panika a strach kukal som ako puk či náhodou tade vaňa nepreteká, ale nič sa nedialo. Ako inak toto sa mi stalo akurát vtedy keď som mrdne potreboval auto, druhý deň som potreboval ísť do LM, takže som volal dog88 ktorý mi dohodol jedného majstra, ktorý vytiahol zlomený šrób, pretesnil vaňu a aj prírubu olejového filtra po vzore článku z e46 fanatics, do troch dní

.
Hneď potom bol zraz na pezinskej babe ku ktorému som sa vyjadril už tu
post914594.html?hilit=3%20hodiny%20dokopy......#p914594 
v skratke neviem ši sa oplatilo sa tam trepať ale aspoň sme postanovali a pogrilovali s priateľkou a H@wky-m
Ďalej ma začal strašiť strašiak menom STK a EK, čiže som sa začal obzerať po nejakých alternatívnych riešeniach, kedže auto má čo to za sebou a má nejaké muchy. No po alternatívach sa akosi zľahla zem, tak som nejako pobehal MT ale všede fulka. Niekde v tom čase som objavil na nete inzerát na fungel nové Pirelly gumy za dobroš cenu v TV, teda som sa rozhodol že STK urobím v MI a hneď aj vezmem tie gumy, no čo čert nechcel tak gumy sa predali a ja som teda robil len EK a STK, stálo to síce 70€ ale aspoň mám pokoj na ďalšie dva roky

. Technik povedal že katalyzátor asi pôjde srať a ja

.
Na cestu MT-MI-MT-TN a nejaké behačky MT a MI som natankoval 95 shell fuel save a rozhodol sa že pôjdem na spotrebu čo to dá, došiel som ku krásnemu výsledku, ale štýlom trvalo neudržateľným teda diaľnica 120 max, väčšinu času podľa predpisov a bez brzdenia, za celú trasu som zabrzdil asi 5x

, dole je fotka nejaká.
Tankodrom na východe si samozrejme vyberá svoje dane, teda musím ešte kuknúť konektory na svetle lebo akonáhle prejdem po jame xenón blikne a niekedy sa už nezapne, viem že to je tými cestami, lebo to robilo aj keď som ešte pracoval a dochádzal do PO, ale akonáhle som sa autom vyhýbal východnému bloku, tak svetlo fungovalo bez problémov

.
Po návrate do MT mi kamarát vraví že mám asi defekt, tak som zbehol na pumpu a naozaj guma úplne prázdna, viem že som prebehol aspoň 50 km na prázdnej gume bez toho aby som si to všimol. Vôbec nebola stlačená že by som išiel až po disku. Bolo vidno že je mäkká, ale že je úplne prázdna to vôbec......

Keď sme menili s kamošom za rezervu tak sme na to kukali nachápavo, našťastie to bola 1000 ročná stará zimná guma (áno stále ešte zimná

). Takže teraz jazdím styling 73 combinated with styling 89

Fuxxo uč sa

.
Autíčko je teda zúbožené až až chúďatko moje, keďže teraz riešime s priateľkou nejaké normálne bývanie v TN (meste predražených bytov

), tak je auto na poslednej koľaji. Ale ako som sa dnes rozprával s kamošmi e36 316i bolo najlepšie auto aké som kedy mal, ale e46 330ci mám najradšej. Ľúbim ho

a dostane čo si zaslúži, len musí vydržať

. Stále sa držím svojho plánu najskôr technika, potom performance a nakoniec look. Aj keď som sa skoro pošmykol z cesty pár krát

. Takže ďalší na zozname je podvozok a to kompletný repas, všetko mám už dohodnuté a šetrím si centík ku centíku aby sa mi to podarilo stihnúť ešte tento rok, tak dúfam že áno

.
Servisnú knižku na prvej strane som doplnil a nakoniec pridám pár foto čo sa mi nazbierali v mobile zatiaľ kým som sem neprispieval plus jednu z pezinskej.......