Zamiesam sa Vam do debaty, aj ked ja mam este stale len "stary socialny kebab" E60 530xd
1) tema BMW 5er F10 vs. Audi A6 C7 - jazdne vlastnosti, podvozok a pod. ma velmi zaujima, pretoze medzi tymito dvoma autami si budem na 95% v kratkej buducnosti vyberat svoje nasledujuce auto... mexicanovu anabazu s F11 relativne detailne poznam, ale napriek tomu viac inklinujem k F10, hoci ked som sa doteraz mal moznost previest na A6 C7, zanechala vo mne len dobre pocity (samozrejme to povozenie bolo prilis kratke na to, aby som zhodnotil spravanie sa podvozka). O to viac ma zaujimaju realne skusenosti mexicana aj stanleyyho s tou "olympiadou". Samozrejme nie som nekriticky voci F10 a uvedomujem si, ze ma svoje "bugs", ale napr. casnik voMacK sa na nu az tak nestazuje, aj ked ju v kuse kdesi otlka (cize F10 by sa skor mala staztovat na neho

) Kazdopadne pri buducom rozhodovani o aute velmi silne zohladnim ako sa Vam tie A6 osvedcia...
2) poznamka k A8 - Miso, mozes prosim uviest aku modelovu radu A8 si jazdil? Ja som chvilocku jazdil A8 D4 3.0TDI (180 kW) a to auto som povazoval za uplne skvele...

perfektne mi padlo do ruky a ako dialnicny korab ho povazujem za takmer dokonale... Na rozdiel od predchadzajucej verzie A8 D3, ktora mi zase do ruky nepadla vobec... Ak by som lovil vo vodach tejto triedy (akoze lovit nechcem, pretoze tieto auta su pre mna prilis velke => na moje jazdenie neprakticke), tak A8 D4 by bola jasna volba pred F01 aj Jagosom XJ. Pri zrovnani s novou S-Klasse si nie som isty, ale MB S-Klasse je zase uplne novy model a ten bude mat konkurenta skor v BMW 7er G11 resp. Audi A8 D5...
3) voMacKova teoria priamej umery mesacneho platu a triedy BMW:
plat od 1k (1.000 EUR) do 3k (3.000 EUR) = BMW 1er,
plat od 3k (3.000) do 5k (5.000) = BMW 3er,
plat od 5.000 do 7.000 = BMW 5er
plat nad 7.000 = BMW 7er
takto si to myslel?
