... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

Ako ste na tom s DPF?

1. Funguje mi bezproblémovo
96 (40%)
2. Mám s ním problém a hľadám riešenie
47 (20%)
3. Vymenil som ho za nový/zánovný
8 (3%)
4. Dal som ho vyčistiť
39 (16%)
5. Dal som ho odstrániť
50 (21%)
 
Celkom hlasov: 240
reklamne predmety bmwklub.sk
 
marian933
Príspevky: 37
Registrovaný: 5.11.2011
Auto: 530D, E60, 2007
Kraj: Trenčiansky

Re: particle filter

Piatok, 23. Novembra 2012, 22:05

Nakoniec som to vyriesil odstranenim + zaslepenie + chip.
Spotreba hned klesla, vykon hore :thumbup:
BMW 530D, E60,r.v. 04/2007
 
marian933
Príspevky: 37
Registrovaný: 5.11.2011
Auto: 530D, E60, 2007
Kraj: Trenčiansky

Re: particle filter

Piatok, 23. Novembra 2012, 22:09

Neviem, ci tu mozem uviest aj kto mi to robil a cenu, aby som nahodou nerobil reklamu.
LuCKy, voMacK ???

ked nabeham okolo 1000 - 2000 km napisem ako to ide.
BMW 530D, E60,r.v. 04/2007
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11636
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: particle filter

Piatok, 23. Novembra 2012, 22:13

referencie radi uvitame :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
l.bily
Príspevky: 263
Registrovaný: 21.11.2011
Auto: BMW 630D xDrive G32
Kraj: Trnavský

Re: particle filter

Nedeľa, 25. Novembra 2012, 20:32

marian933 napísal:
Neviem, ci tu mozem uviest aj kto mi to robil a cenu, aby som nahodou nerobil reklamu.
LuCKy, voMacK ???

ked nabeham okolo 1000 - 2000 km napisem ako to ide.

Sem stym,inak ozaj len mmracing na chip?
 
Užívateľov profilový obrázok
kubog
Príspevky: 423
Registrovaný: 22.8.2011
Auto: Tiguan 1.5 TSI DSG
Kraj: Bratislavský

Re: particle filter

Utorok, 27. Novembra 2012, 07:01

Páni, niekolko poznatkov. Mám 320d 130kw, ale urcite vam to pomoze.
Na 99% mam za sebou (dufam, ze uspesnu) regeneraciu DPF filtra v beznej prevadzke.
Kazdy den davam ivanku-mlynsku dolinu, cize takmer cely obchvat.
Dnes som si cca pri Darexe vsimol, ze motor nejako divne brumi, bubloce, vrci (neviem to opisat, da sa to pocut)
Vypol som radio a kukol na ekonometer, vsimol som si ze zo 4l/100km mi to skocilo na 6l/100km na obdobnych usekoch.
Aj som tak lamentoval, ze kedy to auto kua regeneruje tak to asi prislo dnes :mrgreen: .
Rozhodol som sa teda sledovat ekonomer, stale sa drzal okolo hodnoty 6l, tak som to potiahol až na koniec lamaca, kde som zisiel z dialnice a otocil sa naspat. Cela ta cesta trvala cca 10-15 minut, snazil som sa ist furt na tempomate a uberat rychlost na nom. isiel som cca 85-105, podla premavky.
Cestou spat do mesta som uz mal spotrebu normalnu, bublanie prestalo, takze tipujem, ze regeneracia (dufam) za nami :smile: .
Môžem teda povedať, že na spustenie regenaracie staci cca 8 km jazdy, kym sa zohreje motor a potom nejaka ustalena rychlost na tempomate (pridaval naftu aj pri jazde z kopca, normalne tam idem na tempomat za 1,5l, teraz ukazoval ekonomer takmer 4) a cca tych 10 minutiek to nechat.
Cize treba len sledovat motor a hlavne ekonomer (ja jazdim furt tu istu trasu, tak to je jednoduche).
Netreba sa teda jebkat 100km, toto cele bolo okolo tych 40 \:D/
Uvidim, ako na tom bude spotreba pri ceste domov, ci sa nespusti dalsia regeneracia.
 
Užívateľov profilový obrázok
mareko258
Príspevky: 2363
Registrovaný: 5.4.2009
Auto: BMW E61
Kraj: Banskobystrický

Re: particle filter

Utorok, 27. Novembra 2012, 17:02

to si mal zohriaty motor aj vsetko a hned ti prisla regenaracia???ci si siel na studeny a ti to bublalo?
Obrázok
http://www.varialdetail.sk/
 
Užívateľov profilový obrázok
kubog
Príspevky: 423
Registrovaný: 22.8.2011
Auto: Tiguan 1.5 TSI DSG
Kraj: Bratislavský

Re: particle filter

Utorok, 27. Novembra 2012, 17:24

Už zohriaty, rano bolo teplo a za tych 8km to je na 88 stupnov bez problemov aj cez tajne menu.
 
Užívateľov profilový obrázok
mareko258
Príspevky: 2363
Registrovaný: 5.4.2009
Auto: BMW E61
Kraj: Banskobystrický

Re: particle filter

Utorok, 27. Novembra 2012, 17:27

kubog napísal:
Už zohriaty, rano bolo teplo a za tych 8km to je na 88 stupnov bez problemov aj cez tajne menu.

voda sa zohreje o to nejde, ale aby nastala regeneracia tak sa DPF musi zohriat na viac stovak stupnou co mi povedali v servise tak preto som sa pytal neexistuje aby sa to spustilo po par kilometroch , to sa vsetko potrebuje poriadne zohriat a je potrebne k tomu vsetko mat funkcne....
Obrázok
http://www.varialdetail.sk/
 
Užívateľov profilový obrázok
kubog
Príspevky: 423
Registrovaný: 22.8.2011
Auto: Tiguan 1.5 TSI DSG
Kraj: Bratislavský

Re: particle filter

Utorok, 27. Novembra 2012, 18:04

Co som bol na diagnostike pred 3 tyzdnami som chyby nemal ziadne. Na obchvate chodim zasadne na 5ke, okolo 2000-2100 otacok. Akoze ja neviem, podla mna tych 10 km pri 2000 otackach a stovke na to musi stacit inak si tu zvysenu spotrebu neviem vysvetlit. Ja som si na 99% isty, ze regeneracia bola spustena a aj prebehla. :oops:
 
Užívateľov profilový obrázok
Patkola1
Príspevky: 500
Registrovaný: 8.4.2011
Auto: BMW 330 XD Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trencin

Re: particle filter

Utorok, 27. Novembra 2012, 19:37

ja mám podobný problém akurát nemám DPF. Auto je v servise
 
Užívateľov profilový obrázok
mareko258
Príspevky: 2363
Registrovaný: 5.4.2009
Auto: BMW E61
Kraj: Banskobystrický

Re: particle filter

Utorok, 27. Novembra 2012, 21:25

Tak daj potom vediet ako si dopadol a co bolo na chybe nech sme mudrejsi
Obrázok
http://www.varialdetail.sk/
 
Užívateľov profilový obrázok
Maslista
Príspevky: 44
Registrovaný: 3.11.2008

Re: particle filter

Streda, 28. Novembra 2012, 09:26

já regeneroval teď o víkendu.. ujel jsem v kuse skoro 200km a regenerace se jako na potvoru spustila až cca 2km před domem, tak jsem místo domů jel ještě na malý výlet do hor.. regenerace trvala cca 8 -10 minut (cca 10km).. a spuštění regenerace jsem poznal tak, že po městě automat řadil až kolem 2000ot/min a druhotně podle hrubšího zvuku.. vypnul jsem rádio a jel dle možností ustálenou rychlostí s otáčkami kolem 2000ot/min.. ukončení regenerace bylo zřetelné změnou zvuku motoru (ztišením)..

Jednu věc nechápu .. proč průběh regenerace není nějak signalizován např. kontrolkou (aby nedocházelo k přerušení regenerace).. proč nikde v menu není údaj o tom za kolik km bude regenerace probíhat.. a za poslední proč ji nemohu vyvolat jednoduše přes menu.. dle bodu 2 bych viděl že se regenerace blíží, vím že pojedu trasu vhodnou pro regeneraci tak si jí spustím a nemusel bych řešit nějaké předčasné ukončení a km navíc ..
 
gsxrr
Príspevky: 95
Registrovaný: 18.12.2010
Auto: bmw
Kraj: Prešovský

Re: particle filter

Streda, 28. Novembra 2012, 10:54

ja som vycistil na mojej e61 160kw dpf filter pripravkom,potom vyplachol,je to asi 3000km co na nom odvtedy jazdim,regeneraciu mi spusta asi po 1000km ale jazdim hlavne dlhe trasy,prejavuje sa to hrubsim zvukom motora a musi byt nahriate na spravnu teplotu,v tej chvili je auto lenivejsie,trva to asi 20-25km,udrzujem cca 80-100 km/h,potom samo prestane a auto ide ako ma,chybu nemam na diagnostike ziadnu
 
marian933
Príspevky: 37
Registrovaný: 5.11.2011
Auto: 530D, E60, 2007
Kraj: Trenčiansky

Re: particle filter

Štvrtok, 6. Decembra 2012, 20:47

Takze po viacerych SS a najazdenych cca 1500km sem pisem moje skusenosti.
Po oznameni na i-drive panely o chybe DPF, sa mi zvysila priemerna spotreba pri rychlosti 130km/h na D1 na useku BA - IL
na hodnotu 8,9 l/.
Nevahal som a hladal som na roznych forach.....
Odhodlal so ma na tzv. 3-kombinaciu :
DPF -OFF
EGR - ZASLEPENIE
CHIP - 620Nm / 275 hp

moje skusenosti - pozitiva:
1/ auto je zivsie
2/ spotreba na D1 BA - IL 130km/h klesla na 6.8 l
3/ zvysenu dymovost som nepostrehol

negativa: chraptavy zvuk z vyfuku - da sa prezit
zvysenu dymovost som nepostrehol.

CELA TATO SRANDA MA VYSLA NA 400,-€ a mam pokoj na zbytok pouzivania e60

oproti 1800,-€ v BMW na 150 000 - 200 000 km

upravu mi robil chlapik / firma :

CHIPUP
Pavol Chmelina - OMEGA

Modrová 188
http://www.chipup.sk/sk/novinky.html
Naposledy upravil/-a marian933 v Piatok, 7. Decembra 2012, 22:26, upravené celkom 1 krát.
BMW 530D, E60,r.v. 04/2007
 
Užívateľov profilový obrázok
SmartBastard
Príspevky: 1610
Registrovaný: 5.5.2011
Auto: '08 M Coupe, '10 X6
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wien

Re: particle filter

Piatok, 7. Decembra 2012, 10:52

marian933 napísal:
Takze po viacerych SS a najazdenych cca 1500km sem pisem moje skusenosti.
Po oznameni na i-drive panely o chybe DPF, sa mi zvysila priemerna spotreba pri rychlosti 130km/h na D1 na useku BA - IL
na hodnotu 8,9 l/.
Nevahal som a hladal som na roznych forach.....
Odhodlal so ma na tzv. 3-kombinaciu :
DPF -OFF
EGR - ZASLEPENIE
CHIP - 620Nm / 275 hp

moje skusenosti - pozitiva:
1/ auto je zivsie
2/ spotreba na D1 BA - IL 130km/h klesla na 6.8 l

negativa: chraptavy zvuk z vyfuku - da sa prezit
zvysenu dymovost som nepostrehol.

CELA TATO SRANDA MA VYSLA NA 400,-€ a mam pokoj na zbytok pouzivania e60

oproti 1800,-€ v BMW na 150 000 - 200 000 km

U koho si to daval robit?
BMW Z4 M Coupe: Wreaking serious havoc on the hierarchy of needs.
BMW X6: If there's a guideline for creating coupés, it's just been ignored.
Bastard's Video Collection
www.RoyalGarage.sk
www.facebook.com/RoyalGarageBratislava

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní