... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
obchodna sekcia
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Nedeľa, 14. Septembra 2014, 10:55

Ja som to pochopil tak, ze sa to uvarilo v dosledku toho ze tam natlacilo olej po okraj a zastavil sa obeh.. ale jasne, podme mu hovorit ze je hlupak a je to cele jeho chyba, to mu pomoze, to potrebuje. =D>
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Nedeľa, 14. Septembra 2014, 11:19

Nefunkcna klima vrtula s tym nic nema . Pochopte to

V zivote mi voda nevyvrela a vy mi tvrdite ze sa to stalo kvoly tomu ze sa rucicka za 4 roky 3 -4 krat vychylila od stredu =D> =D> =D> chlapi to je na smiech ale je to vas nazor ok o tom je klub

Nie jeden co sa venuje bmw mi potvridil ze to nieje nic nezvycajne , praskne vymenni a hotovo prddsa ma 11 rokov. Tak nechapem ako to ze tu nikomu nepraskol? Praskol len vacsina na tento klub uz sere

Veduca sracka sveta u mna u vas tie auta drzia budte radi a teste sa
U mna je to bohuzial tak ako pisem aj s BMW aj s RRoverom a nehovorim o 323ci ktory presiel 4 servisi a furt nie a nie dojst na chybu.
Naposledy upravil/-a csuka530d v Nedeľa, 14. Septembra 2014, 11:25, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4529
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Nedeľa, 14. Septembra 2014, 11:24

Preco si bol taky zufaly a kupil tu prvu verziu tohto RR? Ved to je strach a hroza cele to auto... Vsetko na nom odislo... Od predneho diffu po nedokonale mechy este s kompresormi.... Radsej by som dosporil a kupil prvy FL.. Si celkom pekne zarabas na tie problemy na ktore sa stazujes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Nedeľa, 14. Septembra 2014, 11:30

Uprim e preco? Pretoze to bolo auto s BMw motorom v ktorych sa ako tak vyznam vdaka skusenostiam ale furt ma m 57 prekvapi

Dalej je tam dodnes serviska a vsetko povodne original dodnes zajtra tam ide druhy motor a uz je to o hovne neoriginalny bastard to bude.
 
rancsodavid
Príspevky: 579
Registrovaný: 28.3.2012
Auto: lancia kappa 2,4jtd
Kraj: Nitriansky

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Pondelok, 15. Septembra 2014, 16:49

csuka-uz rok som predal moje 530d touring a ovela lepsie spim.ja ta viem totalne pochopit.kupil som si za 4000e vrazenych 3000e a predane za 2950e.ano maju svoje roky a km ja verim aj ostatnym napriek poviem ze mam 2 lancie lybru 2,4jtd a kappu 2,4jtd,maju cez 410 000km a totalna spokojnost s nimy.ved aj v nich je BOSCH system.
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Utorok, 16. Septembra 2014, 08:33

porovnavat m57 s tym pochybnym 5valcom? zere to jak 6 valec, vykon ako 4 valec, problemov za 8 valec. sused a bratranci mali 3 a vsetkych sa nastastie zbavili (kappa, a156 x2)
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Utorok, 16. Septembra 2014, 09:09

Ja neviem.
Pocuvam tu teraz o tom, aka je M57 super motor. Ale hlavna vec, ze tu (a nielen tu) je kazdu chvilu tema o problemoch s tymto motorom.
K tomu par psychopatov, co oznacia veci ako vstreky, turbo, cerpadla a podobne za "spotrebak." Hmm, keby sme sli podla rovnakeho kluca, tak akykolvek motor je este lepsi, staci ked do zoznamu "spotrebaku" pridam par klucovych casti motora a mam najspolahlivejsi motor na svete ](*,) .

Ja osobne proti tomu motoru nic nemam. Co musim BMW uznat je, ze aj pri chrochtakoch dokazali ponuknut slusne parametre (nie ako tie koncernove legendy s vykonom jak nadopovane HTP). Treba na to pozriet ale realisticky. Ten motor ma zopar problemov, ci si to niekto pripusti, alebo nie. A mozme rozsirovat zoznam spotrebaku do nemoty, aj tak na tom nic nezmenime. Takisto M54 ma zopar zasadnych chyb, s jednou M54 som si uzil viac nez dost (skoncilo to GO motora), druha 2.5i co mam teraz je na tom zase prikladne, takze by som mohol aj obhajovat a zaroven zatracovat tento motor len na zaklade osobnych skusenosti. A takto by sa dalo pokracovat pri kazdom motore.

Hlavnym problemom tych aut na Slovensku je udrzba. Nikto nevie, co stym autom bolo pred jeho kupou, takze pocet najazdenych km (kolkokrat pretocenych) nie je relevantny udaj. A druhy zasadny problem je, co za ludia si tie auta kupuju a za akym ucelom. Prevazna vacsina dieslov u nas jazdi v meste kratke trasy, presuny v zapchach a podobne. Nasledne sa furt riesi turbo, vstreky, pripadne sa kucha DPF na novsich a to vsetko len pre to, ze majitel je jebnuty. Diesel proste do mesta nepatri, nehovorim teraz len o ekologii, hovorim hlavne o tom, ze ten motor v takej prevadzke trpi. A potom ked dotycny vysoli za dojebane vstreky 1200 a za turbo 500, tak sa este obhajuje, ze tie naklady usetril na palive, co je tiez kokotina, pretoze v rannych zapchach ten diesel zas taku super spotrebu nema.

Proste kazdy motor ma svoje pre a proti. Ale netreba byt zaslepeny a tvrdit ze je to "sracka sveta" alebo zas na druhej strane "najlepsi diesel na svete."

Len mam teraz taku otazku, aku spotrebu na M57 robite v zapchach v BA a potom mimo mesta pri 120-130 km/h? Zaujima ma to len z hladiska porovnania s benzinom, ci je v tom az taky priepastny rozdiel.
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Utorok, 16. Septembra 2014, 09:32

ja som netvrdil ze m57 je uber motor, ale ma zdravy pomer elektroniky a mechanickych casti. Ak mi odijdu vstreky, nic sa nedeje, nadsluhuju, ich planovana zivostnost je asi 250t, turbo umrelo predcasne, ked som nevymenil olej hned po kupe. pokial ma motor dost oleja (nemiesaneho s naftou), aspon prve 3 vstreky nestia do prepadu a max 1 tak robi. Stredotlake cerpadlo tlaci aspon 2 bary a tlakovi ventil na CR cerpadle je ok, v tom pripade ten motor nastartuje pri -22 stupnov aj bez zhavenia.

ak to ides porovnavat s m54 ktory je vyvojovo zhodneho data. hladat chybu mnozine sviecky, cievky, vanos, disa, cidla vacky, cidlo kluky, vaha vzduchu, cidla teploty, lambdy tak myslim, ze najst chybu u m57 je jednoduchsie uz len skrz menej premennych.

dpf filter je myslim irelevantny, lebo este som ho u e39 nazivo nevidel, i ked viem, ze sa montoval a dalsi faktor je ten, kolko benzinovych e39 tu mame a kolko dizlovych. ono v sekcii e46 to vyzera troska inac si myslim.

ked sa rozbil ten chlapik na x5 na einsteinke, to som vysiel z OMW a spotreba sa mi vysplhala extremne na 17l, dodnes som ju nestlacil uplne na priemer. bezne to v kolone vystupi na tych 9l co je aj v mudrej knizke pisane. 130 dialnica je tych 6,9-7litrov. Opacny extrem mam 5,4 asi po 300km dovolenkovanim.
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Utorok, 16. Septembra 2014, 09:44

Ja som nepisal o Tebe Jaro, ale o niekom co tu oznacil problemove, resp. dost nakladne casti toho motora za "spotrebak."

A DPF som spominal v suvislosti s mestskou prevadzkou dieslov vseobecne, nejednalo sa konkretne o M57. Takisto mi neslo o porovnavanie s M54 ale o slepe obhajovanie alebo nadavanie z jednej alebo druhej strany.
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Utorok, 16. Septembra 2014, 09:57

jararak napísal:
porovnavat m57 s tym pochybnym 5valcom? zere to jak 6 valec, vykon ako 4 valec, problemov za 8 valec. sused a bratranci mali 3 a vsetkych sa nastastie zbavili (kappa, a156 x2)


moj sused mal zas kappu s 2,4tds (systém ako bmw tds), druhý A156 2,4jtd a mareu 2,4jtd, všetky mali hodne cez 300tis. a sami natom nabehali cez 100 a okrem drobností jediná chyba že na všetkých hrkotala reťaz olejového čerpadla (bežná vec na tých 2,4) inak nič, sice s výkonom a spotrebou máš pravdu, okolo 100kW a žralo okolo 6,5, dvojliter od BMW jazdí za menej
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Utorok, 16. Septembra 2014, 10:01

ja som to auto kupil, ani neviem jak, popravde chcel som skor 528i/30i, ale vyskytlo sa a som s nim spokojny

ono je otazne co je spotrebak ale treba brat tak, ze vsetko ma svoju "programovanu" zivotnost.

ako ratat so vzduchovym filtrom, ze vydrzi dlhsie ako 2 vymeny oleja je troska blbe, to iste by som povedal o zhavicoch po 150tkm. Ale na druhu stranu by som ocakaval, ze silenty napravnice by mohli vydrzat aspon 100t ked origo daju 250+
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Utorok, 16. Septembra 2014, 10:04

Ešte raz. Ak má raz niektorá vec plánovanú nižšiu životnosť, ako celý motor, čo vstrek, turbo a pod majú oproti celému motoru, tak je to spotrebný dieľ. Tak isto ako na M54ke je spotrebák lambda váha a klapka, pretože to odchádza pred plánovanou životnosťou motora.
Ani ja som nehovoril že M57 je uber motor, len som hovoril, že to neni sračka a určite nepatrí k horším dieslom, ktoré kedy uzreli svetlo sveta. Nechápem, kde v ktorých príspevkoch si videl, že tu niekto obhajoval len diesel alebo len benzín, prosím cituj.
Každý motor je do iného prostredia, tak ako si to tu spomenul. Ak najazdíš ročne 30tis, tak si rozmyslíš, či budeš jazdiť za 6l nafty, alebo 8l benzínu.
Nur Original ist Legal.
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Utorok, 16. Septembra 2014, 13:17

Samozrejme ze je vstrek .turbo .spotrebny diel rovnako ako automaticka prevodovka.
 
BrunoSoprano
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Utorok, 16. Septembra 2014, 13:23

jararak napísal:
ja som netvrdil ze m57 je uber motor, ale ma zdravy pomer elektroniky a mechanickych casti. Ak mi odijdu vstreky, nic sa nedeje, nadsluhuju, ich planovana zivostnost je asi 250t, turbo umrelo predcasne, ked som nevymenil olej hned po kupe. pokial ma motor dost oleja (nemiesaneho s naftou), aspon prve 3 vstreky nestia do prepadu a max 1 tak robi. Stredotlake cerpadlo tlaci aspon 2 bary a tlakovi ventil na CR cerpadle je ok, v tom pripade ten motor nastartuje pri -22 stupnov aj bez zhavenia.

ak to ides porovnavat s m54 ktory je vyvojovo zhodneho data. hladat chybu mnozine sviecky, cievky, vanos, disa, cidla vacky, cidlo kluky, vaha vzduchu, cidla teploty, lambdy tak myslim, ze najst chybu u m57 je jednoduchsie uz len skrz menej premennych.

dpf filter je myslim irelevantny, lebo este som ho u e39 nazivo nevidel, i ked viem, ze sa montoval a dalsi faktor je ten, kolko benzinovych e39 tu mame a kolko dizlovych. ono v sekcii e46 to vyzera troska inac si myslim.

ked sa rozbil ten chlapik na x5 na einsteinke, to som vysiel z OMW a spotreba sa mi vysplhala extremne na 17l, dodnes som ju nestlacil uplne na priemer. bezne to v kolone vystupi na tych 9l co je aj v mudrej knizke pisane. 130 dialnica je tych 6,9-7litrov. Opacny extrem mam 5,4 asi po 300km dovolenkovanim.


-presne je to dobrý motor,hlavne čo sa týka spotreby a výkonu sa vyrovnáva terajším motorom iných značiek.... stačí mu pravidelný predpísaný výmenný servis oleja a filtrov a kvalitná masná nafta a motor vydrží dalejko cez 500tis km. Jediný problém na Sk máme už aj na značkových pumpách vodová riedka nafta... Z čoho neumierajú len M57 ,ale napr kamošovi urela 2010 audina A4 2.0TDI, tiež CR čerpadlo + streky pri necelých 240 000km a tankoval iba SHELL .... V Bosch servise mu po zdiagnostikovaný strekov a Cr čeropadla jednoznačme povedali nekvalitné palivo, mikro piliny sa mu dostali do celého CR systému... oprava cez 2000€ (4vstreky+CR čerpadlo+robota). v DE a Rakúsku a iných západných štátoch tento problém pri cca 250tis km s CRkom nemajú,lebo majú ovela kvalitnejšiu naftu
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Utorok, 16. Septembra 2014, 13:48

slovenská nafta je suchšia to je pravda
vstreky aj celý palivový systém nemá problém natočiť 500tis. km v nemecku, ale jednak sa ku nám dovážali auta ktoré mali 9 z 10 stočené km z 250-300tis. na krásnych 150, k tomu ešte pár desiatok tis. km na slov. naftu a problémy sa začnú
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných