... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 11:31

Má spoločné to, že zadávateľ témy jazdí/jazdil s pustenou klímou v lete bez elektrickej vrtule a stále to tu rozprával, že žiaden problém. Tu je ten problém. Kľudne poviem, že ten systém niekoľkoročným používaním vyššieho tlaku, než na aký bol plánovaný, sa takto odvďačil. Prečo by systém s vyšším tlakom, ako je dovolený, a používa sa dlhodobo, nemohol spraviť takýto kiks? Nikto to nedokže vylúčiť. AK by to bolo sem tam, nič nepoviem, ale csuka sám tvrdil v každej téme o klíme že auto funguje aj bez vrtule a bezproblémov. Áno, chvíľku hej, ale nie asi dlhodobo.
BTW aj rotačka už má výmenník voda/olej a tie tiež pri určitých km proste môžu odísť. Je to namáhaný diel.
Čo ja považujem za spoľahlivý motor, je motor od Mercedesu či 200,250 alebo 300d. S radovým čerpadlom, bez turba, bez dvojhmoty, absolútne bez elektroniky či v motore, či na čerpadle, naštartuješ aj bez baterky len roztlačením. Tomu hovorím spoľahlivý motor. Preto si aj W124ky s takými motormi držia cenu nad prvým okatým Ečkom a aj predFL e39inou.
Nur Original ist Legal.
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 11:43

Ved ano, o tom hlinikovom vymenniku prisrobovanom na drziaku filtra sa stale bavim, a nie neodchadza. :smile: Proste to BMW zase raz podcenilo, a iked si mnohi myslia ze vyrobca je neomylny opak sa znovu ukazal pravdou. V historii tejto znacky je kopec motorov s podobnymi problemami prameniacimi z nedostatkov vo vyrobe.
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 12:15

Ja som bol vzdy toho nazoru ze cim menej elektroniky , tym spolahlivejsie auto je. Ma to imobilizer - pokazi sa imobilizer, ma to elektronicku skrtiacu klapku - dojebe sa klapka. Atd atd. A nepodarky sa najdu aj medzi naftakmi aj benzinmi. Na 524td a 525tds pocuvam "chvalu" kade tade, ale najdu sa medzi nimi aj spolahlive kusy. Napriklad kamaratova e28 524td s povodnym motorom jazdi dodnes ako daily car a v pohodicke a to pravdepodobne preto lebo sa k tomu nesprava ako kreten. Vzdy poctivo zahreje a aj dochladi ked zaparkuje. Naproti tomu ja som mal 3 kusky m20 motorov a vsetky tri boli napicu (zrejme mali asi najazdenu slusnu porciu km). Srala sa tam elektrika, na prvom sa zlomil ventil a rozjebal cely motor, druhy zacal zrat olej tak ze kazdych 50km som musel cistit dratenkou sviecky od karbonu lebo vzdy prestal palit niektory valec :-D . A tretia instantne stratila tlaky na valcoch. Mal som 324d a ta bola spolahliva, kym ten motor ma baterku aby nastartoval, a nejake mastne palivo tak pojde aj na kraj sveta. Spravidla spolahlive byvaju stare V8 co tak pozorujem z mojho okolia, a musim spomenut aj moju m52 ktoru odkedy som nainstaloval do auta tak som sa v motore nemusel hrabat koli tomu ze by bol nejaky problem. Predosly majitel sa o motor vzorne staral. Takze asi hlavne zalezi na tom aku starostlivost motor dostava pocas svojho zivota a ci sa nahodou nevyskytne pri vyrobe nejaka vada na ktoru sa nepride. Kazdopadne csuka nezavidim ti tvoju situaciu. Mna na tvojom mieste by uz odvazali do blazinca.
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 14:34

MILOSSSS NEFUNKCNY KLIMAVENTILATOR na teplotu motora nema extra vplyv. Pocas pouzivania auta bez toho draheho sakrajtu sa mi max 3 x stalo v kolone v budapesti pri 35 c ze sa mi rucicka vychylila od stredu do 3/4 po pohnuti sa v momente vratilo do stredu. Viskospojka sluzi na chladenie motora a pri stati ked je motor na volnobehu tak mu dopomoze klima ventilator.
Absolutne to nepripisujem tomu ze ho nemam.
Volal som do Veeelmi stareho Bmw servisu na Sk a odpoved bola jednoznacne vymennik a ze to nieje nic neobvykle u nich a menili to uz xy krat a klima ventilator mali.

Novy vymennik stoji okolo 300 €

A dalsia vec olej vo vymenniku ma vyssi tlak i teplotu ako voda =D>
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 16:13

Taaakže po poriadku:
1. Výmenník stojí v BMW na pulte 140€ s DPH. Cena overená pred týždňom v Rija Bavaria. Zistite si koľko stojí o polovicu menší výmenník origo na TDI.
2. Asi týždeň dozadu som na dieselpower fóre čítal príbeh človeka, čo mal olej vo vode, otlakovali mu výmenník, že dobrý, spravil tesnenie pod hlavu a stále olej vo vode, nasal sa a kúpil nový výmenník a odvtedy je kľud. Výmenník odíde aj na iných autách.
3. Ešte raz sa pýtam, koľko tu je príbehov o oleji vo vode skrz výmenník? Za celý čas čo som na klube si tu nepamätám takú tému.
4. Nehovorím že to na BMW nedochádza ale že to odíde aj na hocijakom inom aute.
5. Čo má s tým el. ventilátor? To že ak ti ide ručička zo stredu ďalej, tak má teplotu vody cez 115°C. Takže ak ti šla teplota cez stred, gratulujem, mal si tam teplotu 116°C a viac. Čo myslíš, koľko tam mohlo byť, keď sa to zo stredu nedostalo a klíma chladič sa potreboval schladiť ale el. vrtu+a nešla? Bez problémov cez 100°C mala. Takže bol v systéme permanentne vyšší tlak.
6. Áno, tlak oleja, je vyšší. Prečo by ale nemohlo toto spôsobiť zvýšený tlak v opačnej strane tých trubiek v tom chladiči? Vieš to povedať na 100%? Nie, pretože to ti nepovie nikto. Mohlo to odísť vekom, ale aj kvôli tomuto.
starynovy: Áno, každý výrobca má niekoľko motorov, ktoré sa mu nepodarili, ani BMW nie je výnimka. Ale tvrdiť, že M57 je šrot je dosť silné tvrdenie, keď má skúsenosti s 2 kusmi. A druhá vec, obhajovať M51 voči M57, že je spoľahlivejšia, je absolútne mimo stranu. Koľko M51tiek muselo mať dole hlavu a koľko M57mičiek? Sám si mi to písal v inej téme, že je ojedinelé, aby na M57me praskla hlava. Pri M51ke je to bežná vec pri nešetrnejšom zaobchádzaní, ktoré M57ma vydrží. Tomu sa hovorí vyššia spoľahlivosť?
Nur Original ist Legal.
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 16:29

No dobre no.. vsetkym tdskam praskaju hlavy. Ja som este taku sice nemal v ruke, par tesneni odislo, to sa stava ked to automat drzi studene na 3500RPM 15 rokov.. ale hej je to shit. Motor ktoreho oprava palivovej sustavy vide na 2500€ a moze z nicoho nic skapat a dalej sa pohnut len vo vleku na lane je urcite spolahlivejsi. hauk :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 3024
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 17:17

Vratme sa na kone, tie sa nekazia, max. tak skapu. :mrgreen:
Aj N57 je oproti M57 horsi motor, ved ked sa pokazi, tak je to drahsie.
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 17:31

starynovy napísal:
No dobre no.. vsetkym tdskam praskaju hlavy. Ja som este taku sice nemal v ruke, par tesneni odislo, to sa stava ked to automat drzi studene na 3500RPM 15 rokov.. ale hej je to shit. Motor ktoreho oprava palivovej sustavy vide na 2500€ a moze z nicoho nic skapat a dalej sa pohnut len vo vleku na lane je urcite spolahlivejsi. hauk :thumbup:

Ako často meníš tesnenia na TDSe a ako často na M57me? Ak povieš, že častejšie na M57me, tak sám sebe klameš. A to nehovorím o tom, koľko jazdí M57mičiek a koľko málo M51tiek.
Ale vieš že taký MB naftový motor s radovým čerpadlom nemá absolútne žiadne technické závady, chodí aj na horšie veci ako TDSa a dokonca si ju môžeš rovnako tuniť? proste takýmto štýlom prídeme na to, že najlepší motor je ten starý MB naftový. Tak prečo ho nemáš?
Csuka: Jo skús zavolať do starého servisu na VW, že koľko menia výmenníkov na TDI. potom môžeš povedať že na BMW to odchádza a na iných autách nie. Skús a uvidíš, koľko ti povedia kusov.
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 18:00

Ja by som to povedal tak ze csuka je proste smoliar!Tych M57 riesim da sa povedat najviac a s tych 1000 aut iba na jednom odislo cerpadlo ze tieklo do motora a to je 1z 1000napr a to myslim ze je slusne mala kazivost co je 0,1% zo servisovanych aut!Kto vie kto tam aku chladiacu pouzival pred tebou,alebo ty,ci nebola agresivna na hlinik a vymennik jednoducho prezrala.Mohli sme toto jedno auto zaskatulkovat,ale to by bolo krivdene oststnym M57.Podla mojho nazoru to je jedno z najspolahlivejsich aut ake bmw ma.Treba si uvedomit ze jazdite na 12 a viac rocnych M57 a ktovie kolko maju naozaj km,kedze uz davno mali 200 000km za sebou...:)))Tod moj nazor..:)))Csuka drzim palec....je to kus od kusu....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4529
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 18:05

Csuka nic v zlom ale nenapadlo ta ze mas len chybny kus? Lebo M57 ako taka je neznicitelny kus zeleza... ked sa o to staras nie je problem. Nepocul som ze by na M57 odisiel blok alebo hlava (samozrejme ked majitel nebol kar) To ze ma drahsiu palivovu sustavu. No kto by to povedal ze to je CR a nie zastarala technika... Podla mna aj v novej F02 by bolo idealne dat M51ku. Konecne by to boli spolahlive auta a z 0-200 by mozno boli aj o 8s rychlejsie..... Takto generalizovat z 1-2 kusov to nech sa nikto nehneva to je somarina. A kto povie ze TDs bolo vykvet techniky a absolutne bezchybny motor... Pardon ale dakde sa zasekol. Keby niekto chcel kritizovat ze M57 v RR (co fakt nechapem aky zufalec si kupi tu prvu verziu ako prvy facelift) ze to neutiahne a neni to dobry motor v tom. Jasne V P38 bolo tds vykvetom techniky a spolahlivosti.

A ze dizel je nespolahlivy... M57 je jeden z najlepsich motorov co BMW vyrobilo raz darmo.... este raz opakujem. Pocul niekto o krivej hlave? Krivom bloku? Z miliona tak mozno 100kusov..... To ze odide turbo alebo vstreky to je staranim sa o auto atd to sa neda generalizovat ked niekto kupi vylagrovane auto a odide mu to vsak sa uz zobudte zo sna trosku. Bavme sa len o cisto motor+hlava. M57vs M51. Myslim ze vysledok pozna kazdy sam ked ma troska nadhladu.

Este trosku k benzinakom. Jasneeee M54 super spolahlivy motor som pocul, olej to mu nic nehovori. M52ky ziadna nemala problem s hlavou alebo s niecim. Absolutne bezproblemove kusy. M62TU. Perfektne riesenie rozvodov, vodny altik, elektricka klapka, chladiaca sustava.... Nehovorim teraz kvoli tomuto ze dizel je lepsi ako benzin alebo tak ale treba si uvedomit jednu vec. Kazdy jeden motor ma daku muchu. Ano M57 ma zvody. Bohuzial a ked je spriahnuty s automatm toboz....

Ruku na srdce anti dizlaci.... Jazdite 3-4tis km mesacne, robite dlhsie, kratsie trasy kupite si benzin? Nejdeme sa hrat na odpisovanie z dani ale na obycajny zamestany clovek. Mam na to? Sry som socka ale niesom taky bohaty aby som jazdil benzin. Ze benzin je dobry na dlhe trate? Jasne ze je ale jedien V8 a V12 ktore fkat na dlhe trate maju leda tak hodinovu spotrebu a fakt sa oplatia ale este raz sa pytam. V povacsine 12+rocnych autach co su V8 a V12 mate na to najazdit 4tis km v aute ktore da na plnu nadrz 600km za 140-160€

Ruku na srdce dizlaci.... Viete preco jazdite to co jazdite a nepotrebujete sa presviedcat o opaku ale sami dobre viete ze ked sa preveziete v niecom zaujimavom a ostrom benzinovom tak vam srdeeecko poskoci a ste z toho vlhky ze by ste to hned brali a vyblbli sa na tom...

Takze tolko k tomu a piatocnej hodine slohu.
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 19:45

Maco: lepšie by som to ani nenapísal
A BTW, ktorá vec, z toho, čo csuka menil, nebola spotrebák? Ramená, brzdy, vstreky, všetko je to spotrebák. Až na tento problém. Takže Ak ti na benzínovej Honde alebo Mazde skočia rozvody, povieš že je to nap-ču motor a kúpiš si koňa? Fakt nechápem. Kto vie čo by si robil, keby si mal napr. vychýrené 2.0 TDI PD alebo nebodaj 2,5 TDI V6. Tu sa nehrá na spoľahlivosť jedného kusu ale celej várky motorov. Tak je definovaná spoľahlivosť. Aj pri páse ak stroj vyvrhne jednu naprd súčiastku 1000 tak zatvárame pás je to naprd, musíme kúpiť iný??
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 20:01

Obrázok
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 21:36

Chlapci keby ste boli v mojej koži chováte sa k tomu rovnako , pišeš že spotrebák samozrejme v podstate je na aute vsetko spotrebák rozdiel je len to ze nieco vydrží dlhšie a niečo kratsie ](*,)

neberte ako bezchybný motor len HLAVU A BLOK , hlavy sa predávajú po 100Eur a to len z dôvodu že vydržia ozaj vela . aj môžu po skusenostiach po 524TD a 525TDS kde boli náchylné v BMW sa poučili m 57 tesnenia pod hlavu sa zriedka menia.
a čo dalej
otrhnuté virivé klapky = ohnutá ojnica
deravý EGR výmennik = voda do sania
deravý olejový vým. = olej vo vode
povolené torxi na CR = nafta v oleji= zničené turbo = ohnutá ojnica ( ziadna softwarová ochrana)
poskodený 1 vstrek. = preštaný piest (ziadna softwarova ochrana )

spotrebák vsetko je spotrebák len v inej miere.

viete kedy bola m57 dobrá ? ked si ju nemčúr kúpil v salone a dral po dialniciach 5 rokov.
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4529
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 21:56

Beres to len moc tragicky lebo sa ta to bytostne tyka a si vytoceny ze si nadabil na vadny kus. To je normalne.
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Piatok, 12. Septembra 2014, 22:04

keby bol jeden kus vadný [-X [-X [-X , ale už aj druhý !!!!??

nevadí ešte štastie že si to viem sám opraviť to by boli iné pálky kua

chcel som spolahlivé , kvalitné a pohodlné auto ktoré budem tankovať a ročne robiť údržbu . tak také auto bolo len jedno a to moja prvá LADA 1300 skoda že bolo len spolahlivé :mrgreen: :thumbup:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných