Štvrtok, 18. Júla 2013, 23:05
Neviem sa dopatrať k tej scheme..
Ale pokial to je ako u inych pripadoch.. tak je tam priamo na tie kable (u trojpinu) privedene napajanie a kostra.. priamo na motor... ktore by malo byt aj priamo napajane ak napriklad prekročí povolenu hodnotu teplota motora či teplota/tlak na snimači na klime..
Neviem či je to napriamo cez relatko.. kedže je tam aj visko.. ale myslim že je.. lebo logicky ak je horuci motor.. a potrebuješ dochladit aj po vypnuti motora tak vrtula na vysko sa točit nebude pri vyp. motore.. vtedy by mal prist na scenu ten el.ventilator..
Ten tenky vodič by mal byt signalovy.. ktory posiela pwm singal z RJ motra.. (nejaku hodnotu..) pri odpojenom snimači teploty by mal davať 100% čiže plne napätie.. potom može mat dva alebo tri dalšie stupne.. napr. 15- 35- 70%...
Ale to by chcelo pomerat..
Pripadne to pomerat aj na benzinovej verzie, kedže ako som sa dočítal.. je lacnejšia a sedi aj na diesel..
"Audi si kupujú preto ako vyzerá, BMW preto ako jazdi.."
BMW 530d Touring /// 2001 - M5 -styl. 82 (e39)
Volvo V70 II 2.0T /// 2001 - M5