... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Štvrtok, 12. Marca 2009, 19:05

MGSnake napísal:
tak dnes som nic neurobil ale rozmyslal som nad tym ze ci moze snimač plniaceho tlaku turba ovplyvnovat napatie na konektore??


Pozri najprv porieš ten elektorventil a až potom ked to bude robit chod hlbšie.....začni od najlahších aj najpravdepodobnejších vecí.......naštartuj auto a odpoj hadičku od ventilu(OUT) daj tam prst či ti ho bude sat,ak nie tak maš zly elektoventil.....ja za par dni pomeram napatie ake tam je a dam ti vediet.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Piatok, 13. Marca 2009, 21:22

Tak po rozobrati elektromagnetickeho ventilu a jeho opatovnom nasadeni mam vysledky!!! Tiahlo na turbe sa niekedy pohne a niekedy nie! tak isto ventil raz funguje a raz nie!!! asi mi bude treba novy uvidime!

No dojem po povozeni je asi taky ze auto ide ovela lepsie zabera uz pri nejakych 1900ot. Len som sa chcel este spytat ze ci sa ma to tiahlo pocas pridavania otacok pohybovat??? lebo mne ked prepnem kluc do polohy 2 tak sa to tiahlo na turbe pohne smerom dole asi tak cca 1cm.No potom ked som pridaval tak sa uz nijako nepohybovalo (aspon nie nejako zretelne). Ako to ma byt???
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 14. Marca 2009, 11:37

MGSnake napísal:
Tak po rozobrati elektromagnetickeho ventilu a jeho opatovnom nasadeni mam vysledky!!! Tiahlo na turbe sa niekedy pohne a niekedy nie! tak isto ventil raz funguje a raz nie!!! asi mi bude treba novy uvidime!

No dojem po povozeni je asi taky ze auto ide ovela lepsie zabera uz pri nejakych 1900ot. Len som sa chcel este spytat ze ci sa ma to tiahlo pocas pridavania otacok pohybovat??? lebo mne ked prepnem kluc do polohy 2 tak sa to tiahlo na turbe pohne smerom dole asi tak cca 1cm.No potom ked som pridaval tak sa uz nijako nepohybovalo (aspon nie nejako zretelne). Ako to ma byt???


To to tiahlo sa určite musi aj vracat,podla mojho nazoru to bude až pri dostatočnom tlaku turba,možno pri nejakych 3000 otáčkach....na mieste to nemaš ako spozorovat moc,lebo auto potrebuje vykon.....na to aby to tiahlo sa hybalo.....chceloo by to nejaku minikameru dať k tomu tiahlu a pozret ako sa sprava počas jazdy.....samozrejme na funkčnom aute....už som nad tym rozmyšlal.....že ako by sa to dalo.....lebo ma dost zaujíma kedy a sa tiahlo vracia smet a zase naopak.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 14. Marca 2009, 12:44

Tak ked prepnem klucik tk tiahlo sa vtiahne dnu asi tak 1cm, ale musi sa podla otacok este viac vtahovat(lebo sa musi menit ta geometria), tak mne sa iba vtiahne raz ale pocas pridavania uz nie!!! tak som rozmyslal ze ten elektromagnet je asi slaby lebo ked nieje podtlak tak vtiahne asi 1 cm ale ked tam podtlak uz pumpa robi(po nastartovani) tak potom to uz nedokaze pritiahnut! moj typ ze je to takto! lebo teraz som na nom urobil asi 150km a auto raz ide dobre potom zase nie! neviem ale bol som sa pytat v BMW a stoji to 82 Eur.Odkial by som to mohol zohnat lacnejsie??
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 14. Marca 2009, 15:33

Tiahlo je spojené s membránou,ktorá je upevnená v tom okrúhlom hrnci a jej pohyb je umožnený v rámci toho hrnca ,čo je približne ten 1 cm. Ventil pracuje ako elektromagnet,t.j. otvorený,alebo zavretý,podľa pokynov riad.jednotky.Podtlak sa odoberá zo zásobníka,kde ho vytvára vákuová pumpa.
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 14. Marca 2009, 17:37

takze ked mi na zaciatku potiahne to tiahlo tak to znamena ze elektromagnet funguje spravne? lebo mne sa ked vypnem motor tak sa uz nevrati to tiahlo hore o 1cm ale iba tak 3mm! z toho usudzujem ze pocas jazdy uz nedokaze ten magnet pritiahnut tu kovovu tycku pretoze je velky podtlak a ten ho stale drzi zavrety!! aspon tak si myslim!
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 14. Marca 2009, 18:06

Tyčka by sa mala vracať do pôvodnej polohy lebo ventil zruší podtlak.Ak sa nevracia ,môžu byť zatuhnuté lopatky turba z dôvodu zanesenia sadzami z výfuku ,alebo sú zanesené filtre konvertora.Sú tam dva. Pozri si obrázky rozobratého ventilu.Cez tie filtre sa spája podtlak s atmosferickým tlakom.V tom hrnci je pružina,ktorá vracia membranu do pôvodnej polohy.
Prílohy
PC23.jpg
PC23.jpg (38.94 KiB) 1663 zobrazení
PC17.jpg
PC17.jpg (35.31 KiB) 1663 zobrazení
PC19.jpg
PC19.jpg (40.63 KiB) 1664 zobrazení
Naposledy upravil/-a duko v Sobota, 14. Marca 2009, 21:45, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 14. Marca 2009, 21:44

duko napísal:
Tiahlo je spojené s membránou,ktorá je upevnená v tom okrúhlom hrnci a jej pohyb je umožnený v rámci toho hrnca ,čo je približne ten 1 cm. Ventil pracuje ako elektromagnet,t.j. otvorený,alebo zavretý,podľa pokynov riad.jednotky.Podtlak sa odoberá zo zásobníka,kde ho vytvára vákuová pumpa.



=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 14. Marca 2009, 21:47

MGSnake napísal:
takze ked mi na zaciatku potiahne to tiahlo tak to znamena ze elektromagnet funguje spravne? lebo mne sa ked vypnem motor tak sa uz nevrati to tiahlo hore o 1cm ale iba tak 3mm! z toho usudzujem ze pocas jazdy uz nedokaze ten magnet pritiahnut tu kovovu tycku pretoze je velky podtlak a ten ho stale drzi zavrety!! aspon tak si myslim!



Skor si myslím že ten elektroventil ti nepracuje spravne a to znamená,že nedokáže dokonale pracovať...skus ho zameniť za ten egrkovy.....a možno to bude aj moj problém...
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Nedeľa, 15. Marca 2009, 04:40

hej ale ten z EGR je neskutocny problem vymontovat!!! Neda sa to!!
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Nedeľa, 15. Marca 2009, 11:54

MGSnake napísal:
hej ale ten z EGR je neskutocny problem vymontovat!!! Neda sa to!!


Ked vymontuješ vrchný plast motora, tak zboku sa tam dostaneš,musiš si odtiahnuť nabok hadicu chladenia...drží to na dvoch šroboch na 10ku klúč....stáči iba jeden vymontovať a druhy povoliť a vytiahneš to.....všetko sa dá keď sa chce..... 8)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 16. Marca 2009, 15:22

ale ked ja mam 330d a tam ten ventil vidim eba trosicku a je za vsetkymi moznymi hadicami! mam moznost kupit teraz za 58E cisto novy ventil.Podla vas ho mam kupit ci najprv este nejako vyskusat??? ked zamenit je fakt problem!! ale mam dojem ze auto uz ide o 50% lepsie ale turbo vobec ale vobec nepocut! nijaky piskot nic! len od nejakych 1800ot/min naberie auto trosku iny zvuk.Ale to tiez len niekedy! asi mi bude treba ten novy ventil!

A este k tej pruzine na tom konvertore tak ked ju stlacim tak pocujem ze mi ta pruzinka cucha o stenu a niekedy sa akokeby zasekavala! moze to byt tym ze to nefunguje spravne??
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 16. Marca 2009, 17:48

Konvertor,alebo prevodník tlaku je ten ventil,v ňom nie je žiadna pružinka. Pružinna je na turbe pri tej membráne.Odpoj podtlakovú hadičku od turba zober starú vačšiu injekčnú striekačku nasaď podobnú hadičku na striekačku a druhý koniec na turbo,keď potiahneš piestom striekačky vznikne podtlak,tyčka regulácie turba sa musí pohnúť spolu s membránou,potom zruš podtlak odpojením hadičky zo striekačky alebo turba a tyčka sa musí volne vrátiť do pôvodnej polohy.
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 16. Marca 2009, 21:51

toto funguje ale aj dnu v podtlakovom ventile je na tej kovovej casti mala pruzinka mal som rozobraty ten ventil elektromagneticky! ja len aby som nekupil zbytocne!
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 16. Marca 2009, 22:46

Ako môžeš stlačiť pružinku vo ventile,keď je uzavretý ?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných