... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13
obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 9. Marca 2009, 21:51

alfi666 napísal:
Nuz ako iste vies, loziska v turbe su mazane olejom ;) ... a ked je vnich dostatocna vola, tak ten olej sa moze dostat na 2 strany - do sania a do vyfuku.... preto pri odchadzajucom turbe vychadza viely dym z vyfuku - lebo olej frcka z turba do vyfuku kde je dostatocna teplota nato aby dymel ;)

No a sanie je od sadzi zadrbane kvoli EGR ventilu a nie kvoli turbu ;)... vyfukove plyny sa cez turbo nemaju ako dostat do sania....


Jasné.....tak to je!!
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 9. Marca 2009, 21:53

Okej... tak aby sme sa vratili k problemu ktory ma MGSnake - v elektroventile chyba teda asi nebude :roll:

To auto treba dat na diagnostiku - ale nie pozerat chyby ktore su ulozene, ale pozerat aktualne hodnoty senzorov, ci niektory znich nepise blbosti ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 9. Marca 2009, 22:00

alfi666 napísal:
Okej... tak aby sme sa vratili k problemu ktory ma MGSnake - v elektroventile chyba teda asi nebude :roll:

To auto treba dat na diagnostiku - ale nie pozerat chyby ktore su ulozene, ale pozerat aktualne hodnoty senzorov, ci niektory znich nepise blbosti ;)



No snad sa to vyrieši.....lebo musim aj ja poriešit problem....kua....))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 9. Marca 2009, 22:20

zhmp napísal:


No snad sa to vyrieši.....lebo musim aj ja poriešit problem....kua....))))
Ten elektroventil sa volá tlakový konvertor a je na ňom filter,ktorý môže byť zanesený a preto nepracuje správne.Po demontáži sa dá vyčistiť ,vyprať v benzíne. Pozri na obrázkoch.Tlakové konvertory sú 2 jeden na turbo a druhý na EGR,obidva sú rovnaké a dajú sa na skúšku zameniť a tak zistiť chybný.
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 9. Marca 2009, 23:12

tak oco dneska rozobral ten elektroventil a zistil to ze nepracuje celkom spravne,vraj sa zasekava, takisto som volal do BMW a oni mi povedali ze RJ to tiez asi neovplyvnuje , takze tak, asi budem musiet vymenit ten elektroventil . A kde by som nasiel ten elektroventil od EGR??? nejaku fotku by ste nemali??aby som oskusal ze co mi vlastne treba menit??
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 9. Marca 2009, 23:59

Keď pôjdeš po podtlakovej hadičke z EGR ventilu,dovedie ťa ku konvertoru. Nachádza sa na pravej strane z čelného pohľadu .Viď obrázok.
Prílohy
DSCF1169-1.jpg
DSCF1169-1.jpg (182.87 KiB) 998 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 11:48

duko napísal:
Ten elektroventil sa volá tlakový konvertor a je na ňom filter,ktorý môže byť zanesený a preto nepracuje správne.Po demontáži sa dá vyčistiť ,vyprať v benzíne. Pozri na obrázkoch.Tlakové konvertory sú 2 jeden na turbo a druhý na EGR,obidva sú rovnaké a dajú sa na skúšku zameniť a tak zistiť chybný.

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> no tak toto by ma nenapadlo.......))))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 13:48

takze je napr taka moznost ze by som ich vymenil a ked by bol ten elektroventil z EGR dobry tak by som ho vymenil za ten co ide k turbu no a k EGR nemusi ist dobry ventil! aspon mi nebude zadrbavat sanie nie? ale otazne je ci sa ma ventil pri 11V trosku otvorit, alebo to ma fungovat iba otvorene a zatvorene? je mozne ze sa pri vyssich otackach zvysi napatie na konektore?? a este jeden dovod rpeco chybu pripisujem RJ! lebo mal som prasklinu na vakuoven nadrzke ktoru som uz odstranil no a ajtak to neide!!a neviem preco by som mal mat chybu aj v nadrzke aj v elektroventile naraz a preto je to cele nefunkcne? proste sa mi to vidi malo pravdepodobne ze veci ktor idu hned po sebe su obidve chybne! je to mala pravdepodobnost podla mna

A este nieco ak by som chcel zaslepit EGR ventil( tym padom ho znefunkcnit) tak to by mi teoreticky stacilo vytiahnut podtlakovu hadicku od nehO? tym padom by asi neotvaral priechod pre tie spaliny nie? ALE TO LEN TAK BOKOM SOM SA OPYTAL RIESME INE VECI
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 14:39

Napatie na konektore nerieš,pracuje pracuje ako elektromagnet.Odstavenie EGR je najlepšie urobiť zablendovaním vstupného otvoru výfukových spalín do EGR v mieste tej objímkovej spojky. Ovšem pri odstavení EGR je nutné dôslednejšie ochladzovanie turba aj pri nižšej záťaži,t.j. nižších rýchlostiach.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 15:21

duko napísal:
Napatie na konektore nerieš,pracuje pracuje ako elektromagnet.Odstavenie EGR je najlepšie urobiť zablendovaním vstupného otvoru výfukových spalín do EGR v mieste tej objímkovej spojky. Ovšem pri odstavení EGR je nutné dôslednejšie ochladzovanie turba aj pri nižšej záťaži,t.j. nižších rýchlostiach.



Prečo mysliš že treba dochladzovať turbo aj pri nižších zataženiach??? Turbo sa extrémne prehrieva ak ideš dlhšie na plné gule a nie pri klasickej jazde a občasnom vytočení....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 15:36

Neriesme EGR, ja doma oskusam vymenit tie elektroventyli ci to pojde , lebo uz neviem co dalej! nejake dasie napady??
ale doma budem az vo stvrtok takze az potom mozem dat vediet co a ako! ale vrta mi hlavou stale ta RJ! ci to ona nerobi !
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 16:24

zhmp napísal:


Prečo mysliš že treba dochladzovať turbo aj pri nižších zataženiach??? Turbo sa extrémne prehrieva ak ideš dlhšie na plné gule a nie pri klasickej jazde a občasnom vytočení....
Funkcia EGR ventilu je vracať časť spalín do sania pri určitom režime motoru.To má za následok nižší obsah kyslíka v zmesi t.j.nižšiu teplotu horenia zmesi a tak nižší obsah emisí najma oxidov dusíka.Pri odstavení EGR sa nasáva atmosferický vzduch t.j.vyšší obsah kyslíka,vyššia teplota spaľovania a tak vyššia teplotná záťaž motora.t.j.vyššia teplota výfukových plynov,t.j.vyššia teplota osky turba a jeho ložísk aj v nižších záťažiach a otáčkach motora.Pri nedostatočnom dochladzovaní sa zapečie olej v ložiskách turba a nasledne jeho porucha.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 16:32

duko napísal:
Funkcia EGR ventilu je vracať časť spalín do sania pri určitom režime motoru.To má za následok nižší obsah kyslíka v zmesi t.j.nižšiu teplotu horenia zmesi a tak nižší obsah emisí najma oxidov dusíka.Pri odstavení EGR sa nasáva atmosferický vzduch t.j.vyšší obsah kyslíka,vyššia teplota spaľovania a tak vyššia teplotná záťaž motora.t.j.vyššia teplota výfukových plynov,t.j.vyššia teplota osky turba a jeho ložísk aj v nižších záťažiach a otáčkach motora.Pri nedostatočnom dochladzovaní sa zapečie olej v ložiskách turba a nasledne jeho porucha.



No vidím,že sa vyznáš.........konečne nejaká reakcia na odstavenie egr ventilu.......)))))) tiež si myslim,že len tak odstavit egr ventil nieje spravne......a ja som skorej myslel že to egrko je tam koli tomu aby sa spalovali dokonalejšie spaliny a neobsahovali tolko škodlivín do ovzdušia.....hmmmmmm.....to znamena že riskuješ zablendovaním egrka aj nekaké prehriatie časti motora???kedže bude vyšie horenie od kyslíka.....????

PS: sorry MGSNAKE za OT ale tieto temy sú si dosť blízke.......... tvojím problémom podla mna bude tá nefunkčnosť tiahla na turbe.......ako si mi písal cez pm
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 16:45

tiahlo na turbe ide rucne pohybovat ale samo sa to podtlakom nehne ! to je moj problem!
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 16:50

MGSnake napísal:
tiahlo na turbe ide rucne pohybovat ale samo sa to podtlakom nehne ! to je moj problem!



tvoj problém bude v tom elektoventile, lebo sa neotvára a tym padom ti nemože variabilita fungovat.......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných