... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
alfi666 napísal:Nuz ako iste vies, loziska v turbe su mazane olejom... a ked je vnich dostatocna vola, tak ten olej sa moze dostat na 2 strany - do sania a do vyfuku.... preto pri odchadzajucom turbe vychadza viely dym z vyfuku - lebo olej frcka z turba do vyfuku kde je dostatocna teplota nato aby dymel
No a sanie je od sadzi zadrbane kvoli EGR ventilu a nie kvoli turbu... vyfukove plyny sa cez turbo nemaju ako dostat do sania....
alfi666 napísal:Okej... tak aby sme sa vratili k problemu ktory ma MGSnake - v elektroventile chyba teda asi nebude![]()
To auto treba dat na diagnostiku - ale nie pozerat chyby ktore su ulozene, ale pozerat aktualne hodnoty senzorov, ci niektory znich nepise blbosti
zhmp napísal:Ten elektroventil sa volá tlakový konvertor a je na ňom filter,ktorý môže byť zanesený a preto nepracuje správne.Po demontáži sa dá vyčistiť ,vyprať v benzíne. Pozri na obrázkoch.Tlakové konvertory sú 2 jeden na turbo a druhý na EGR,obidva sú rovnaké a dajú sa na skúšku zameniť a tak zistiť chybný.
No snad sa to vyrieši.....lebo musim aj ja poriešit problem....kua....))))
duko napísal:Ten elektroventil sa volá tlakový konvertor a je na ňom filter,ktorý môže byť zanesený a preto nepracuje správne.Po demontáži sa dá vyčistiť ,vyprať v benzíne. Pozri na obrázkoch.Tlakové konvertory sú 2 jeden na turbo a druhý na EGR,obidva sú rovnaké a dajú sa na skúšku zameniť a tak zistiť chybný.
duko napísal:Napatie na konektore nerieš,pracuje pracuje ako elektromagnet.Odstavenie EGR je najlepšie urobiť zablendovaním vstupného otvoru výfukových spalín do EGR v mieste tej objímkovej spojky. Ovšem pri odstavení EGR je nutné dôslednejšie ochladzovanie turba aj pri nižšej záťaži,t.j. nižších rýchlostiach.
zhmp napísal:Funkcia EGR ventilu je vracať časť spalín do sania pri určitom režime motoru.To má za následok nižší obsah kyslíka v zmesi t.j.nižšiu teplotu horenia zmesi a tak nižší obsah emisí najma oxidov dusíka.Pri odstavení EGR sa nasáva atmosferický vzduch t.j.vyšší obsah kyslíka,vyššia teplota spaľovania a tak vyššia teplotná záťaž motora.t.j.vyššia teplota výfukových plynov,t.j.vyššia teplota osky turba a jeho ložísk aj v nižších záťažiach a otáčkach motora.Pri nedostatočnom dochladzovaní sa zapečie olej v ložiskách turba a nasledne jeho porucha.
Prečo mysliš že treba dochladzovať turbo aj pri nižších zataženiach??? Turbo sa extrémne prehrieva ak ideš dlhšie na plné gule a nie pri klasickej jazde a občasnom vytočení....
duko napísal:Funkcia EGR ventilu je vracať časť spalín do sania pri určitom režime motoru.To má za následok nižší obsah kyslíka v zmesi t.j.nižšiu teplotu horenia zmesi a tak nižší obsah emisí najma oxidov dusíka.Pri odstavení EGR sa nasáva atmosferický vzduch t.j.vyšší obsah kyslíka,vyššia teplota spaľovania a tak vyššia teplotná záťaž motora.t.j.vyššia teplota výfukových plynov,t.j.vyššia teplota osky turba a jeho ložísk aj v nižších záťažiach a otáčkach motora.Pri nedostatočnom dochladzovaní sa zapečie olej v ložiskách turba a nasledne jeho porucha.
MGSnake napísal:tiahlo na turbe ide rucne pohybovat ale samo sa to podtlakom nehne ! to je moj problem!