... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13
reklamne predmety bmwklub.sk
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 17:02

tak to dufajme z ebude problem len v tom! a kolko tak stoji ten elektroventil? cena cca?
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 17:25

Cenu najdeš v etk v eurách,pridaj k nej DPH 19% a približne 20% maržu BMW predajcu a máš reálnu cenu. Tento konvertor alebo prevodník tlaku naklápa lopatky turba hlavne v nízkych otáčkach turbíny, aby turbo pomohlo zvýšiť výkon z nižších otáčok t.j. ťah zdola.Pri vysokých otáčkach turbína tlačí naplno a nie je nutné natáčať lopatky. To znamená že pri nefunkčnom prevodníku tlaku motor nemá ťah zdola ,kým pri vyšších otáčkach ťahá normálne.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 17:30

duko napísal:
Cenu najdeš v etk v eurách,pridaj k nej DPH 19% a približne 20% maržu BMW predajcu a máš reálnu cenu. Tento konvertor alebo prevodník tlaku naklápa lopatky turba hlavne v nízkych otáčkach turbíny, aby turbo pomohlo zvýšiť výkon z nižších otáčok t.j. ťah zdola.Pri vysokých otáčkach turbína tlačí naplno a nie je nutné natáčať lopatky. To znamená že pri nefunkčnom prevodníku tlaku motor nemá ťah zdola ,kým pri vyšších otáčkach ťahá normálne.



=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> toto su presné poznatky na ktoré som prišiel ja a som rád,že mi ich niekto další potvrdil.....))))))) to znamená že aj tiahlo na turbe čo nadstavuje lopatky, keby bolo zle nadstavné tak može robiť šarapatu....nie??? 8)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 17:37

Ano, v prípade, že s tiahlom niekto niečo robil.Normálne je nastavené výrobcom a zaaretované matkou a zalepené farbou, aby sa nepohlo.Rovnako ho zaisťujú aj firmy,ktoré repasujú turbá.
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 17:42

Ten ventil stoji okolo 50 eur + dan... cize do 70 by si sa mal zmestit... ale na tvojom mieste by som ho len tak bezhlavo nemenil ;)

A co sa tyka toho EGR a prehrievania turba - o tomto som nevedel cize idem si okolo toho trosku nastudovat - urcite je tento fenomen mozny, kedze teplota spalovania skutocne moze byt tymto ovplyvnena... ovsem nevidel by som to az tak tragicky 8)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 17:56

Ja som nehovoril,že je to tragické,len som spomenul,že je nutné/ak si chcem ochrániť turbo/ myslieť na dochladzovanie aj pri nižších rýchlostiach,pri ktorých nie sme zvyknutí ochladzovať.Odstavenie EGR má svoje výhody, aj nevýhody.
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 18:06

OK, beriem ;)... iste je jedno, ze keby EGR nemalo vyhody, tak by to tam vyrobcovia nedavali.... trochu som si okolo toho nacital a najviac zmenu robi odstavenie EGR prave v emisiach... aj tym stupne teplota tych plynov tak ako si spominal, ale co som videl grafy, tak to bolo len o 2-4%... odstavenim EGR vraj jemne aj stupne spotreba ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 18:15

Emisie samozrejme stúpnu hlavne oxidy dusíka.Zníži sa dymivosť,hlavne pri akcelerácii a spotreba sa mierne zníži,vzhľadom k dokonalejšiemu spaľovaniu,t.j. efektívnejšiemu využitiu paliva pri požadovanom výkone.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 18:24

dalšia vec čo by ma zaujímala je........to že podtlak potiahne to tiahlo to vieme....ale ako je to ked je to tiahlo potiahnute a elektoventil sa zavrie tak automaticky medzi turbom a tym ventilom zostane ešte podtlak a kade sa ten zbytočny podtlak vypustí aby sa to tiahlo na tom ventile na turbe mohlo vratit spet......??ked je to uravrety vzduchovy odvod??? mne zase pripada ako keby mne sa to tiahlo nevracalo spet normalnym sposobom...ale ked odpojím hadičku od el ventil tak sa vráti......hmmmm
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 18:37

ti to ostava vysiet? neviem ako to je s tym! mozno preto ti ide aj auto lepsie ako mne , aspon ze ti to tiahlo nejako vysunie ale mne nic!! tak na tom elektroventile je aj vystup pre vzduch tak sa mi vidi , ale neviem ci ho tamade nasava alebo vypusta !! je to na tom obrazku si pozri!!
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 19:02

MGSnake napísal:
ti to ostava vysiet? neviem ako to je s tym! mozno preto ti ide aj auto lepsie ako mne , aspon ze ti to tiahlo nejako vysunie ale mne nic!! tak na tom elektroventile je aj vystup pre vzduch tak sa mi vidi , ale neviem ci ho tamade nasava alebo vypusta !! je to na tom obrazku si pozri!!


nieeeee.......to len ked zapojím ten ventil mam taky pocit...nemam to dokazane.........ja mam odpojeny ten ventil a auto ide až od 2500 točiek ako raketa.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 19:10

Preto sa ventil volá prevodník tlaku,alebo konvertor,že vie vytvoriť podtlak aj zrušiť podtlak.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 20:13

duko napísal:
Preto sa ventil volá prevodník tlaku,alebo konvertor,že vie vytvoriť podtlak aj zrušiť podtlak.

=D> =D> =D> =D> =D> takže ak by bol pokazeny tak by nemusel fungovať správne.......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 10. Marca 2009, 21:32

pockajte do stvrtku a vecer napisem co sa mi zmenilo ked vymenim elektroventily medzi sebou!
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Štvrtok, 12. Marca 2009, 19:00

tak dnes som nic neurobil ale rozmyslal som nad tym ze ci moze snimač plniaceho tlaku turba ovplyvnovat napatie na konektore??
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných