... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
reklamne predmety bmwklub.sk
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Streda, 1. Apríla 2009, 13:49

vyborne a to kupim ten filter ako cely /cela ta tuba) alebo musim tu tubu nejako rozobrat??a tam bude filter?
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Štvrtok, 2. Apríla 2009, 05:37

MGSnake napísal:
vyborne a to kupim ten filter ako cely /cela ta tuba) alebo musim tu tubu nejako rozobrat??a tam bude filter?



Celá tuba......vytiahneš to z toho držiaku potom..........)))))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Štvrtok, 2. Apríla 2009, 12:07

vyborne takze nic extra! super este zistit cenu a idem menit! nevieme cenu?
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Piatok, 3. Apríla 2009, 13:12

Cenu najdeš v ETK je v eurách bez DPH.K uvedenej cene pridáš 19% DPH a približne 20% maržu BMW a máš konečnú cenu.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 6. Apríla 2009, 19:06

No takže ja som dnes vymenil tie elektroventili (pressure conventer)medzi sebov,lebo som mal podozrenie,že ten el.ventil čo reguluje podtlak na lopatky na turbe nepracuje dobre(ani nepracoval,nešlo mi auto do otáčok ked bol ten ventil zapojeny........)....a vysledok výmeny je taky,že auto taha odspodu,len to nieje ešte ono...lebo mam asi rozhodnené to tiahlo na turbe,tak touto cestou ak by bol niekto tak dobry a odmeral mi rozmer čo je na obrazku tak budem vdačný.......aby som si to mohol dat nadstaviť tak ako to má byt..........a snad to bude už tak ako to má byť......(auto sa chová tak,že nereaguje na prvé stlačenie pedálu,ale ked ho stlačim druhý krát rýchlo tak vystrelí.....normálne záhada a sranda je že ked idem od 80km/h tak reaguje hneď....a tahá od spodných otáčok..........)


PS: čistil som EGR ventil a bolo tam trochu karbonu,a zistil som že je je nefunkčný,proste zaseknuty,ale naštastie zavrety(dal som tam ten elektoventil čo bol na turbe,asi je aj tak nefunkčný)....tak som ho vyčistil a odpojil a už jazdím bez egrka aj ja.......

Ak niekto vie ako presne funguje ten pressure converter,nech napíše......môj názor,mal som ho rozobratý je že podtlak si ho otvorí a elektrika ho zavrie......lebo žiadna strunka na vracanie vo vnutry nieje.......takže v jednom smere ho taha podtlak a v druhom smere spet elektromagnet.....
Prílohy
garrett.jpg
garrett.jpg (102.62 KiB) 2273 zobrazení
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 6. Apríla 2009, 20:43

Pracuje ako el.mag.ventil,ktorý otvára alebo uzatvára prepojenie medzi vákuovým zásobníkom a priestorom za membránou s tiahlom.Poslal som foto rozobratého ventilu,kde samozrejme žiadna pružina nie je.Pružina je pri membráne ,ktorú vracia spolu s tiahlom po zrušení podtlaku do pôvodnej polohy. Vo ventile je gumová membránka,ktorá pri podtlaku v zásobníku uzatvára priepustný otvor samotným podtlakom.El.magnet musí silou prekonať podtlak v hadičke,otvorí priepustný otvor tým vznikne podtlak na membráne,ktorá potiahne tiahlo.Zajtra ti zmeriam ten rozmer.Poistná matica by mala byť zaistená farbou,aby sa nepohla a nastavené to je výrobcom alebo firmou,ktorá repasuje turbá.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 6. Apríla 2009, 21:57

duko napísal:
Pracuje ako el.mag.ventil,ktorý otvára alebo uzatvára prepojenie medzi vákuovým zásobníkom a priestorom za membránou s tiahlom.Poslal som foto rozobratého ventilu,kde samozrejme žiadna pružina nie je.Pružina je pri membráne ,ktorú vracia spolu s tiahlom po zrušení podtlaku do pôvodnej polohy. Vo ventile je gumová membránka,ktorá pri podtlaku v zásobníku uzatvára priepustný otvor samotným podtlakom.El.magnet musí silou prekonať podtlak v hadičke,otvorí priepustný otvor tým vznikne podtlak na membráne,ktorá potiahne tiahlo.Zajtra ti zmeriam ten rozmer.Poistná matica by mala byť zaistená farbou,aby sa nepohla a nastavené to je výrobcom alebo firmou,ktorá repasuje turbá.



Viem,len mne to jeden mechanik pohol a preto to nieje podla mna nadstavené tak ako to má byt......díky........ale musim povedať,že konečne išlo auto tak ako malo....tah bol od cca 2000 točiek dost citelny.....a to mi predtým tahalo až od 2700....po tom ako plyny nahlali turbínu....spravalo sa to ako auto bez variability lopatiek......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 6. Apríla 2009, 22:19

mne napr niekedy taha od 1500 ot az do 3500 paradne hlavne trojak je super! ale niekedy je to hluche! treba mi vymenit ten pressure converter!
 
duko
Príspevky: 173
Registrovaný: 1.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E46/330d - Motor a turbo

Utorok, 7. Apríla 2009, 15:49

zhmp napísal:
No takže ja som dnes vymenil tie elektroventili (pressure conventer)medzi sebov,lebo som mal podozrenie,že ten el.ventil čo reguluje podtlak na lopatky na turbe nepracuje dobre(ani nepracoval,nešlo mi auto do otáčok ked bol ten ventil zapojeny........)....a vysledok výmeny je taky,že auto taha odspodu,len to nieje ešte ono...lebo mam asi rozhodnené to tiahlo na turbe,tak touto cestou ak by bol niekto tak dobry a odmeral mi rozmer čo je na obrazku tak budem vdačný.......aby som si to mohol dat nadstaviť tak ako to má byt..........a snad to bude už tak ako to má byť......(auto sa chová tak,že nereaguje na prvé stlačenie pedálu,ale ked ho stlačim druhý krát rýchlo tak vystrelí.....normálne záhada a sranda je že ked idem od 80km/h tak reaguje hneď....a tahá od spodných otáčok..........)


PS: čistil som EGR ventil a bolo tam trochu karbonu,a zistil som že je je nefunkčný,proste zaseknuty,ale naštastie zavrety(dal som tam ten elektoventil čo bol na turbe,asi je aj tak nefunkčný)....tak som ho vyčistil a odpojil a už jazdím bez egrka aj ja.......

Ak niekto vie ako presne funguje ten pressure converter,nech napíše......môj názor,mal som ho rozobratý je že podtlak si ho otvorí a elektrika ho zavrie......lebo žiadna strunka na vracanie vo vnutry nieje.......takže v jednom smere ho taha podtlak a v druhom smere spet elektromagnet.....

Od prvej hrany závitu po dosadaciu plochu matky,tak ako to máš vyznačené mám presne 15 mm.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Streda, 8. Apríla 2009, 09:50

duko napísal:
Od prvej hrany závitu po dosadaciu plochu matky,tak ako to máš vyznačené mám presne 15 mm.



Dakujem kámo......)))))pojdem to potom pozret...... =D> =D> =D>
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 23. Mája 2009, 23:45

kupil som elektroventil a nic , ziadna zmena , neprepusta podtlak vobec! KURNIK ŠOPA!
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Nedeľa, 24. Mája 2009, 11:00

MGSnake napísal:
kupil som elektroventil a nic , ziadna zmena , neprepusta podtlak vobec! KURNIK ŠOPA!



DObre si ho zapojil????..je to dost podstatné......ps: podla mna tam viacej ani memožeš namerať,už len s toho dovodu,že je v nutry dosť uzky cicik cez ktoreho ide podtlak,ale to je iba moj nazor......
Prílohy
tttttt.JPG
tttttt.JPG (54.82 KiB) 2160 zobrazení
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Nedeľa, 24. Mája 2009, 11:47

zapojil som ho dobre, vtip je v tom ze ked napojim podtlak od nadobky a na vystup prilozim len prst tak konvertor bzuči a funguje.Akonahle namiesto prsta dam hadicku v ktorej je nejaky objem vzduchu tak uz nebzuci.Ako keby nedokazal ten maly objem vzduchu z hadicky vysat.takisto na konektor mam 11V.Ked som pomocou auto naijacky zvisil napatie na konvertore na 13V v okamihu bzucal a fungoval vyborne.ZAHADA! preto prosim kto moze tak nech mi pomera kolko V ma na napajacom konektore.Ci je tam 11V ako mam ja alebo 12V alebo viac? nechapem ale pomohlo by mi to velmi! lebo mam podozrenie na RJ ze ona robi hluposti!
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Nedeľa, 24. Mája 2009, 12:25

Ja ti to odmeram,ale dam krk na to že na všetkych troch autach som nameral to iste čo maš ty....odmeram to potom...
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Nedeľa, 24. Mája 2009, 14:39

dakujem pekne ale uz nemusis , uz to bezi ako ma!WWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAA! by ste neverili aka banalita.Ked mi to uz neslo tak som zroneni skladal to naspat aby sa dalo na tom chodit a zrazu posvietim hore a co nevidim nejaky odpojeny konektor! cipana myslim si (vtedy ma nenapadlo ze moze to mat suvis) musim ho zapojit a tak som hladal s rukou kedze za blokom motora nic nevidno kde by to mohlo byt.Zrazu za motorom som to nasiel.Hned som si spomenul ze tu niekde ma byt ten snimač plniaceho tlaku turba.Zapojil som ho a PPPPAAAAAAAAAAACCCCCCC! bezi jak hodinky.Bol som sa previezt len tak trosku do 2000ot pretoze asi turbo nefungovalo dost dlho tak som ho nechcel hned nejako poskodit.A auto ma zatah uz od 1600 ot. a na 5ke tlaci do sedadla.Som v zivote take daco nezazil.

Takze kto ma akekolvek otazky ohladne podtlakoveho systemu a vsetkeho okolo tohpo rad mu poradim zistil som nesmierne vela veci.

A mali ste pravdu napatie sa nezmenilo na konektore ale asi prud sa zmenil.Nemam ampermeter ale napatie ostalo 11V ale prud sa urcite 100% zmenil inak by to nefungovalo!
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných