... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
MGSnake napísal:vyborne a to kupim ten filter ako cely /cela ta tuba) alebo musim tu tubu nejako rozobrat??a tam bude filter?
duko napísal:Pracuje ako el.mag.ventil,ktorý otvára alebo uzatvára prepojenie medzi vákuovým zásobníkom a priestorom za membránou s tiahlom.Poslal som foto rozobratého ventilu,kde samozrejme žiadna pružina nie je.Pružina je pri membráne ,ktorú vracia spolu s tiahlom po zrušení podtlaku do pôvodnej polohy. Vo ventile je gumová membránka,ktorá pri podtlaku v zásobníku uzatvára priepustný otvor samotným podtlakom.El.magnet musí silou prekonať podtlak v hadičke,otvorí priepustný otvor tým vznikne podtlak na membráne,ktorá potiahne tiahlo.Zajtra ti zmeriam ten rozmer.Poistná matica by mala byť zaistená farbou,aby sa nepohla a nastavené to je výrobcom alebo firmou,ktorá repasuje turbá.
zhmp napísal:No takže ja som dnes vymenil tie elektroventili (pressure conventer)medzi sebov,lebo som mal podozrenie,že ten el.ventil čo reguluje podtlak na lopatky na turbe nepracuje dobre(ani nepracoval,nešlo mi auto do otáčok ked bol ten ventil zapojeny........)....a vysledok výmeny je taky,že auto taha odspodu,len to nieje ešte ono...lebo mam asi rozhodnené to tiahlo na turbe,tak touto cestou ak by bol niekto tak dobry a odmeral mi rozmer čo je na obrazku tak budem vdačný.......aby som si to mohol dat nadstaviť tak ako to má byt..........a snad to bude už tak ako to má byť......(auto sa chová tak,že nereaguje na prvé stlačenie pedálu,ale ked ho stlačim druhý krát rýchlo tak vystrelí.....normálne záhada a sranda je že ked idem od 80km/h tak reaguje hneď....a tahá od spodných otáčok..........)
PS: čistil som EGR ventil a bolo tam trochu karbonu,a zistil som že je je nefunkčný,proste zaseknuty,ale naštastie zavrety(dal som tam ten elektoventil čo bol na turbe,asi je aj tak nefunkčný)....tak som ho vyčistil a odpojil a už jazdím bez egrka aj ja.......