pepo286 napísal:
to co za capinu vymysleli ?
...takze situacia sa bude vyvijat nasledovne: ...prechadzam kruhovym objazdom, do ktoreho vchadza dalsie motorove vozidlo... ...vidim ho uz asi 90st myslenej kruhovej vysece a pustam ho... ...ale kedy v skutocnosti ho mam pustit? ...znamena to, ze si musim pozriet vsetky prijazdove cesty ku kruhacu, ci na nich nevchadza nejake vozidlo? ...co ak su predo mnou 2 kamiony, cez ktore nevidim uz ani z 30-stupnovej vysece? Viete si to niekto predstavit? ...toto bol priklad, ked uvazujem len z casti zaplneneho kruhacu. ...dokazem si predstavit, aka situacia nastane, ak je momentalne na kruhovom objazde 5-6 aut a z kazdej prijazdovej cesty vchadza dalsie.. ...tok aut v kruhaci sa musi tym padom zastavit a v horsom pripade nastane to, ze auto prichadzajuce do kruhacu sa nebude mat ako zaradit, pretoze mu zavadzia
posledne auto v toku.. ...jednoznacne mi to nedava logiku, pretoze nie je riesenie
nadväzovat uzol, ale
rozviazat ho...
...riesenie tohto problemu vidim v zachovani podmienok, na ake sme boli zvyknuti doteraz, alebo samozrejme v moznosti oznacenia kruhoveho objazdu dopravnymi znackami, z coho ale zasa vyplyva, ze ak by tak bola oznacena väcsina kruhacov, novy zakon o prednosti v jazde na kruhovych objazdoch by som chapal ako
hlavny cinitel na uskutocnenie tohto znacenia.. ...zasa sme sa dostali az k peniazom..