Može mi niekto objasniť aký má zmysel meniť vláknové žiarovky za LED ?

Lebo podla mňa:
- stojí to násobne viac oproti klasickým žiarovkám, pri lacných LED je zas mizerná životnosť aj svietivosť
- vyerá to dosť tuzersky keďže vačšina LED má teplotu nad 4000K, obvykle 6000K

- rozsvecujú a zhasínajú sa "tvrdo" - nie plynule ako vláknové čo vyzerá tiež dosť zle, teda ak sa to nedá nakódovať do jednotky svetiel
- drvivá vačšina ani nie je homologizovaná
- pri niektorých autách sú s nimi problémy a paralelne k žiarovkám sa pripájajú odpory - zbytočná práca navyše a jediná výhoda spotreby sa eliminuje
Ale teraz vážne - zníži to napr. spotrebu ? Lebo tých ušetrených možno 20W na parkovačkách, smerovkách, ŠPZ a brzdových svetlách podla mňa neurobí na spotrebe vobec nič

Benzín obsahuje priemerne
8,89 kWh/l - mínus účinnosť motora a stary v alternatore sú cca 2kWh z 1l paliva, asi 