Utorok, 20. Marca 2018, 15:05
momentalne plati zakaz v urcitych castiach miest pre euro3 a starsie a to su uz lacne auta, ked o rok-dva zakazu vstup na vybrane ulice pre euro5 a starsie (co stale neznamena ze ta do nemecka nepustia len sa na tom nepovozis v historickom centre hamburgu), tak v tej dobe to uz budu 5-6 a viac rocne auta ktore stoja iba zlomok povodnej ceny a nejaky 10-15% rozdiel v cene nehra velku rolu
cize zas robia v mediach paniku, ze ked si to nejaky Jozko s euro5 octaviou precita tak aby s tym bezhlavo bezal do AAA a cestou domov kupil nieco funglove s euro6c, lebo v Berline v zivote nebol a ani sa tam ani nechysta ale co keby . . .
kto potrebuje nutne jazdit do centier tych miest (napr. pracovne) tak asi nerobi za linkou za 5kil a nema problem si tu euro6 karu kupit
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."