ViktorDDD napísal:neviem ako ten 3liter+elektromotor chodi, ale napr. 3,6ka (290koni 385Nm) mi prisla dost leniva, nato ze mala logo porsche na volante, kedze to ma 2-2,3ton, mozno pri takej 4,8 alebo cayene turbo sa mozme bavit o porsche, ostatne idu skôr len tak priemerne
3.6 je atmosferická FSI a asi to porovnávaš s starým Cayenne-nom.. V tomto novom je 3.0TSI ktorý ma prepĺňanie kompresorom + turbom a pocitovo je to uplne iný level oproti 3.6FSI. Ten 3.0TSI sa dával aj dáva do Q7, S4, Touareg atd a ťahá veľmi fajn.. Inak v poslednej generácii (podľa KW ho nerozoznáte lebo ma stále 245) je inak ten motor technikou vyšperkovaný k dokonalosti. V tom Cayenne Hybrid je to umocnené ešte tym že medzi motorom a prevodovkou je elektromotor ktorý tomu autu dáva brutálnych 300nm od nulových otáčok da sa povedať tak že ide to naozaj dobre a hanba to nie je :) (vlastná skúsenosť)
Nevýhodou je že to ma ťažkú batériu ako svina narvanu rovno v kufri ktorá celé dno zaberá.. Preťažuje to celé auto ale aj tak jazdi veľmi fajn. A čo som veľmi milo prekvapený že zadávateľ témy vie že ten hybrid existuje skorej skrz úradnikov ako reálne ušetrí paliva. Lebo každý pod pojmom Hybrid si predstavuje úsporne vozitko. Aby som bol presný tak to auto vzniklo pre to lebo vo vyspelejších krajinách ma "eko hybrid" výhody ako umožnený vjazd,FREE parkovanie,menšie dane, dotácie a podobne.. Emisie neboli priorita v skutočnosti.
A posledná vec, ta batéria ma obmedzenú životnosť a stojí kurva dosť :) Par tisíc EUR určite, tak to je posledne take negatívum s ktorým musí potencionálny majiteľ počítať. A ešte dojazd len na batériu ma táto prvá generácia fak len ani nie 10km neviem či nie okolo 5..
Inak celkovo veľmi schopne a vydarene SUV, mne by v ňom nevadil ani 3.0TDI

super spotreba, veľký dojazd na nádrž a že to nejde ako raketa? Pri SUV by mi to az tak nevadilo.. Ved to nie je 911 :)