Sobota, 5. Novembra 2011, 14:46
neviem ktorá verzia 3,0tdi to je ale keď tá ktorá má rozvody zozadu tak gratulujem, poprvé buď je to konštrukčná chyba alebo neviem čo ale po čase sa na každom začne ozývať reťaz, lebo odchádzajú napináky a vyťahá sa reťaz, ktorá je mimochodom celkom dlhá takže sa vie vyťahať dosť, a pre výmenu ide celý motor aj so zavesením a všetkým von, lebo tie rozvody sú zozadu a celá sranda aj s materiálom a prácou môže stáť hoci aj 1500€, len toľko ku tomu motoru, posledné čo VW groupu vyšlo bolo 5valcové 2,5TDi a 1,9tky TDI, zvyškok by som nechcel
čo sa týka exteriéru, interiéru, jazdných vlastností to už potom každý podľa chuti, keď ti sedí viac to audi tak prečo nie, len s tým motorom pozor
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."