... všetko o BMW ...
Helldiver napísal:///MPower: zas si ides svoje piate cez deviate, XKR-S stoji cca 120K eur, ferrari 458 200K eur, teda skoro dvojnasobok, XK ako take bolo predstavene v roku 2005 ked sa este o dizajne italie moc nechyrovalo a hlavne su to uplne ine auta, XK je velke GT kupe zatialco 458 ovela mensi sportak s motorom v strede... ale uz ma to prilis neprekvapuje.
Dog88: suhlas, XK generacie X100 je tiez krasne auto, aj ked asi by som uz predsa len chcel X150 kvoli hlinikovej kasni...
Avenger napísal:Ja by som zas povedal ze kazdy co chce rozumne investovat cca 100k eur tak si kupi nissan gtr ,je to vynimocne auto uz len sposobom akym sa vyraba motor a ziadne nema rovnako koni a nerozsype sa ti ako jaguar je to predsa rakosnik....jaguar ano je to honosne vozenie oproti gtr ale
gtr je jednoznacne najlepsi supercar v pomere cena, vykon, jazdne vlastnosti atd a navyse donedavna drvil 911-ky na nurburgringu ...
spider207 napísal:a co nejaky Lotus Exige / Elise? Neviem sice ako sa pohybuju ceny, ale to je tiez slusne vozenie.. GTR je dobre, rychle, ale pride mi to ako preelektrizovana a tazka bestia.. ale ze jazdi dobre to sa mu popriet neda, a tiez uznavam ze pomer cena/vykon ma dobry..
SmartBastard napísal:Problém GT-Rka je, že je to Nissan. To a trocha design. Nie, ... nie, že by boľo skarede, ale neni dostatočne nízke a agresívne aby to bol supercar ala Ferrari alebo McLaren a zároveň je so svojim krídlom vzadu až príliš middle life crisis na to aby zapadalo niekam do kategorie s M5. Niet pochyb, že je jedno z najlepších aut v pomere cena za výkon a jazdné vlastnosti, to je však vec, ktorú hľadá len veľmi malo ľudí, ktorí si kupujú auto za 100 tisíc EUR.
Lotus Exige/Elise je niečo iné. Má správne meno, supercar výzor a niet pochýb, že je veľmi rýchly na okruhu. Takže v čom je problém? Skúste si spomenúť na časy, keď ste mali tak 10 rokov. Podľa čoho ste vedeli, že nejake auto je naozaj dobre? Pozreli ste na tachometer, a keď tam bolo 260 tak ste povedali waaaaaaau. Podobne to funguje aj dnes, akurát, že deti sa pýtajú koľko nad 300 to ide a pripadne koľko koni to má. V obidvoch prípadoch Vám môžem zaručiť, že deti budu sklamané.
A z takého viac pragmatickejšieho pohladu Vám bude chýbať dost výbavy a pri vystupovaní z auta budete vyzerať ako idiot
Avenger napísal:
Tak nissanom som reagoval na jaguara a auta ako mclaren, su cenovo inde jeden slr = tri gtr...jasne je to pre inu skupinu kupcov..ked teda nieco decentne za rozumne prachy kde nebues vyzerat jak blb v obleku, tak urcite 911 ta je tiez za dobre peniaze a je tu uz od doby bronzovej takze myslim ze uz ma len malo nedostatkou ak vobec nejake ma a co som cital tak sa vobec nekazia...
A ked nieco s coho su dnes decka mimo tak jednoznacne Pagani Zonda R ktora drti aj radikaly na nurburgringu...vyfuk, sialeny interier uplne porno alebo kooonigseg neviem ako sa to piseAlebo Ascari a10 s poriadnou sekvencnou prevodovkou , alebo Vw Race touareg viem ze to neni supercar ale maximalka 210 v kazdom terene
....
dodoIPD napísal:Dnes som videl Bielu M5 F10 na prevozkach (ci docasne su to?) pri Auparku, totalne PORNO to je nazivo. Obrazky su NIC.
dodoIPD napísal:Dnes som videl Bielu M5 F10 na prevozkach (ci docasne su to?) pri Auparku, totalne PORNO to je nazivo. Obrazky su NIC.
Dudecc napísal:Zdravím, no mám ako tak skúsenosť s konkurentmi Audi A4 B6 (1.8T, Quattro) a BMW e90 320i. Audinu vlastním mesiac a BMW na som odšoféroval cca. 3000km. Takže hádam môžem prispieť.
Začnem vzhľadom, ale každému sa páči niečo iné a BMW s roku 2006 je prepracovanejšie ako Audina s 2002. Čiže tam to končí.
Motor - záleží od motorizácie, koniec![]()
Podvozok - Aj keď je Audi Quattro na BMW sa nechytá ani z ďaleka. Minule som sa bol voziť a hľadal som Audi-limity, a bol som milo prekvapený neutrálnosťou Quattra a neviem, musíš ešte viac pojazdiť, ale zdá sa mi viac neutrálne až pretáčavé ako nedotáčavé, samozrejme záleží či je tam 2,5TDi - ťažká krava, alebo ľahký benziňák.
Interér - no dostávam sa ku najzaujímavejšej časti. Po prvom nasadnutí: Audi - vysvietené UFO, kozmická loď, chaos v hlave neviem čo kde je, počas jazdy nevenovanie sa vedeniu vozidla ale tým 14 000 tlačítkam.
BMW - po 5 minútach som vedel kde čo je, všetko super vyriešené, všetko dáva hlavu a pätu a veci sú tam kde by ste to čakali.
Proste interiétovo mi to príde tak, že Audi zaujme na prvý pohľad opticky, všetko vysvietené, super, fakt úroveň. BMW skôr tak menej nápadne, ale funkčne a v praxi lepšie.
Kvalita plastov? Bavíme sa tu predsa o 50 000€ autách, takže niet pochýb a určite si nemyslite, že tam bude palubovka s Octavie.
Všetko na úrovni, super plasty na dotyk, občas mi niečo prevrzgne čo ma sere niekde v stĺpikoch na spolujazdcovej strane, keď prejdem po nerovnostiach alebo pracuje tá karoséria - presa len to má skoro štvrť milióna kilometrov, tak jej je to odpustené.
Aj keď vlastním Audinu (no chcel som, chcem a vždy budem chcieť BMW) tak u mňa jednoznačne BMW.
Uvidíme aký dojem spraví na mňa Quattro v zime.
Toď vše.