... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Avenger
Príspevky: 2367
Registrovaný: 22.10.2011
Auto: E46 320i 110kw
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: BMW vs. ....

Pondelok, 7. Novembra 2011, 17:18

Helldiver napísal:
///MPower: zas si ides svoje piate cez deviate, XKR-S stoji cca 120K eur, ferrari 458 200K eur, teda skoro dvojnasobok, XK ako take bolo predstavene v roku 2005 ked sa este o dizajne italie moc nechyrovalo a hlavne su to uplne ine auta, XK je velke GT kupe zatialco 458 ovela mensi sportak s motorom v strede... ale uz ma to prilis neprekvapuje.

Dog88: suhlas, XK generacie X100 je tiez krasne auto, aj ked asi by som uz predsa len chcel X150 kvoli hlinikovej kasni...

:twisted:


Ja by som zas povedal ze kazdy co chce rozumne investovat cca 100k eur tak si kupi nissan gtr ,je to vynimocne auto uz len sposobom akym sa vyraba motor a ziadne nema rovnako koni a nerozsype sa ti ako jaguar je to predsa rakosnik....jaguar ano je to honosne vozenie oproti gtr ale
gtr je jednoznacne najlepsi supercar v pomere cena, vykon, jazdne vlastnosti atd a navyse donedavna drvil 911-ky na nurburgringu ...

Ale koho klamem aj tak by som mal doma new m5
---------------
Aerodynamics are for people who can’t build engines. – Old Enzo
-----------------
Doska na cibulu
 
Užívateľov profilový obrázok
spider207
Príspevky: 469
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: RWD, but not a BMW..
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen / (Žilina)

Re: BMW vs. ....

Pondelok, 7. Novembra 2011, 18:56

Avenger napísal:
Ja by som zas povedal ze kazdy co chce rozumne investovat cca 100k eur tak si kupi nissan gtr ,je to vynimocne auto uz len sposobom akym sa vyraba motor a ziadne nema rovnako koni a nerozsype sa ti ako jaguar je to predsa rakosnik....jaguar ano je to honosne vozenie oproti gtr ale
gtr je jednoznacne najlepsi supercar v pomere cena, vykon, jazdne vlastnosti atd a navyse donedavna drvil 911-ky na nurburgringu ...

a co nejaky Lotus Exige / Elise? Neviem sice ako sa pohybuju ceny, ale to je tiez slusne vozenie.. GTR je dobre, rychle, ale pride mi to ako preelektrizovana a tazka bestia.. ale ze jazdi dobre to sa mu popriet neda, a tiez uznavam ze pomer cena/vykon ma dobry..
"Umenie žiť nie je umenie hrať s dobrou kartou, ale umenie zohrať so zlou kartou dobrú hru."

BMW E30 318i...ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Avenger
Príspevky: 2367
Registrovaný: 22.10.2011
Auto: E46 320i 110kw
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: BMW vs. ....

Pondelok, 7. Novembra 2011, 19:26

spider207 napísal:
a co nejaky Lotus Exige / Elise? Neviem sice ako sa pohybuju ceny, ale to je tiez slusne vozenie.. GTR je dobre, rychle, ale pride mi to ako preelektrizovana a tazka bestia.. ale ze jazdi dobre to sa mu popriet neda, a tiez uznavam ze pomer cena/vykon ma dobry..


tak aj lotus ten stoji myslim cca35tisic libier co neni zle ale je to male aj ked jazdne vlastnosti ma super teda nevozil som sa len som videl mozno ako auto na okruh a gtr je plnohodnotne auto mozes snim dat aj trip cez europu , je preelektrizovane grafiku ma od vyvojarov gran turisma ale toho by som sa nebal myslim ze sa bude menej kazit ako lotus alebo ferarri je to predsa len japoncik ...oni vedia robit elektroniku nie ako francuzi alebo taliani
---------------
Aerodynamics are for people who can’t build engines. – Old Enzo
-----------------
Doska na cibulu
 
Užívateľov profilový obrázok
SmartBastard
Príspevky: 1610
Registrovaný: 5.5.2011
Auto: '08 M Coupe, '10 X6
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wien

Re: BMW vs. ....

Pondelok, 7. Novembra 2011, 20:17

Problém GT-Rka je, že je to Nissan. To a trocha design. Nie, ... nie, že by boľo skarede, ale neni dostatočne nízke a agresívne aby to bol supercar ala Ferrari alebo McLaren a zároveň je so svojim krídlom vzadu až príliš middle life crisis na to aby zapadalo niekam do kategorie s M5. Niet pochyb, že je jedno z najlepších aut v pomere cena za výkon a jazdné vlastnosti, to je však vec, ktorú hľadá len veľmi malo ľudí, ktorí si kupujú auto za 100 tisíc EUR.

Lotus Exige/Elise je niečo iné. Má správne meno, supercar výzor a niet pochýb, že je veľmi rýchly na okruhu. Takže v čom je problém? Skúste si spomenúť na časy, keď ste mali tak 10 rokov. Podľa čoho ste vedeli, že nejake auto je naozaj dobre? Pozreli ste na tachometer, a keď tam bolo 260 tak ste povedali waaaaaaau. Podobne to funguje aj dnes, akurát, že deti sa pýtajú koľko nad 300 to ide a pripadne koľko koni to má. V obidvoch prípadoch Vám môžem zaručiť, že deti budu sklamané.

A z takého viac pragmatickejšieho pohladu Vám bude chýbať dost výbavy a pri vystupovaní z auta budete vyzerať ako idiot ;)
BMW Z4 M Coupe: Wreaking serious havoc on the hierarchy of needs.
BMW X6: If there's a guideline for creating coupés, it's just been ignored.
Bastard's Video Collection
www.RoyalGarage.sk
www.facebook.com/RoyalGarageBratislava
 
Užívateľov profilový obrázok
Avenger
Príspevky: 2367
Registrovaný: 22.10.2011
Auto: E46 320i 110kw
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: BMW vs. ....

Pondelok, 7. Novembra 2011, 21:20

SmartBastard napísal:
Problém GT-Rka je, že je to Nissan. To a trocha design. Nie, ... nie, že by boľo skarede, ale neni dostatočne nízke a agresívne aby to bol supercar ala Ferrari alebo McLaren a zároveň je so svojim krídlom vzadu až príliš middle life crisis na to aby zapadalo niekam do kategorie s M5. Niet pochyb, že je jedno z najlepších aut v pomere cena za výkon a jazdné vlastnosti, to je však vec, ktorú hľadá len veľmi malo ľudí, ktorí si kupujú auto za 100 tisíc EUR.

Lotus Exige/Elise je niečo iné. Má správne meno, supercar výzor a niet pochýb, že je veľmi rýchly na okruhu. Takže v čom je problém? Skúste si spomenúť na časy, keď ste mali tak 10 rokov. Podľa čoho ste vedeli, že nejake auto je naozaj dobre? Pozreli ste na tachometer, a keď tam bolo 260 tak ste povedali waaaaaaau. Podobne to funguje aj dnes, akurát, že deti sa pýtajú koľko nad 300 to ide a pripadne koľko koni to má. V obidvoch prípadoch Vám môžem zaručiť, že deti budu sklamané.

A z takého viac pragmatickejšieho pohladu Vám bude chýbať dost výbavy a pri vystupovaní z auta budete vyzerať ako idiot ;)


Tak nissanom som reagoval na jaguara a auta ako mclaren, su cenovo inde jeden slr = tri gtr...jasne je to pre inu skupinu kupcov..ked teda nieco decentne za rozumne prachy kde nebues vyzerat jak blb v obleku, tak urcite 911 ta je tiez za dobre peniaze a je tu uz od doby bronzovej takze myslim ze uz ma len malo nedostatkou ak vobec nejake ma a co som cital tak sa vobec nekazia...

A ked nieco s coho su dnes decka mimo tak jednoznacne Pagani Zonda R ktora drti aj radikaly na nurburgringu...vyfuk, sialeny interier uplne porno alebo kooonigseg neviem ako sa to pise :smile: Alebo Ascari a10 s poriadnou sekvencnou prevodovkou , alebo Vw Race touareg viem ze to neni supercar ale maximalka 210 v kazdom terene :shock: ....
---------------
Aerodynamics are for people who can’t build engines. – Old Enzo
-----------------
Doska na cibulu
 
Užívateľov profilový obrázok
SmartBastard
Príspevky: 1610
Registrovaný: 5.5.2011
Auto: '08 M Coupe, '10 X6
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wien

Re: BMW vs. ....

Utorok, 8. Novembra 2011, 08:48

Avenger napísal:

Tak nissanom som reagoval na jaguara a auta ako mclaren, su cenovo inde jeden slr = tri gtr...jasne je to pre inu skupinu kupcov..ked teda nieco decentne za rozumne prachy kde nebues vyzerat jak blb v obleku, tak urcite 911 ta je tiez za dobre peniaze a je tu uz od doby bronzovej takze myslim ze uz ma len malo nedostatkou ak vobec nejake ma a co som cital tak sa vobec nekazia...

A ked nieco s coho su dnes decka mimo tak jednoznacne Pagani Zonda R ktora drti aj radikaly na nurburgringu...vyfuk, sialeny interier uplne porno alebo kooonigseg neviem ako sa to pise :smile: Alebo Ascari a10 s poriadnou sekvencnou prevodovkou , alebo Vw Race touareg viem ze to neni supercar ale maximalka 210 v kazdom terene :shock: ....

Ano jasne McLaren je nejakych 180tisic EUR co je 2 krat tolko ako GT-R a to iste plati takmer o akomkolvek Ferrari (myslim, ze najlacnejsia je California ~140k?). Nechcel som to priamo prirovnavat, skor som chcel vysvetlit, ze proste GT-R ked vidis na ceste tak si povies, ze wau popici auto, ale pre lajka resp. male decko to bude vyzerat ako napriklad Vauxhall VXR8, resp si nebudes isty ci to auto takto vyslo z tovarne alebo ma niekto krizu stredneho veku a to kridlo na to prilepil ;) Este raz chcem povedat, ze nehovorim, ze by GT-R nebolo pekne, iba ze nezapada medzi klasicke (2 sedadlove) supercars, co je jedna z veci, ktore by som ja osobne urcite chcel. Kebyze chcem auto so 4 sedadlami kupim si 5er turbodiesel ;)

Aby bolo jasne co myslim, kebyze spravia z GT-R nejaku 2 sedadlovu nizsiu verziu tak asi nerozmyslam nad R8 V8 :)
BMW Z4 M Coupe: Wreaking serious havoc on the hierarchy of needs.
BMW X6: If there's a guideline for creating coupés, it's just been ignored.
Bastard's Video Collection
www.RoyalGarage.sk
www.facebook.com/RoyalGarageBratislava
 
Užívateľov profilový obrázok
Dogg88
Príspevky: 6035
Registrovaný: 25.1.2009
Auto: n/a
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: BMW vs. ....

Utorok, 8. Novembra 2011, 10:12

presne tak ako pises, GTR je pekne auto a aj dost vyrazne (nesplynie s davom ako Fabia) ale R8 na seba uputa rozhodne viac pozornosti a urcite skor splna predstavu laika o "supersporte"
i ked ja by som v danej cenovej kategorii volil auto s preplnanim. Atmosferu by som nechcel...
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
 
Užívateľov profilový obrázok
spider207
Príspevky: 469
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: RWD, but not a BMW..
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen / (Žilina)

Re: BMW vs. ....

Utorok, 8. Novembra 2011, 15:31

preco nie? ja atmo prave mozem, potom su tu dnes take skvele motory ako TFSI kde je preplnanie nie len turbom ale aj kompresorom a v konecnom dosledku sa to akurat dobre sere.. zlate velkoobjemove (predimenzovane) motory, to aj nieco vydrzalo (TFSI je projektovane "az" na 120tis km a cca kazdy stvrty motor byva kaput).. keby som chcel investovat 100k do auta tak by som bral Lexus IS-F a za usetrene peniaze capoval a cestoval :D
ale aj tak kazdemu vyhovuje nieco ine, takze tazko sa tu najde to "prave" auto, ktore by chcel mat kazdy a je to naj naj naj..
"Umenie žiť nie je umenie hrať s dobrou kartou, ale umenie zohrať so zlou kartou dobrú hru."

BMW E30 318i...ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Avenger
Príspevky: 2367
Registrovaný: 22.10.2011
Auto: E46 320i 110kw
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: BMW vs. ....

Utorok, 8. Novembra 2011, 16:14

Jasne chapem co tym myslis.. len zasa r8 ma jeden tu v mt a je to dost odvazlivec lebo ak si siel niekedy cez nase centrum tak vies ze tu uz ti pomaly nestaci ani SUV aby si mal Landcruiser ked chces prejst mestom v tej audine to musi byt o hubu ...ako mne sa r8 nepaci vobec ked uz vw tak radsej novy aventador V12 , ale su ,,supercarovejsie" oba su krajsie ako gtr to uznavam ....Nissan nema taku prestiz ako ine znacky to mate pravdu ale je urcite praktickejsi ak nechces supersport len ako vikendove auto...

ale tiez by som si ho nekupil aj tak by som tu silu nevyuzil asi.... predsa len niesom zavodnik...kupil by som radsej Astona DB9 alebo minuly tyzden som videl nazivo prvy raz Aston Martin Rapide krasny voz ...Alebo M5(F10)

Inak nie kazdemu ide len o prestiz zober si Ayrton Senna mal myslim Hondu NSX...
---------------
Aerodynamics are for people who can’t build engines. – Old Enzo
-----------------
Doska na cibulu
 
Užívateľov profilový obrázok
spider207
Príspevky: 469
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: RWD, but not a BMW..
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen / (Žilina)

Re: BMW vs. ....

Utorok, 8. Novembra 2011, 20:16

Viem, ze Senna pomahal pri vyvoji, ladil podvozok a pod.. takze je dost mozne, ze nejaku aj vlastnil.. suhlas, nie kazdemu ide o prestiz.. :thumbup: +1
"Umenie žiť nie je umenie hrať s dobrou kartou, ale umenie zohrať so zlou kartou dobrú hru."

BMW E30 318i...ex
 
Dudecc
Príspevky: 798
Registrovaný: 22.4.2011
Auto: vždy nejaké BMW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Levice

Re: BMW vs. ....

Utorok, 8. Novembra 2011, 22:26

Zdravím, no mám ako tak skúsenosť s konkurentmi Audi A4 B6 (1.8T, Quattro) a BMW e90 320i. Audinu vlastním mesiac a BMW na som odšoféroval cca. 3000km. Takže hádam môžem prispieť.
Začnem vzhľadom, ale každému sa páči niečo iné a BMW s roku 2006 je prepracovanejšie ako Audina s 2002. Čiže tam to končí.
Motor - záleží od motorizácie, koniec :smile:
Podvozok - Aj keď je Audi Quattro na BMW sa nechytá ani z ďaleka. Minule som sa bol voziť a hľadal som Audi-limity, a bol som milo prekvapený neutrálnosťou Quattra a neviem, musíš ešte viac pojazdiť, ale zdá sa mi viac neutrálne až pretáčavé ako nedotáčavé, samozrejme záleží či je tam 2,5TDi - ťažká krava, alebo ľahký benziňák.
Interér - no dostávam sa ku najzaujímavejšej časti. Po prvom nasadnutí: Audi - vysvietené UFO, kozmická loď, chaos v hlave neviem čo kde je, počas jazdy nevenovanie sa vedeniu vozidla ale tým 14 000 tlačítkam.
BMW - po 5 minútach som vedel kde čo je, všetko super vyriešené, všetko dáva hlavu a pätu a veci sú tam kde by ste to čakali.
Proste interiétovo mi to príde tak, že Audi zaujme na prvý pohľad opticky, všetko vysvietené, super, fakt úroveň. BMW skôr tak menej nápadne, ale funkčne a v praxi lepšie.
Kvalita plastov? Bavíme sa tu predsa o 50 000€ autách, takže niet pochýb a určite si nemyslite, že tam bude palubovka s Octavie.
Všetko na úrovni, super plasty na dotyk, občas mi niečo prevrzgne čo ma sere niekde v stĺpikoch na spolujazdcovej strane, keď prejdem po nerovnostiach alebo pracuje tá karoséria - presa len to má skoro štvrť milióna kilometrov, tak jej je to odpustené.

Aj keď vlastním Audinu (no chcel som, chcem a vždy budem chcieť BMW) tak u mňa jednoznačne BMW.
Uvidíme aký dojem spraví na mňa Quattro v zime.
Toď vše. :wink:
Naposledy upravil/-a Dudecc v Utorok, 8. Novembra 2011, 22:28, upravené celkom 1 krát.
EX-PRÍBEH = BMW 330ci SMG II. 2005
ex BMW M3 e46 coupe/manual
BMW M2 F87 competition
BMW M3 G80 competition
BMW M3 E92 coupe/manual
 
dodoIPD
Príspevky: 3614
Registrovaný: 21.4.2008
Auto: BMW
Kraj: Bratislavský

Re: BMW vs. ....

Utorok, 8. Novembra 2011, 22:27

Dnes som videl Bielu M5 F10 na prevozkach (ci docasne su to?) pri Auparku, totalne PORNO to je nazivo. Obrazky su NIC.
 
Užívateľov profilový obrázok
Avenger
Príspevky: 2367
Registrovaný: 22.10.2011
Auto: E46 320i 110kw
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: BMW vs. ....

Utorok, 8. Novembra 2011, 22:34

dodoIPD napísal:
Dnes som videl Bielu M5 F10 na prevozkach (ci docasne su to?) pri Auparku, totalne PORNO to je nazivo. Obrazky su NIC.


Zatial som videl len kombik F10 a fakt je to supa oproti e60 :thumbup:
---------------
Aerodynamics are for people who can’t build engines. – Old Enzo
-----------------
Doska na cibulu
 
Dudecc
Príspevky: 798
Registrovaný: 22.4.2011
Auto: vždy nejaké BMW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Levice

Re: BMW vs. ....

Utorok, 8. Novembra 2011, 22:38

dodoIPD napísal:
Dnes som videl Bielu M5 F10 na prevozkach (ci docasne su to?) pri Auparku, totalne PORNO to je nazivo. Obrazky su NIC.


Pri e60/e61 som si hovoril - krása, čo viac môžu vymyslieť v Bavarii, však tak krásne auto, nejde byť krajšie. Videl som v BA pred Tempusom naživot 5ku s Mpacketom, skoro som odpadol.
Niečo tak neskutočné, že to sa fakt nedá opísať slovami, len vidieť.
Čakám kedy uvidím M5 a môžem spokojne umrieť :D
EX-PRÍBEH = BMW 330ci SMG II. 2005
ex BMW M3 e46 coupe/manual
BMW M2 F87 competition
BMW M3 G80 competition
BMW M3 E92 coupe/manual
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: BMW vs. ....

Streda, 9. Novembra 2011, 09:14

Dudecc napísal:
Zdravím, no mám ako tak skúsenosť s konkurentmi Audi A4 B6 (1.8T, Quattro) a BMW e90 320i. Audinu vlastním mesiac a BMW na som odšoféroval cca. 3000km. Takže hádam môžem prispieť.
Začnem vzhľadom, ale každému sa páči niečo iné a BMW s roku 2006 je prepracovanejšie ako Audina s 2002. Čiže tam to končí.
Motor - záleží od motorizácie, koniec :smile:
Podvozok - Aj keď je Audi Quattro na BMW sa nechytá ani z ďaleka. Minule som sa bol voziť a hľadal som Audi-limity, a bol som milo prekvapený neutrálnosťou Quattra a neviem, musíš ešte viac pojazdiť, ale zdá sa mi viac neutrálne až pretáčavé ako nedotáčavé, samozrejme záleží či je tam 2,5TDi - ťažká krava, alebo ľahký benziňák.
Interér - no dostávam sa ku najzaujímavejšej časti. Po prvom nasadnutí: Audi - vysvietené UFO, kozmická loď, chaos v hlave neviem čo kde je, počas jazdy nevenovanie sa vedeniu vozidla ale tým 14 000 tlačítkam.
BMW - po 5 minútach som vedel kde čo je, všetko super vyriešené, všetko dáva hlavu a pätu a veci sú tam kde by ste to čakali.
Proste interiétovo mi to príde tak, že Audi zaujme na prvý pohľad opticky, všetko vysvietené, super, fakt úroveň. BMW skôr tak menej nápadne, ale funkčne a v praxi lepšie.
Kvalita plastov? Bavíme sa tu predsa o 50 000€ autách, takže niet pochýb a určite si nemyslite, že tam bude palubovka s Octavie.
Všetko na úrovni, super plasty na dotyk, občas mi niečo prevrzgne čo ma sere niekde v stĺpikoch na spolujazdcovej strane, keď prejdem po nerovnostiach alebo pracuje tá karoséria - presa len to má skoro štvrť milióna kilometrov, tak jej je to odpustené.

Aj keď vlastním Audinu (no chcel som, chcem a vždy budem chcieť BMW) tak u mňa jednoznačne BMW.
Uvidíme aký dojem spraví na mňa Quattro v zime.
Toď vše. :wink:

človeče asi maš pravdu,teraz po pár dnoch ako som som trocha vychladol ,to vidím podobne.Audi interier ohúri ihned po nasadnutí,ale nevedel som čo mám stlačiť ako prvé/človek sa ale naučí/.Kvalitou sa mi ,ale zdal lepší ako e6X.
Väčšinou jazdím po dialnici a predpisovo/musím kvoli bodom v ČR/,tak jazdné vlastnosti ma až tak netrápia.No uvidím ako to dopadne,možno nakoniec skončím v X5 /moc nechcem,ale.../

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných