Predslov:Ták konecne sa dokopavam k pribehu. Ako prve, poprosim docitat nazov temy do konca pred tym nez mi napisete ze e32 sa dieslove nerobili alebo mam zly nazov

Pribeh teda bude o aute, ktore vacsina ludi pri slove drift vidi ako nonsens a prave preto som sa pren rozhodol. Este poprosim ospravedlnte sem tam nizsiu kvalitu foto, dost veci sa robilo uz za sera alebo za tmy po prichode zo zamestnania
Zaciatok, kupa autaCize zacalo to ako inak kupou auta. Najprv som chcel 735 v manuale, po nich sa vsak zlahla zem tak som zo zufalosti pozrel nejake 730 m30 reku ze sa tam prehodi 3.5, m30b35 mam rad, uz som sa s dakym stretol aj ho mal rozobraty, to by vsak stale len tak tak stacilo a nebolo by to ono. Rozhodol som sa teda ist do V8, najlepsie 740. Tie vsak neboli manualove, tak som mal 2 moznosti. Kupit 730 V8 manual a hodit tam 4l alebo kupit 740 a dat tam manual. Ked som vsak zistil ake sumy sa pytaju za take manualne prevodovky a ze by som k tomu potreboval este kardan zotrvak spojku atd. Rozhodol som sa kupit 730i V8 a za smiesnejsiu sumu oproti maunalu zohnat m60b40. Kupil som presne tuto:
post751928.html?hilit=SPZ%20je%20dokonca%20paint%20edition,%20PS%20neovladam#p751928Auto ma vsak na tolko chytilo za srdce ze som mu nemohol spravit nieco take ako vyhadzat interier, zavarit funkcny samosvor a znicit ho na driftoch. Hladal som teda dalej, bol som v nemecku pozret 740i, volaco taketo:

- 2.JPG (66.24 KiB) 9906 zobrazení
Vyzeralo super, nalozene vybavou ale pseudonemecky poliak do telefonu vravel ze trochu klepe rozvodova retaz. Tak si vravim ze sak trocha klepe kazdy motor co ma stovky tisic. Dojdem tam (800km) a motor jak keby nemal ojnicne loziska, automat sa ledva zacal rozbiehat ked som tocil 2000 otacok.. Este mi povedal ze 300km garantie a ja vravim ze potrebujem ist 800.. chvilu rozmyslal a ze no problem 800km no problem tak vravim ze dik dovi

V tej dobe uz dlhsie bola na autobazari 740i z okolia levic. Odfotena z jednej strany, pisane chyby laku (oskreta cela jedna strana), sem tam pise getriebe programm, hrdzave blatniky, predok viac krat rozbity, viac veci nefunkcnych. To chvalabohu kazdeho normalneho cloveka odradilo a taky nenormalny ako ja to isiel a kupil. Zobrali sme to s vizgirligim, jemu siel komplet interier, mne zvysne auto. Takze dalsia 7 do rodiny, po prichode dako pustali kola tak to lahlo a vyzeralo to asi takto: gangstersky nizka, vypodlozkovana cela cierna 7


Ako dalsie som rozmyslal že čo. Že dačo treba to prerobit na manual. Pozeral som po manualoch ale nic moc, musel by som kupit kardan, diff, pedalovu konzolu, spojkovy mechanizmus, zotrvak, pritlacnak spojku no more penazi.. ále v hlave sa mi zrodila myslienka: To co modrej ku 100% limousine stavu chybalo bol automat a siber. 740 zas chybal manual tak som sa rozhodol dat tam manual z modrej. K modrej som kupil automat, prestavba tiez bude zpribehovana a do ciernej siel 3l manual.
Prestavba: Takze zaciname vyberanim manualu z donor caru 730i V8, kto videl uz moj druhy pribeh, bude mu zname moje rozlahle open air pracovisko v prijemnom prostredi:
Manual mame vybraty a sluzil docela dlhu chvilu ako znizovac podvozku v e36:

- manual.JPG (91.71 KiB) 9906 zobrazení
Vybrala sa konzola pedalov, spojkovy valcek a hydraulika a kardan (ten nemam na fotke, vyzera ako kazdy iny). Spojka je riesena brilantne oddelenou nadrzkou - asi priprava pre swap. Zotrvak uz nie je rieseny az tak bravurne. Vid dalej

- betale.jpg (92.32 KiB) 9906 zobrazení
V BMW sa rozhodli, ze niee nedame klasicke sroby ale torxy a rovno spravime special bmw tool a budeme ho predavat za 50 euro. Fuck, treba si spravit vlastny za 7 eur + par minut karbinou


- tool.jpg (43.46 KiB) 9906 zobrazení
Koli tomuto je treba tool, sroby nejsu zarovno dier na kluc. Cize kluc musi byt zuzeny aby sa tam dal vobec nasadit

- sroub.jpg (59.68 KiB) 9906 zobrazení
Takto tam potom sedi

- tool2.jpg (52.37 KiB) 9906 zobrazení
Cize forever alone style zablokovanie motora a ide sa povolovat

- zablokovat.jpg (82.09 KiB) 9906 zobrazení
A zotrvak mame dole

- zotrvakdole.jpg (89.91 KiB) 9906 zobrazení

- zotrvak.jpg (78.7 KiB) 9906 zobrazení
Donor veci by boli tak sa nakupili este nejake drobnosti co sa daju pomenit
Nemam rad pouzivanie starych obhrdzavenych srobov takze skoro vsade nove sroby a matky bud nerez alebo zinok alebo zlty zinok
Manual pripraveny, pome dat prec tu 100 kilovu 5HP30 prevodovku. Tu zacina nightmare

Zaciname vyfukom, kde siel povolit jeden srob a jeden bol odhnity. Ostatok vsetko pilit malinkou rucnou pilkou kedze karbinou sa tam neda dostat a za domom mi este nespravili pripojku na elektrinu. Takto vyzerali sroby na oboch stranach, z matiek iba poodhnivane kypte bez moznosti povolenia:

- kypte2.jpg (60.93 KiB) 9906 zobrazení
Takze dlhe hodiny rezania pod autom a konecne rozrezane sroby:

- odrezane.jpg (53.65 KiB) 9906 zobrazení

- odrezane2.jpg (89.44 KiB) 9906 zobrazení
Pome teda dalej, tu uz sa pridala parta kamosov lebo s prevodovkou co vazi asi 2x tolko co ja by som sam nepohol

Auto teda slo na ghetto style jack stands alá tehly, pozadi dendo tríca:
Tak pome na ten sakramentsky vyfuk:

- drzakvyfuku.jpg (90.44 KiB) 9906 zobrazení
Toto uz nebudeme potrebovat:
Chcelo to nejake rany kladivom:

- kladivo.jpg (73.12 KiB) 9906 zobrazení
A nasledne vyfuk odpadol na zem

- vyfukdole.jpg (68.55 KiB) 9906 zobrazení
Po pade vyfuku sa presunul do skladu