Pondelok, 20. Februára 2012, 21:30
trosku vratme sa k zemi, uz jazdim druhe BMW. a aj dalsie auto bude BMW. ale co sa tyka BMW zima, tak vyhoda rozlozenia hmotnosti 50/50 nie stale je vyhodou, skor nevyhodou. je to vyhodne pri prudkom rozjazdne, tzn. ked cela vaha auta sa nakloni dozadu a prenesie vacsi pritlak.
v zime je to na figu, lebo nikto sa nerozbieha s plynom na podlahe a keby aj, pneu nema prilnavost. takze sa presmykuju na mieste a auto zostane visiet v tom lepsom pripade alebo zacne tancovat zadok do stran.
v stupani do zasnezeneho kopca tiez ma zadokolka tazkosti, chyba vaha na pohananej naprave lebo musi tlacit predok s motorom. takze opat auto presmykuje.
pri poladovici resp. pri zasnezenej ceste ustreluje zadok ked predne kolesa stratia prilnavost a zadok len prehrabuje.
takze pokial niekto tvrdi, ze BMW sa dostane vsade kde predokolka tak lieta trosku nad zemou. v zime predohrab bude vzdy rychlejsi a hlavne nezapadne na parkovisku pred Tescom.
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
tazky predok s motorom zadna naprava nevytlaci pri rozlozeni hmot. 50/50.
VW Passat Variant, 140kW,´18
PEUGEOT 308 SW, 73kW,´16
LADA Granta Liftback, 72kW,´17
LADA Kalina SW, 72kW,´17
EX:
SKODA Octavia Combi, 110kW, ´17
PEUGEOT 301, 68kW,´14
ROVER 25, 63kW, ´00
CITROEN C3 Picasso, 68kW, ´13
SUZUKI SX4, 88kW, ´12
BMW E90 320D, 120kW, ´06
BMW E36/5 318ti, 103 kW, ´97
OPEL Ascona C, 1.6 SR, 55kW, ´82
ŠKODA 120LS, 40,5kW, ´86