Lambda sonda vymenena konecne

Po dlhom spekulovani som natrvalo vylucil univerzal sondy, premyslal som, ze ich vymenim naraz a dam uni BOSCH-ku. Lenze zo skusenosti a preberani tejto temy o lambde mi X ludi povedalo, ze nikdy nebude uni sonda aj tak tak pracovat, ako origo, s origo koncovkou, kedze uni treba prerabat, atd... Vymenila sa len ta jedna poskodena, ktora vlastne bola K.O.
Dal som tam znacku VDO (je to inak bývali Siemens) co aj tam bolo od vyroby. Cenu radsej posepkam do PM
Cerstvo po vymene som letel do PP, dost som mal naponahlo a ten rozdiel po vymene sondy som az nechapal, neskutocny rozdiel co sa tyka vykonu PRED a PO.
Dnes som este bol na citacke, aby sa chyba z RJ este dodatocne zmazala, kedze nezmaze sa sama. Pamat zavad je cista, ziadna chyba konecne
Sem-tam este vyhodi sporadicku chybu jednotky kurenia- (jezko kurenia odchadza do vecnych lovist

)
Zajtra sa ide na zavarenie vyfuku, rury priemer 63mm uz nakupene.
Akurat mi tuhne silikon na AE kruzky na roztylovkach, (trosku proces zrychlym, tak som zapol doma kurenie a vsetko polozil na radiator

) vlastne ono to ani nie je silikon (kedze som pocul, ze ostavaju mastne skla po nom) , ale polyuretanovy tmel. Uvidime, co to bude. btw. uz sa neviem dockat
Rozhodol som sa a trosku mi k tomu dopomohli aj ludia odtialto z fora radami a ich nazormi na dane typy AE. Jednak, tie nove UHP LED AE svietia jak svina v tme, toto ja nemusim a strasne sa mi paci, ked pozrem do spetaku a ide za mnou napr. X5, alebo E39FL a maju seriove AE, decentne podsvietenie, nic prehnane, toto mozem.
Mal som v byvalej 36-ke CCFL zlte, co boli fajn a aj ladili k autu, ale tentokrat som sa rozhodol pre biele CCFL AE.
Takze svetla porozoberane, vsetko porozkladane v izbe po podlahe, konfer. stoliku, v izbe smrdi tmel
