Za studena bolo horsie, 2.8L, teraz po starte 1.4 a za 5 minut 0.4. Starty vyzeraju na pol otocky, ale niekedy mu to trva, nedivim sa, masivne pada nafta cez 4.ty vstrek. Akurat som vyhodil klimu pretoze som inak nedokazal vybrat alternator, jedine ze bych sundal pul hlavy do pyce! Kedze kompresor bol cely poteceny kriklavo zelenym markerom hadam ze v nej itak nic nebolo, nejaky plyn vysiel ale napln ziadna, no harm done, -8kg.

Alternator bol ale v ceste len tomu mrtvemu servu, pri obhliadani hadic a riadenia som zistil ze to ma Servotronic, rv.94.. take that E34. Nedalo mi pumpu nerozobrat tak na fotkach vidno co sa stane ked sa jazdi bez oleja. Tiez som vymenil termostat, vywapkoval chladic, a dal novu G11. Navyse par hodin cistenia vsetkeho mozneho, pomaly sa na ten motorovy priestor da pozerat.
Klasicka lopatkova pumpa, akurat v tejto su pohyblive len 3 lopatky aj to vedla seba, teda netvori ziadny prietok, a duplom nie ziadny tlak.

Vsetko pridrete.
Jedina otazka je kam odisli vsetky tie hlinikove piliny.

Potom ako sa ten usmernovac chladi?

Odparkovat auto pod strom, nadhera, bude treba hodne lestenia.
