Znova sa s Vami podelim o nieco nove. Kto sleduje moj pribeh urcite zaznamenal, ze mi asi pred 2 mesiacmi odislo servo...
Nakolko som potreboval financie na ine veci, kupil som jazdene. Bohuzial, vydrzalo 2 tyzdne. Rozhodlo sa umriet den pred mojim odchodom na druhy koniec SK s plne nalozenym autom.
Takze som absolvoval cestu z TT do PP bez serva nakolko sa cesta nedala odlozit...
Takze som sa pustil do prestavby. Servocerpadlo LF20, ktore su mimochodom zname tym, ze sa im lame hriadelka, som vymenil za robustnejsie a kvalitnejsie cerpadlo LF30.
Taktiez som vymenil nadobku s filtrom pre servo olej a kupil som aj nove hadice do riadenia, kedze stare sa nedali pouzit koli novej pumpe, ktora ma inak situovane vstupy a vystupy do riadenia.
Prestavba ma svoju cenu ale mam aspon pokoj, viem ze je tam novucicke cerpadlo, hadicky aj filter s nadobkou. V podstate...v motorovom priestore je povodny uz len klimakompresor a alternator
Cez sviatky by som chcel este pretesnit ventildekel, vymenit sviecky, olej a nejake drobnosti.
Kto by mal zaujem si prehodit do auta kvalitnejsie a robustnejsie servo, vychadza to na cca 600+-
Cisla dielov na prestavbu + ceny :Hadica k LF30 -
2 41 6 764 725 *
200e O-kruzok -
64 50 1 468 463 *
cca 2eNadobka na olej s filtrom -
32 41 1 097 164 *
cca 36eCerpadlo Luk LF30 -
cca 370ePrikladam nejake fotky. Pre vedecke ucely som si dovolil staru nadobku rozpytvat a pozriet sa na filter (so zvedavosti)
A taktiez sa do mojho auta dostal ospevovany olej Liqui Moly. Zatial len do serva, vyskusam aj motorovy

Foto pozerajte odspodu
