... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
epi
Príspevky: 787
Registrovaný: 29.7.2012
Auto: e46 FL
Kraj: Nitriansky

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Utorok, 12. Augusta 2014, 13:52

Akoze prispevok fasa.....len keby som mu rozumel :-k
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Utorok, 12. Augusta 2014, 14:14

asi budem mať podobný problém, u mňa sa tiež zahrieva olej automatu na cca. 116st., ale ten termostat mám nový z BMW tak pri ustálenej rýchlosti teplota spadne na cca 90-92, ale 2-3rozjazdy z križovatky a zas je to okolo tých 100 a viac, avšak u mňa bude určite upchatý ten výmenník tepla a tým obmedzený prietok vody, kvôli tomu som menil aj vodný chladič na jar lebo bol totálne upchatý
tak skús aj ty prepláchnuť chladič a výmenník
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Autor témy
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Utorok, 12. Augusta 2014, 15:51

No ten vymennik si pozri. Ja teraz neviem ci mam kupit termostat za kilo a mozno mam upchaty vymennik alebo ho kupim, ved aj tak ma uz 11 rokov a vymennik bude mozno ok alebo mozno upchaty. Ja len dufam, ze to vyriesi moj problem lebo ma *ebne :D
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
skoki
Príspevky: 1300
Registrovaný: 14.10.2009
Auto: BMW e46 328i touring
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Utorok, 12. Augusta 2014, 16:12

keď máš problém a nevieš si rady volaj Semtexovi :mrgreen: Je to fakt človek čo sa vyzná :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Autor témy
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Utorok, 12. Augusta 2014, 16:15

To je jediny clovek, ktoremu doverujem. Kamosovi spojazdnil sedmu ktora mu skapinala za jazdy a nevedel to poriesit nikto.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
skoki
Príspevky: 1300
Registrovaný: 14.10.2009
Auto: BMW e46 328i touring
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Utorok, 12. Augusta 2014, 16:21

ujovi tiež opravil x3ku, ktorú mal v bmw servise asi 5 krát a nevedeli ju opraviť
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Autor témy
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Utorok, 12. Augusta 2014, 16:24

Ono tie chyby su v podstate uplne prijebane malickosti, na ktore treba pouzit trocha logiky. BMW engineering je trocha svojsky ale ked pochopis ako funguje tak sa potom vsetko toci okolo toho isteho.

Ako som pisal na FB, taka DISA klapka je lepsie navrhnuta nez nejake francuzske auto. Plastova krabicka s lopatkou preziva teploty od -30 po 120 statisice km a dlhe roky rokuce. Taky maly zazrak, ktory rozoberali kladivom na bimmerfest forach, aby pochopili ako funguje. Doteraz su o tom dohady :D
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Autor témy
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 18:37

Vcera som s kamosom prehodil konecne spolujazdcove dvere, ktore som mal doma asi 2-3 mesiace. Boli vo farbe a bez hrdze a korozie a zhanali sa tazko a to hlavne preto, ze vacsina ludi mala dvere dole z aute v garazi na betone a zospodu totalne oskrkane. A takych dveri je plny bazos, strasne ma to vytaca ked niekto polozi karosarske diely, zdrave diely, rovno na zem na beton alebo niekde vonku do hliny. A kedze som jebnuty a nedam 150e za brusenie a lakovanie a ta hrdza sa tam objavi znova, tak radsej vymenim diel za diel.

Preskladat dvere z anglicana bola celkom sranda, cca 6 hodin roboty. Vsetky gumky, gumy, plasty, motorcek, sklo bla bla. Farba sedi, ked sa clovek dlho pozera tak tam vidno jemny rozdiel vo farbe, tie nove dvere su trosililililililililinku tmavsie. Este zohnat jedny dvere + kufor a som bez korozie. Nechapem, preco mi tie dvere kvitli :evil:

Na kufrovych dverach mam zvetrany lak pod listami..byvali majitel asi parkoval v botanickej zahrade. :roll:

PS : Mam na predaj moje stare dvere, za symbolicku cenu. Z vonkajsej strany su OK ale okolo pantov zvetrany lak a hrdza dole v rohu.
PS2 : Fotka je ilustracna, nechce sa mi fotit :mrgreen:
Prílohy
dvere.JPG
dvere.JPG (88.53 KiB) 1089 zobrazení
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
skoki
Príspevky: 1300
Registrovaný: 14.10.2009
Auto: BMW e46 328i touring
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 18:54

konečne si sa do toho dal :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Autor témy
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Streda, 20. Augusta 2014, 19:59

Ze idem dat dole naraznik...strhli sa tie 2 velke dlhke skrutky. Takze musi ist dole ceny naraznik aj s absorbermi ci ako sa to vola. Ulomok vytiahnut z hora a tak...aspon mam prilezitost pomenit nejake veci (stupliky, cvoky etc.) :thumbup:
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
heroe
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Štvrtok, 21. Augusta 2014, 10:10

S tou prevodovkou a vykonovymi stropni si tnasiel nejaku chujovinu, isto to mas z amerikanskeho fora vsak? Lebo u.s 330i ma 204 koni a 300Nm....... A dimenzovat prevodovku na hranicne hodnoty auta je dalekosiahla blbost, tomu ver ze znesie daleko viac ako si nasiel. Neprientuj sa tym vobec.
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Autor témy
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Štvrtok, 21. Augusta 2014, 10:12

heroe napísal:
S tou prevodovkou a vykonovymi stropni si tnasiel nejaku chujovinu, isto to mas z amerikanskeho fora vsak? Lebo u.s 330i ma 204 koni a 300Nm....... A dimenzovat prevodovku na hranicne hodnoty auta je dalekosiahla blbost, tomu ver ze znesie daleko viac ako si nasiel. Neprientuj sa tym vobec.


Mam to z PDFka z oficialnej stranky ZF.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4529
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Štvrtok, 21. Augusta 2014, 10:51

Sry za zasratie Miso ale heroe, ked si myslis ze toto je poddimenzovanie tak GM prevodovka co sa pouziva v 3,0d modeloch E46/E39 jedimenzovana vykonnostne na 340Nm. Skoda ze to ma 410.....
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Autor témy
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Štvrtok, 21. Augusta 2014, 10:52

Presne tak Maco. A nezasieras, je to k teme. Ked som volal do ZF Pakra tak mi aj povedali ze na 325kach tie automaty prezije aj 600tisic koli tomu ze je tam dost velka vykonnostna rezerva.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
heroe
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Re: [E46/325i Sport Wagon] 5HP19 vs. plastovy temostat str14

Štvrtok, 21. Augusta 2014, 12:47

Prevodovkari :lol: , to mi pripada ale cisto ako chujovina ze to ide v podstate z tovarne uz dojebane ci? Akoze necham sa poucit, hovorite ze si mam vzdy pri kupe auta kuknut typ prevodovky aby som nahodou nekupil napriklad 330iA lebo ta prevodovka pojde automaticky srat? Nerypem, len sa pytam. :wink:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných