Takze...pohravam sa s myslienkou ohladne uprav uz v podstate od kupy auta. Za ten cas som mal moznost precitat si vela threadov na zahranicnych forach a zhodnotil som, ze pre zadusenu 325 s craptronicom budu najvhodnejsie tieto upravy :
1. Zvody
2. Sacia vacka z 3.0
3. sanie z 3.0
(disa + klapka)4. diferak 3,64
(325 automat ma 3,46)5. ECU remap na koniec
(mozno)Co sa tyka vacky, sania atd...tieto veci sa daju celkom lacno zohnat. Pre mna najzaujimavejsi je hlavne diferencial a prevod 3,64. Plug and play ich nieje vela ale na 99% viem ze takyto diff pasuje bud zo Z4
(E85/E86) alebo z X3. Ak niekto menil diff za kratsi , uvital by som nejake "info". Na manuale by asi viac bolo citit 3,91 ale 3,46->3,64 je pre mna taky pekny balance medzi tym co dostanem a spotrebou, kedze robim najviac km na dialnici.
Ratal som, ze pri 130kmh by som mal 2900ot namiesto 2750 co je celkom prijatelna hodnota. Ide mi len o to, aby som mal pocitovo lepsi "zatah". Maximalka ma netrapi, kedze tu sa da ist tak 50,90 a 130 a nad 200kmh tu nemame cesty.
Mozno mam mokre sny, ale rad by som sa dostal niekde na 220-230PS
(viem, mal som si kupit diesel a cipnut ho).
Na zaklade roznych threadov a pribehov mi to na tieto cisla aj realne vychadza takze uvidime. Ak by mal niekto echo ohladne 3,46 diffu z e85 alebo X3 tak poprosim
PM
PS :
Mensia ukazka e46 330i s craptronicom, zvodmi, 3.64 diffom a remapom (0-200 za 20s) :