Sa nepochvalil..

Primarna zavada bolo pretocene ojnicne lozisko na 5.-tom valci ale zjavne by to coskoro dokrochkalo i tak. Loziska zrejme dosli na taliansky olejovy servis a toto neviem. Hlava dole nebola nikdy ale bola zatiahnuta fakt slabucko, vsetky sroby by som povolil racnou a to je velmi smiesne.
No, srot je naplneny. Blok sa opravil, odfrezoval som 80um z vrsku kym sa stratili vsetky vyzrate diery po 15 rocnej chladiacej a prepadliny medzi valcami. Slabucke Nkove piesty a ojnice nahradia festovne komplety z M57N2, kde su uz konecne lamane ojnice z C68 zliatiny a piesty MAHLE z matrosa M137. Rovnake ma aj 35d. Kluka pochadza priamo z 35d, zmeral som olejove vole, krasnych 30um na kazdom lozisku. Cize vo vysledku z toho v podstate bude 200kW biturbo co sa motora tyka.. bohuzial preplnovanie nie.
