Dnes sa opat makalo
1.
Nahodil som do zadu H&R podlozky (na foto to tak nevidno , ale vyzera to teraz ppci

) , vrelo odporucam kazdemu kto ma E92 (neviem ci ma aj E90 tak zadnu napravu) a ma rovnaky disk v predu aj v zadu , ako v mojom pripade 8J17 predok/zadok ,lebo zistil som zaujimavu vec , predne kolesa ma E92 viac vonku ako zadne , zrejme uz pri vyrobe E92 pocitali stym , ze do zadu si da majitel napr. 8,5J disk a do predu 8J disk , tym padom by to bolo zrejme vyrovnane , ja ked som do zadu nahodil podlozky , tak mam zadok konecne +/- rovnako vonku ako predok (cize do predu som nakoniec ani nedaval podlozky) , nahodil som to len na oko , ale ked som sa bol stym potom previest , dost rozdiel , normalne ma to sokovalo

Konecne prave BMW , auto na pohyb volantu reagovalo ovela citlivejsie , ovela lepsie zatacalo , a v zakrutach to drzalo ovela lepsie , aj ovela viac informacii mi prenasalo do auta , az som mal pocit ze soverujem uplne inu E92 a nie moju

nechapem jak som mohol doteraz bez toho jazdit

mozno myslite ze prehanam , no toto je najlepsi upgrade co som doteraz na aute spravil
2.
Priatelka mi vytepovala auto

A ked uz tepovala tak poriadne , sedacky von a pome

teraz je krasne vonavucke

, komu ties vadi spina pod sedackami a rozhodne sa demonotvat sedacky a povysavat idealne vytepovat , nech pred demontazou sedacky odpoji - zaporny pol z baterie , inak sa do RJ ulozi chyba AIR BAGU a potom treba ist na diagnostiku..
3.
Podlepil som zadnu ECV penovou lepkou , aby pri zavreti kufra nedrncla
