Podľa VIN dekodéra sa 14. mája 2004 narodila moja milá. Dlhoročný sen, ktorý som si doprial 9.10.11. Nikdy som nechcel čiernu farbu, obzvlášť po skúsenostiach s iným čiernym rodinným drahokamom. Ale keď je človek odkázaný na kupovanie “veteránov” tak si farbu veľmi vyberať nemôže. Obzvlášť keď je zachovalých kusov už pomenej. Predsa len je to už nejaký piatok čo sa najúspešnejšia trojka prestala vyrábať.

Pre zlé skúsenosti s našimi právajúcimi a bazármi (samozrejme, tu na klube sa nájdu samé opačné výnimky) som nikdy neuvažoval žeby som si auto nedoviezol z Nemecka. Veď predsa nemecké cesty, servis, nemecké auto. Tak to svoje som našiel priamo v Mníchove. Pôvodný zámer kúpiť podľa inzerátu v novinách som zrevidoval, nakoľko už aj nemeckí dôchodcovia vedia inzerovať na internete a počet inzerátov v novinách za posledné roky klesol. Takže po pracovných povinnostiach som sa zastavil v bazáre. Vonku pršalo, bolo chladno a ja som bol znechutený z predchádzajúceho dňa (jedno som bol pozerať) a myslel som si že ten balík peňazí ťahám zbytočne. Nakoniec som však odchádzal na vysnívanej 320tke bez toho aby som skontroloval VINko podľa dokladov :)
Skoro ako plat priemerného zbytočného politika
Bol to v poradí tretí kus čo som pozeral, prvé bolo strieborné, malo o trochu lepšiu výbavu ale mal ho nejaký jugoš na lízing, takže komplikácie s papiermi, druhé bolo v horšom stave a bolo už odhlásené takže nemožnosť vyskúšať. A pri tomto som dostal kľúče a mal povedať zakoľko sa vrátim zo skúšobnej jazdy...
Po vybavení formalít som odchádzal na Black sapphire metallic domov.
Konečne Autobahn a naposledy mníchovčanom
Výbava nieje rozhodne ani fullka, ani plnka ale ani socka. K úplnej spokojnosti mi chýbajú xenóny (keďže H7 svetlá svietia otrasne), HK audio (keďže základ je výsmech) a veľká NAVI. Samozrejme y sa našli ďalšie drobnosti, ktorých absencia pri obzvlášť prémiovom nemeckom sedane zamrzí. Keď to mám len porovnať s konkurentom zo Stuttgartu, držiaky na nápoje vpredu, vzadu, klimatizovaná schránka a obzvlášť malé všetky odkladacie priečinky, absencia sieťok za prednými sedadlami atď. Každý má však nejaké výhody a nevýhody a je to zaujímavé porovnávať dve autá od rôznych značiek čo sa týka riešenia jednotlivých technických prvkov.
Podľa dobového cenníka v 2004tom stálo auto približne 40tisíc €. Nejaká výbava čo si spomeniem:
Business navi, CD changer, 4 elektrické okná, strešné okno, sklopné sedačky, skivak, vyhrievané sedačky, automatická klíma, PDC, biele smerovky, alarm( do veku zlodeja 15rokov), chromatické spätné zrkadlo, vyhrievané ostrekovače, dažďový senzor, multifunkčný športový volant v koži, zodratá lakťová opierka z koženky
Kompletná sada príručiek a servisná knižkaAko som písal v inej téme, prihlasovanie je nákladná a zdĺhavá vec, ďaľších 600€ bolo treba dať nášmu milovanému sociálnemu štátu.
Prvé natieranie po nakúpení balíku handričiek a krémikov a vysledok:)
Ako zrkadlo 
Maskuje sa ako chameleón
Príbeh bude aktualizovaný o ďalšie fotky a pár vylepšení
