Tak začnem jednu nepríjemnú story s BMW AutoPalace. Niekedy koncom augusta som im dal auto že nejde ručná brzda resp. veľmi slabo (pôvodný majiteľ mi povedal že od nova má to auto ten problém ale v BMW mi na to povedali v preklade asi toľko že je to klamár lebo inak by to reklamoval) a že pískajú brzdy aj keď nebrzdím, napr v zákrute.
Na další deň mi volali že ručná nejde preto lebo sú vydraté brzdové obloženia (asi z driftu) a že karbónové brzdy pískajú aj keď sa nebrzdí a môžem si prísť pre auto. Na to som im povedal do telefónu že chcem fotky toho vydratého obloženia na čo mi povedali že veď to nemajú lebo by to museli rozobrať a musel by som zaplatiť prácu, tak vravím ako ste pre boha prišli na to že je vydraté keď ste to ani nevideli? Vraj nastavená je na doraz a keď aj tak nebrzdí nič iné to nemôže byť. Vravím ok.
Prišiel som po auto garančný technik mi povedal že brzdy aj tak pri mojich km nie sú v záruke ale že to je úplne normálne aj na nových (to pískanie) a že môžem brat auto.. Tak idem za tým čo mi robil zákazku že beriem auto a mi vystavil faktúru na 100€. Pozerám to čo je akože? No že som priniesol auto na opravu že nejde brzda a oni to analyzovali a tu prácu predsa musí niekto zaplatiť. Ja mu vravím ja som priniesol auto na reklamáciu!!! a nie opravu, za ďalšie ste sa toho autá ani nechytili a ja mám platiť 100€? Vám keď sa dojebe nová TV tak hľadáte v meste opravára aby Vám ju opravil za 100€ namiesto toho aby ste to reklamovali? Na keru picu by som dával auto v záruke na opravu ktorú si mám hradiť? A za ďalšie vás technik mi povedal že brzdy nie sú aj tak v záruke tak prečo som nebol upozornený že to nemôžem dať aj tak reklamovať ale jedine si zaplatiť servis ak chcem? Vraj ja som priniesol auto na opravu (v záruke) a nie reklamáciu

A že niekto musí zaplatiť tu prácu a že zistili že platničky sú ko a že môžu ich vymeniť ak chcem čo som hneď odmietol. Zaplatil som mu 100€ nasraty a išiel preč lebo mi bolo trápne sa hádať o 100€ z jebom..