... všetko o BMW ...
tvaroh napísal:A čo tak pilot cup 2 :)
PeqpeK napísal:s tymto suhlasim..Mne o detailingu nemusis hovorit, mam uz daco odlestene :) ale s odstupom casu mi to aj tak pride dost uchylarna davat taketo sumy(nedajboze travit tolko casu s tym) a riesit kazdy swirl alebo hologram na aute, ktore jazdi v beznej premavke...u chutoviek je to pochopitelne
Fuxxo napísal:Daj potom vediet, kludne aj do PMs tymto suhlasim..
ta cena za voskovanie je extremne prestrelena, rozhodne pokial nemas nejake ferrari 250GTO nepotrebujes voskovacku za 600€a hlavne to chce vrstvit a zacat so sealantom, a na to vosk. kedze sealant je ovela lepsia ochrana na lak, vosk je len na vytiahnutie hlbky a lesku, takze sa to pekne da skombinovat.. problem je ale ze to treba robit relativne casto, a na daily drivera je keramika uplny ideal, lebo fakt ides na wapku, oplachnes vodou a si vysmiaty..
ja som si teraz objednal z ciny jeden setik, tak ked bude cas vyskusam to na E34 jak to bude vyzerat :-O som zvedavy.. potom by som to mozno dal aj na 4ku.. stalo to asi 12-13€ s postou a so vsetkym jak na fotke, a hodnotenia boli celkom pozitivne aj na detailingovych forach, tak uvidime :-)
IMG_5067.jpg
PeqpeK napísal:To je doma len taká polovičná robota nehovoriac o tom že naniesť keramiku nie je pre každého :) Ako som písal príprava podkladu je absolútne kľúčová pri týchto produktoch. Profi spoločnosti ten disk chemicky aj strojovo dekontaminuju a pekne vyleštia. Ďalšia vec je že doma neviem kto ma lampy na vypaľovanie tej keramiky do laku taká profi lampa stojí 1000€.. Nehovorím že sa to doma nedá spraviť no bez kompletného vybavenia ktoré stojí tisícky EUR spravíš len polovičnú robotu. O tom že špičkové keramiky nie sú ani voľne dostupné k predaju a výrobca ich predáva len certifikovaným štúdiám ani nehovorím.. Proste kto chce špičkový výsledok doma nemá šancu.. Ono aj veľa ľudí čo si akože myslí že vie leštiť tak zoberiem po ňom auto skúsenému človeku a ten ti na tom aute ukáže XX chýb.. (Pri leštení sú kľúčové aj svetla nasvietenia vozidla ktoré majú rôzne svetelne spektrum farieb a každé spektrum odhaľuje rôzne vady na laku, tieto osvetlenia idu do vrecka hlboko rovnako). Ono isto o všetkom ale vieš keď leštiš tak to je skorej len tak pre ostatných. A ako hovoríš je to už uchyláreň ale keď už dačo robiť tak na 100%Keramiku na disky si das aj sam, za par desiatok eur mas flasku. Nie je na tom moc co pokazit.
Daval som hned po renovacii a rozdiel citit. Ak chces davat na jazdene disky, urcite by som neriesil ich lestenie, rozdiel si nevsimnes, keramika vyrovna “porovitost”
Riadne uchylactvo lestit disky :)))
Fuxxo napísal:s tymto suhlasim..
ta cena za voskovanie je extremne prestrelena, rozhodne pokial nemas nejake ferrari 250GTO nepotrebujes voskovacku za 600€
blesk napísal:a s akymi "vodickami" mas skusenosti? lebo zahranicne detailingove fora tvrdia nieco ine.. samozrejme ze sa to modeste nevyrovna, ale od vosku to ma tiez daleko velmi, v trvacnosti a vodeodpudivosti.. ale tak uvidime..skoda casu s tymyto “vodickami”
Moja skusenost je taka ze to neni o nic lepsie ako kvalitny synteticky vosk
blesk napísal:ked mam pravdu povedat, tak ja by som to riesil asi podobne, lebo pre mna ma keramika tu nevyhodu ze si to nemozem prelestit len tak ked sa mi chce, a ta folia sa dokonca moze aj lestit a voskovat, atd.To ja radsej cely predok a exponovane casti (pod kluckami, prahy, zadna nakladacia hrana) by som dal do kvalitnej polyurethanovej folie so samoopravacou schopnostou a auto radsej raz za 3-6mes voskovat (pouzivam Pomunerove, Carnauba je dobra tak na hlbku lesku ale je menej odolna). Lebo este ked sa ma dat keramika dole tak to treba cele auto strojovo dat dole. 6-12mes to drzi kolegivi, resp tvrdi. Ja mam ten Nano Ceramic na aute necele 4mesiace a je to podla mna uz uplne o hovne. (je pravda ze umyvam auto o nieco castejsie ako kolega)
blesk napísal:O hovne myslis, ze nerepeluje?Ja mam ten Nano Ceramic na aute necele 4mesiace a je to podla mna uz uplne o hovne. (je pravda ze umyvam auto o nieco castejsie ako kolega)