... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Utorok, 28. Júna 2016, 09:49

//MPower napísal:
Mala E60 aj sledovanie jazdných pruhov a zadné radary na sledovanie vozidiel a mŕtveho uhla?


Jo, mala :) Preto som pisal, ze tej vybavy s prichodom  F10 zo zaciatku az tolko nepribudlo. Ako skok medzi E60 a F10 je velky, o to pokoj. Hlavne odhlucnenie a kvalita interieru a celkovy komfort su uplne iny level. Aj vdaka tej 8stup prevodovke....
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Autor témy
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Utorok, 28. Júna 2016, 10:13

Tak to som ties nevedel :) to by ma potom zaujimalo len tak pre srandu že koľko by stala taká nafullovaná E60 550i LCI individual v 2009 roku :) To muselo byt potom aj možno 110k čo je dosť slušne na E60 :))
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Utorok, 28. Júna 2016, 13:42

Myslim, ze je to presne tak ako pises, ak aj E60 asistenty boli, boli na podstatne nizsej urovni ako v F10... ale konkretnejsie to porovnat neviem, lebo F10 z prvych rokov vyroby som v rukach nemal, ked to porovnam so stavom v LCI, tak je to obrovsky skok...
ako pise Omacka, radary boli aj v E60, ale myslim ze ACC bolo prepracovane (v F10 zasahuje citlivejsie) a AD v  E60 nebolo, E60 mala len Dynamic Drive, co boli aktivne stabilizatory zabranujuce naklanania v zakrutach, bolo to na ovela nizsej urovni nez AD (pokial viem, nepoznalo to rozne jazdne rezimy)

myslim, ze "nafulovana" 550i a este Individual mohla kludne stat cez 100t.... ak som to spravne spocital, tak moja E60 530d xDrive v trochu lepsej vybave (HUD, komforty, odvetrane sedacky s masazou, Webasto... ) mohla stat cca 75t cennikovych, ak by sa k tomu priratali chybajuce prvky vybavy (M-paket, drahsie disky, merino koza, high-end audio, ACC, night vision, Dynamic Drive...) a indi-vindi interier a exterier, tak by tiez veselo atakovala hranicu 100t...
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Streda, 29. Júna 2016, 08:23

Ano, naslahana 550i by veselo stala cez 100tis. To je uz cena, kde sa hybu 7er. A ako hovori miestny klasik - sedma je iny svet!! :D
Brano - DD v E60 bolo pokial viem v podstate to iste co AD v F10. Ovplyvnovalo to aj tlmice aj stabiky, akurat to malo iba dva rezimy. Normal a sport.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Streda, 29. Júna 2016, 10:23

voMacK napísal:
Brano - DD v E60 bolo pokial viem v podstate to iste co AD v F10. Ovplyvnovalo to aj tlmice aj stabiky, akurat to malo iba dva rezimy. Normal a sport.

Nechcem sa hadat a nemam DD v E60 az tak nastudovane, ale zda sa mi, ze DD bolo v E60 hodnotene o dost horsie ako je hodnotene AD v F1x...
mari sa mi, ze som niekde cital, ze DD v E60 kazi dobry pocit z jazdy, zatialco AD v eFkach je takmer must-have... 
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Autor témy
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Streda, 29. Júna 2016, 10:45

bruno75 napísal:
ako pise Omacka, radary boli aj v E60, ale myslim ze ACC bolo prepracovane (v F10 zasahuje citlivejsie) a AD v  E60 nebolo, E60 mala len Dynamic Drive

ACC viem že E60 mala, dokonca aj E90 :) ale pokial sme sa všetci pochopili, tak som nevedel ako VoMaCk píše že E60 mala aj zadné radary v zadnom nárazníku na sledovanie vozidiel za tebou, BMW to vola Lane change warning alebo napr. Audi to vola SWA (Spur wechsel assistent) resp. Audi side assist. Inak E60 mala len to jedno tlačítko sport pri páke prevodovky nie? Ževraj tam moc rozdiel cítiť nebol v ničom  :) tuším to mala aj E9x. Ale treba uznať že na rok 2004 teda v tej dobe bola E60 technikou najebaná jak kkt :) To E39 bola Š120 zrazu oproti tomu :) Ja sám som bol prekvapený pri svojej E60 že na tu dobu už mala nad spätákom kameru na asistenta diaľkových svetiel, a to som nemal Soft close, HUD, ACC, masáž atd.. Vtedy prišiel aj iDrive a na 2004 rok mala E60 toľko noviniek že to môžme nazvať revolučne auto. A od vtedy sa to len vylepšuje a preto máme zatiaľ len také evolúcie :) a to čo mala E60 všetko len v prvej generácii kedže stym začala dnes mame to isté aj v 6tej :)


voMacK napísal:
 A ako hovori miestny klasik - sedma je iny svet!! :D

A hlavne posledné poctivé BMW s dušou!!! Všetky nové stoja za kkt! :) 
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Streda, 29. Júna 2016, 11:32

iDive prisiel uz v E65. Ale to bola uplne prva a strasne jebnuta verzia. :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Streda, 29. Júna 2016, 12:52

voMacK napísal:
iDive prisiel uz v E65. Ale to bola uplne prva a strasne jebnuta verzia. :)

ten blby iDrive bol tusim este v uplne prvych E60, potom to vylepsili a posledna verzia CCC iDrive v 2007-2008 bola uz celkom v pohode (sice pomalsia, ale stabilna - nemrzla a mala uz  tie gombiky na osobne predvolby), na konci vyroby E60 (tusim od 10/2008) sa daval uz CIC iDrive a to bola uz ina kava... :mrgreen:
 E9x s ACC som snad este nevidel, ale nehadam sa (v manuale som si nasiel, ze to tam bolo), viem ale urcite, ze E9x nemala HUD 
aby som upresnil E60 mala Lane departure warning (upozornenie na opustenie pruhu, nem. Spurverlassenswarnung), u ktoreho kamera pod vnutornym spatnym zrkadlom "strazi" deliace ciary (pruhy) na ceste - pri opusteni pruhu bez zapnutej smerovky zacne volant vibrovat; ci je auto vo vedlajsom pruhu to vobec nesleduje...
pokial viem E60 nemala Lane change warning (upozornenie pri zmene jazdneho pruhu, nem. Spurwechselwarnung), ktore funguje na principe radarov v zadnom narazniku a ak je auto vo vedlajsom pruhu signalizuje blikajucim / svietiacim oranzovym trojuholnikom na vonkajsom spatnom zrkadle - toto sa zacalo davat az do F-modelov, v katalogu ani v navode k E60 tato funkcia nie je
Naposledy upravil/-a bruno75 v Streda, 29. Júna 2016, 13:34, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Streda, 29. Júna 2016, 13:16

No totok.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Autor témy
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Streda, 29. Júna 2016, 13:51

Hej E65 stym začala. Napr. ja čo som mal CCC v E60 2007 tak celkom fajn, dosť funkcii už to malo, nebol to žiadny extra luxus ale stačilo to :) CIC bol myslím od 2009 (aspon teda u E9x)  a to už bol teda oproti CCC skok jak kkt, no a ked porovnám čo dávali tu malú obrazovku do E60 CCC v 2005 (BMW navi business) oproti tomu čo som mal teraz v G11 tak to je ako zrovnávať Nokiu 3310 s najnovším iPhonom :D Akurát ma osobne dosť sere že výrobcovia začínajú tlačiť tie retardované touch obrazovky na úkor HW ovládačov.. Nechápal som ani na na aký kkt je tej G11 toto.. Nevedel som si predstaviť sa tam naťahovať počas jazdy..Chvála bohu ma este aj normálne kolečko, ale nové Audi by malo ich MMI mat časom len dotykové čo je na gebulu! Myslel som si že výrobcovia chápu že ľudom vyhovuje mat ruku v pohodlí na lakťovke a mat hmatovú odozvu a skoro na slepo ovládať základne funkcie bez sústredenia sa kam klikam na LCD a aby som sa vobec trafil počas jazdy a naťahovania sa k LCD s zdvihnutou rukou.. A v tých nových Peugeotoch a pod. je to už totálne prijebane.. Počúvate rádio a chcete si pridať klímu tak 50x dotyk na obrazovku aby ste sa dostali do nastavenia klimatizácie samozrejme odozva systému ako paródia na prvú beta verziu Androidu na začiatku tisícročia... A potom naspäť lebo si chcete prepnúť rádio :D čo už za kkt toto vymyslí. Medzi tym stihnete skoro jebnuť dole 3 Saganov a 5 aút.

Inak AAC som už na par E9x videl ale je to ťažká rarita :) a toho HUDu škoda že tam nedávali. Inak som nevedel že E60 mala asistenta na sledovanie jazdného pruhu :shock: toto mam F01 a funguje to presne tym vibrujucim volantom na základe tej multifunkčnej kamery v čelnom skle. Nedavno mi aj menili čelne sklo na F01 a tu kameru museli prekalibrovať znova. Sranda že ja som tu kameru v E60 mal len na toho asistenta svetiel. Tak mala potom E60 lane change warning? Inak ked mas vedľa auto a chceš odbočiť tak ti to nesignalizuje len tym výstražným trojuholníkom v spätáku ale aj ti stuhne volant a da ti najavo že netoč tam :)  Inak Fka išli bezpečnosťou dosť dopredu. Páči sa mi Front-end collision warning. Brutal vecička. Raz ma to v praví čas upozornilo aby som začal brzdiť ked auto predomnou zničoho nič zabrzdilo a ja som v tu sekundu akurát venoval pozornosť niečomu inému :) keby som to nemal tak by to bola tesnotka aby som ho neťukol. A raz to dopredu zle vyhodnotilo situáciu ked striekali čiary na ceste a zrazu ma pas jebol do sedačky až som sa zľakol :) popri tom pribrzdilo a v momente natlakovalo ABS na kritické brzdenie. Že ako fajn sa stará o moju bezpečnosť :)
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Streda, 29. Júna 2016, 14:56

//MPower napísal:
... Akurát ma osobne dosť sere že výrobcovia začínajú tlačiť tie retardované touch obrazovky na úkor HW ovládačov.. Nechápal som ani na na aký kkt je tej G11 toto.. Nevedel som si predstaviť sa tam naťahovať počas jazdy..Chvála bohu ma este aj normálne kolečko, ale nové Audi by malo ich MMI mat časom len dotykové čo je na gebulu! Myslel som si že výrobcovia chápu že ľudom vyhovuje mat ruku v pohodlí na lakťovke a mat hmatovú odozvu a skoro na slepo ovládať základne funkcie bez sústredenia sa kam klikam na LCD a aby som sa vobec trafil počas jazdy a naťahovania sa k LCD s zdvihnutou rukou.. A v tých nových Peugeotoch a pod. je to už totálne prijebane.. Počúvate rádio a chcete si pridať klímu tak 50x dotyk na obrazovku aby ste sa dostali do nastavenia klimatizácie samozrejme odozva systému ako paródia na prvú beta verziu Androidu na začiatku tisícročia... A potom naspäť lebo si chcete prepnúť rádio :D čo už za kkt toto vymyslí. Medzi tym stihnete skoro jebnuť dole 3 Saganov a 5 aút.

no tiez neviem ktora "hlava pomazana" toto vymyslela, touch-screen som doteraz povazoval za lacnu nahradu poriadneho ovladaca (= iDrive koliesko s touch-padom), ktora bola vhodna mozno tak do low costu, nerozumiem, preco to pchaju do BMW a naviac este s tym zacinaju vo vlajkovej lodi BMW 7er (G11/12)
o tom, ze klasicky ovladac pri laktovke je neporovnatelne bezpecnejsi a intuitivnejsi je skoda sa bavit... ani ja si neviem predstavit, ze by som sa pocas jazdy mal naklanat k obrazovke a vytukavat prstom nejake funkcie ](*,) , naozaj by to mohlo stat zivot par cyklistov a chodcov, resp. par pokrcenych plechov.... :?
ja uz to mam to koliesko pri laktovke tak pod kozou, ze ked som v showroome sedel v G11, ani ma nenapadlo dobat prstom do obrazovky...
dufam, ze sa v Mnichove najde niekto dostatocne osvieteny, aby nechal ten klasicky ovladac tam, kde je... :thumbup:

Inak som nevedel že E60 mala asistenta na sledovanie jazdného pruhu :shock: toto mam F01 a funguje to presne tym vibrujucim volantom na základe tej multifunkčnej kamery v čelnom skle. Nedavno mi aj menili čelne sklo na F01 a tu kameru museli prekalibrovať znova. Sranda že ja som tu kameru v E60 mal len na toho asistenta svetiel. Tak mala potom E60 lane change warning? Inak ked mas vedľa auto a chceš odbočiť tak ti to nesignalizuje len tym výstražným trojuholníkom v spätáku ale aj ti stuhne volant a da ti najavo že netoč tam :) 

ako pisem, v E60 - lane departure (sledovanie pruhu) ano, lane change nie, inak mne volant vibruje az vtedy, ked vyhodim smerovku alebo zacnem tocit volantom (systemu sa to sice nezda, ale ja viem, ze sa do tej medzery strcim :mrgreen: ), ked idem vo svojom pruhu a vedla sa objavi auto, len sa decentne rozsvieti trojuholnik na prislusnej strane (vecer na dialnici sa mi stalo, ze sa rozsvietil trojuholnik aj ked som isiel popri zvodidlach, ale tak zase radsej viac planych poplachov, nez keby "prehliadol" jedno realne nebezpecenstvo :D )

Inak Fka išli bezpečnosťou dosť dopredu. Páči sa mi Front-end collision warning. Brutal vecička. Raz ma to v praví čas upozornilo aby som začal brzdiť ked auto predomnou zničoho nič zabrzdilo a ja som v tu sekundu akurát venoval pozornosť niečomu inému :) keby som to nemal tak by to bola tesnotka aby som ho neťukol. A raz to dopredu zle vyhodnotilo situáciu ked striekali čiary na ceste a zrazu ma pas jebol do sedačky až som sa zľakol :) popri tom pribrzdilo a v momente natlakovalo ABS na kritické brzdenie. Že ako fajn sa stará o moju bezpečnosť :)

Front-end collision warning je urcite fajn, ale ja si neviem vynachvalit ako pracuje ACC v spojitosti s nim...
perfektna vec, jak na dialnici, tak v meste... :thumbup:
ked sa na dialnici tvori kolona, bez stresu necham auto dobrzdit a zase sa rozbehnut, takato jazda v kolone ma ovela menej unavuje a otravuje...
v meste mozem slobodne kukat po okoli :mrgreen: a viem, ze auto si stale drzi bezpecnu vzdialenost...
len par krat ma to trochu prekvapilo, ked auto predo mnou spomalilo trochu prudsie (ale zase ziadne krizove brzdenie), tak to zacalo piskat a vyhodilo cervenu varovnu ikonu a tak som radsej skocil na brzdu sam (aj ked som mal pocit, ze system by to mal zvladnut, ale predsa to nebudem riskovat.... :wink:)
jedinu drobnost, ktoru tomu "vycitam" je, ze ACC nechava prilis velku medzeru pred autom (aj pri nastaveni na min. vzdialenost), do ktorej sa jmi takmer vzdy niekto strci... to ale nie je problem ACC, ale slovenskych polo-vodicov....
nerozumiem ale jednej veci, podla vypisu vybavy mam mat v F10 Driving Assistent Plus, ktory ma v sebe mat asistenta jazdy v zapchach (ACC vie rozbehnut auto po akomkolvek case statia a naviac by to malo aktivne udrziavat auto v jazdnom pruhu malymi zasahmi do riadenia), ale kedze mam xDrive, Stauassistent sa neda aktivovat... vraj sa Stauassistent s xDrive vylucuje... nechapem preco... :? moznoze to ma nieco s tym, ze elektronicke ovladanie natocenia prednych kolies si nerozumie s pohonom prednej napravy :-k
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Štvrtok, 30. Júna 2016, 06:13

ACC je v E9x pomenej lebo sa daval iba do 6valcovych verzii :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
Lipo69
Príspevky: 1255
Registrovaný: 30.9.2011
Kraj: Žilinský

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Štvrtok, 30. Júna 2016, 09:20

A co s toho vypliva ? Ze treba kupovat falcelift :)
F11 530 dx
Ex E60 530 xi fl
Ex E46 320 d fl

I call my car the pussy wagon, because it's where I go to cry
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Autor témy
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Nedeľa, 3. Júla 2016, 18:49

Treba kupovať 6 hrnce :D aj ked nechápem čo ma spoločne motor stym že R4 nemôže mat ACC :)) Niekedy je to fakt na hlavu, chápem že niektoré prvky výbavy automaticky vylučujú ostatné prvky výbavy lebo technicky nie je možné mat obe. Ale najviac sa mi páčia veci typu ako že chcem ružový volant ale na to aby som si ho mohol dat potrebujem priplatiť 8000€ za ostatne nepotrebné (nezmyselne) veci ako TV, masáž, športový podvozok, 20 palcové kolesa lebo bez nich to nie je možné :D
 
Užívateľov profilový obrázok
LOKI
Príspevky: 2150
Registrovaný: 28.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: [F01 730d LCI] Nové foto str.114 :))

Utorok, 2. Augusta 2016, 05:34

Takze predavame?
To stymi origo km je celkom vtipne...ze origo nestocene :) za 3 roky nabehat 225 tisic km je viac nez dost...keby malo 90 tisic tak vtedy by som pisal, ze original km, takto to moc nema zmysel.
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP pribeh,05" BMW E90 330i 258HP pribeh

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 10 neregistrovaných