... všetko o BMW ...


ROKI49 napísal:Na tomto aute to je napicu, pretoze musi ist dole podblatnik (napr. na E66 som pohodlne vybral hmlovku zpredu). Kedze ja som sa s tym babral trochu viac, tak som rovno vybral cele svetlo von, ale na vymenu ziarovky staci odskrutkovat ten kryt zozadu na hmlovke. Auto som mal na zdvihaku samozrejme. Akoze uplne luxusny pristup by bol, keby som dal dole koleso, a to sa mi nechcelo, takze som si hooodne ponadaval. Ked chces svetlo von, treba vylupnut ten kryt okolo neho (samozrejme zozadutrosku curacku otazku tu dam, ale......ked menis ziarovky v hmlovkach, da sa tam dostat jedine tak, ze zdvihnes auto a gynekologicky sa k tomu dopracujes? alebo sa to da na tomto narazniku aj dako spredu?
Pežot napísal:Vacsinu casu som pod nou lezalNajviac miesta som tam mal, ked som dal dolu podblatniky ...neviem ako to robil serwo, ale asi odzadu
Ale ja by som to urcite pri mojej sikovnosti dolamal. Mimochodom, potreboval som tam aj tak miesto na uchytenie ballastov, takze aj tak som to musel rozobrat cele aj s podblatnikmi. Ten kryt ma 2 zapadky na kazdej strane a osobne by som sa bal medzi neho a naraznik vopchat srobovak alebo cokolvek ine. A hlavne pri mojom sfusovanom nastreku by okamzite sla farba z narazniku dole (co aj isla dole, ked som tam ten plast nacvakaval zpredu
)