Štvrtok, 4. Septembra 2014, 11:01
Budúci týždeň servis:
• výmena oleja + filtre – vyskúšam Millers Oils (po 12.000km, som prestrelil tych 10tkm ako som chcel)
• pretesnenie olejovej vane (treba dať dole nápravnicu, takže popiči)
• vymeniť brzdovú kvapalinu
• vymeniť olej v diferáku - tiež Millers Oils
• rozriedenie chladiacej kvapaliny (bola menená ešte predošlým majiteľom a je tam zbytočne až do -45 stupňov)
• NGK sviečky - palubák píše, že výmena až o 34.000km, ale pre istotu..
• preváženie všetkých kolies, kontrola podvozka, kontrola remeňov (pozerali sme zbežne a vyzerajú ako nové)
Pozerám aj po predných brzdách, platničky by mali vydržať ešte podľa palubáku na 17.000km a aj kotúče vraj nie sú ešte na totálku zodraté a zvládli by ešte možno aj jedny platničky, ale vymenil by som aj tie rovno, nech mám pokoj...len neviem či dať klasika ATE ako dozadu, alebo vŕtané Zimmermann...

E34 540i 6q - LSD 2,93 25%, BC-racing, 4pot E32 750iL brakes, AMA exhaust w/ X-pipe, front strutbar, M5 sway bars, styling 21, Michelin PS4, full M-tech
E46 330ti 5q - swap M54B30, ECUGarage, LSD 3,46 25%, BC-racing, polyurethane bushings, 330i brakes, Hawk HP+ pads, HEL Performance BL, Schmiedmann headers, K&N intake, front/rear strutbar, X-brace, BBS-CH 007, Westlake 235 square setup, Sparco EVO2+, AnimalRacing consoles, stripped interior, oil cooler
daily MB GLB 2021
E90 330i EX