Takze pri 244000 vymenene zadne brzdy, kotuce Zimmermann, dosky Textar. Foto len zopar, so spinavymi rukami sa mi fotit nechcelo. Bola aj dostelovana rucna brzda, kedze na lavej strane to vyzeralo tak, ze nebrzdila vobec. Oblozenie este vyzeralo, ze daco vydrzi, ani som ho neobjednaval, takze pakne ostali. Cele sa to vycistilo. V kopci to auto udrzi, ale treba tu paku vytiahnut az po siber, to mi lezie na nervy, ale tak rucna nikdy nebola na tychto autach zrovna ideal. Ako blbe rozhodnutie sa ukazalo ponechat povodny senzor opotrebenia, aj ked novy vozim v kufri. Vyzeral dobre tak si vravim naco to menit, no a teraz to kazdy treti den vypisuje kontrolu brzdoveho oblozenia. Co uz, prehodi sa to v blizkej dobe. Vyvazili sa aj zadne kolesa.
Dalej boli vymenene 2 silenty drziace vyfuk, stare boli dotrhane na srot. Origo cena cez 20€, nahrada z DS Auto 2,7€.
Dalej skontrolovane podtlakove hadice, regulacia turba funguje tiez hladko, okolo turba vsak bolo trochu oleja, nic strasne. Auto olej nezerie, ale skotroluje sa najblizsie vôla, ked pojde dole intercooler na vycistenie.
Posledna bola kontrola remenov, klinovy vyzera byt v super stave, takisto aj jeho napnutie, takze to riesit netreba. Co som vsak uz dlhsie vedel, ze klimovy remen musi na vymenu, lebo bolo vidiet praskliny. V akom stave bol, tak to som nechapal. Rozpadaval sa na kusy. Aspon vidiet preco sa neoplati kupovat sracky, lebo co viem, tak nejak extremne dlho v aute nebol. Novy siel Contitech. Napinak s kladkou bez chyb.
Konecne sa mi podarilo zohnat ciernu Nokiu 6230i do interieru, kedze tam je na nu adapter, tak konecne nie je v opierke len diera. Doba tychto mobilov sice uz davno presla, vyzera to ale podla mna trochu lepsie, nez tie hranate krabice co sa do e39 davali.
Musim dat este zrovnat jeden disk, tak ak by niekto vedel dat referencie v BA, ze kde, tak sem s nimi.
