... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Pondelok, 18. Augusta 2014, 20:43

revenge:myslíš č.6? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=cs Bolo by možné že tento smrad spôsobuje blbnutie teplomera na budíkoch?Bo občas,nezávisle na počasí a prejdenej vzdialenosti(aj po prejdení cca 2-3 km)vyskočí do červeného a zase podla vlastného uváženia klesne na bežnú teplotu?Pri tom hadice sú normálne teplé až horúce ale mäkké a výstražný nápis na BC nevypisuje.Všetky hadice som kontroloval,sú normálne pružné,nemajú praskliny,nerozsýpajú sa,čidlo na vodnej pumpe je nové...
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
revenge
Príspevky: 1114
Registrovaný: 14.2.2011
Kraj: Trenčiansky

Re: E39-z 530dT do 540iA

Pondelok, 18. Augusta 2014, 21:14

ja mam Vanos a tam je to diel č12
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 35&lang=cs
a ano ten priamo u Vanos verzie zobrazuje teplotu chladiacej kvapaliny na budikoch,myslim si ze je to jedine teplotne cidlo prepojenia chladiacej kvapaliny a budikov,dokonca som niekde cital ale je to už zo 3roky dozadu že pri vyvreti sa doporucuje ho vymenit.
Ako odvzdusnujes?dolejes po risku,zohrejes nechas vychladnut bez otvorenia vycka expanzky,prve zahriatia som robil tak cca kilometrove trasy a hned do garaze,cca 2-3x .Po zahriati v ziadnom pripade neotvarat expanzku od nejakych 26 stupnov hore.Po vychladnuti vzdy doliat po rysku a znova.Ja sa drzim toho ze expanzku otvaram len ked je motor studeny a zatial 2roky bez problemov
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Pondelok, 18. Augusta 2014, 21:29

Vyzerá to dosť podobne,vymením to a uvidím...Odvzdušňoval som to asi takto:
Snejk píše:
vemu vodu novou ... auto sem ani nezvedal cumakem to neni treba ale je to lepsi....
tak mam vodu, naliju az to je plne co to nejak veme a nastartuju. topeni pustim naplno... a jdu lit vodu dal...ale ...
to nejdulezitejsi... ortacky motoru musi byt aspon 2000... jinak se pumpa poradne netoci a moc toho nehoni.... pak uvidis jak ti voda okamzite zmizi pod rukama... a pak uz jen leju leju leju dokud vracecka nezacne plivat vodu a vzduch... a tak pokracujes nez uz jde jen voda z vracecky a okruh je " uzavren" a uz to vic vody nechce.... zavru... projedu par km... nejlip teda s tim z dilny dovalim domu a du do prdele... druhy den rano prijdu a hle.. expanzka nema vodu... pac se tam jeste nejaka bublina prelila... no pohoda... tak vemu vodu. nastartuju .... a doliju tak vetsinou +- litr a uz to je ve vsech hadiich, vracecka to vraci topeni topi a vsecho naprosto ok... tim je proces ukonceny...
proste dolit pod plynem co sezere... pak to projet on si s tim sam poradi.... a az to vychladne tak jen dolit co chybi. ... a nestarat se. na volnobeh neodvzdusnis nic ani nahovno...
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: E39-z 530dT do 540iA

Utorok, 19. Augusta 2014, 02:16

Najdôležitejšie pri odvzdušňovaní je dať kúrenie naplno, čiže 32C pre šoféra a 32C pre spolujazdca, ale čo možno neviete je dať ventilátor na polovičný výkon, vtedy sú všetky ventily otvorené a ľahšie sa odvzdušňuje.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39-z 530dT do 540iA

Utorok, 19. Augusta 2014, 05:18

ja som to robil tak, dolial som do plna, postláčal som všetky hadice nech to vytlačí vzduch čo sa len dá, naštartoval som na minútku, znova som dolial do plna, prešiel som s tým asi 2-3km a nechal odstáť cez noc, zas dolial, potom aspoň 5-6km jazda nech sa termostat naplno otvorí a na ďalší deň znova kontrola hladiny, doliatie a potom sa už hladina drží, nehreje sa, samozrejme tie prvé 2 jazdy s naplno pustením kúrením, na mojom som mal chladenie rozobraté tento rok 3x, na kolegovom 1x, a vždy to bolo po takomto "samoodvzdušnení" OK
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Utorok, 19. Augusta 2014, 06:10

No ako tak čítam,nevedomky som skombinoval všetky spomenuté postupy :-" Kúrenie bolo naplno,ventilátor cca na polovici,postláčal som hadice,otáčky cez 2000 a okrem toho som ešte navštívil aj odvzdušňovák pod kabínovým filtrom pred vodičom...
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Sobota, 23. Augusta 2014, 00:13

dnes som mal možnosť zazreť tú tvoju krásu. Veľmi sa mi páčila. Sedel som asi 60-70m na terase a ten zvuko bolo počuť Rudo a fakt krásne. Hneď som vedel koľká bije a mal som pravdu :) teším sa na osobné stretnutie
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 24. Augusta 2014, 12:01

Keď už sa tu spomína výfuk:mám tam nejaký "Supersprint".Nieje zlý ale jeho dni sa už pomaly končia a mohol by byť aj trocha hlasnejší.Nie otravný ale výraznejší.Má niekto osobnú skúsenosť s takýmto niečím?Klady-zápory?
Prílohy
tip_side.jpg
tip_side.jpg (98.1 KiB) 1228 zobrazení
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 24. Augusta 2014, 16:20

Rudo, to, čo som počul ja to sa mi páčilo ale ak bude renovácia tak držím palce aby si vybral dobrý zvuk :)
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
Užívateľov profilový obrázok
Dogg88
Príspevky: 6035
Registrovaný: 25.1.2009
Auto: n/a
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 24. Augusta 2014, 16:22

Rudo ZM napísal:
Keď už sa tu spomína výfuk:mám tam nejaký "Supersprint".Nieje zlý ale jeho dni sa už pomaly končia a mohol by byť aj trocha hlasnejší.Nie otravný ale výraznejší.Má niekto osobnú skúsenosť s takýmto niečím?Klady-zápory?

nieco take mam na svojom aute...zvuk je v pohode, hlasny, ale nie otravny
pribehy-nasich-aut/detuzing-projekt-vol-2-nove-radio-str-10-t92033-105.html
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 24. Augusta 2014, 19:20

Dogg:pozrel som si tvoje videá a myslím že tak by to mohlo znieť :thumbup:
trunek:ten Supersprint neznie zle,ale v blízkej dobe prehrdzavie...
Plán je taký že by som ho dal zavariť a používal ho na STK.No a zvyšok času by som mal nasadenú holú rúru s nejakou rozumnou koncovkou či dvoma :-k
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 24. Augusta 2014, 19:48

.
Naposledy upravil/-a trunek v Pondelok, 15. Septembra 2014, 11:54, upravené celkom 1 krát.
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
Užívateľov profilový obrázok
Dogg88
Príspevky: 6035
Registrovaný: 25.1.2009
Auto: n/a
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 24. Augusta 2014, 20:00

Hlavne take veci pis verejne na nete :wink:
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Pondelok, 25. Augusta 2014, 21:42

Trošku sme sa umývali pred odjazdom na zraz do Senice:
Prílohy
20140821_190914.jpg
20140821_190933.jpg
20140821_192327.jpg
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Sobota, 13. Septembra 2014, 22:31

Po nejakej dobe sa mi podarilo spomaliť úbytok benzínu z nádrže.Nieže by autu prestalo chutiť :mrgreen: ale úplnou náhodou som si všimol že mi krásne vyteká benzín cez nasávacie potrubie webasta.Tento zmrd bol prasknutý a podávacie čerpadielko tlačilo benzín viac pod auto ako do webasta ](*,) .Ako som sa k tomu prehrabával,našiel som kopu užitočných vecí :-"
Prílohy
20140830_121701.jpg
20140830_115524.jpg
20140830_114005.jpg
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných