... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
reklamne predmety bmwklub.sk
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: E39-z 530dT do 540iA

Sobota, 16. Augusta 2014, 22:16

ja som v coupé nasiel filter z roku 93 :lol: . holt niekto sa proste stara
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Sobota, 16. Augusta 2014, 22:23

Tiež som si tak povedal :wink: Ale nech niekto povie že tie filtre nič nevydržia :mrgreen:
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
kompre
Príspevky: 899
Registrovaný: 29.10.2012
Auto: ex E90 325i
Kraj: Žilinský

Re: E39-z 530dT do 540iA

Sobota, 16. Augusta 2014, 22:24

bezudrzbove filtre v praxy :)
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 08:48

už sa teším Rudo na ukážku toho auta
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
323/525
Príspevky: 196
Registrovaný: 26.10.2009
Auto: 525tds, Alpina B10
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 16:26

Rudo ZM napísal:
A ešte jedna otázka do pléna:našiel som nejaký nezapojený konektor(červený/biely+modrý/žltý) hneď vedľa konektora na vyhrievanie termostatu.Ktosi ho vyviazal nabok a nemyslím že je to z výroby.Vedel by niekto povedať na čo to môže byť?Lebo nenašiel som v okolí žiadny voľný šteker...

Nikto to nevie - ja to mam tak isto a neviem, na co by ta zastrcka mohla byt...
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 17:03

Žeby to teda bolo od výroby neobsadené?Tak to teda nebudem zbytočne riešiť,nájdem si niečo iné :mrgreen:
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 18:05

Kks som si to presiel od zaciatku....bejvalku Ti oplakavat nebudem, kedze si si nasiel lepsiu :lol:

Teraz premyslam, ci mam vymenit paliv. filter, kedze ma uz 60 000 alebo ho tam necham navzdy :D
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 19:57

Nechaj ho kľudne tam,moj mal viac ako 250000 a auto išlo :mrgreen: Ale vážne:po výmene vzduch.a paliv.filtra a snímača vačky sa začali na palubáku objavovať čísla spotreby ktoré som tam predtým nevidel :shock: a auto celkove trošku ožilo.Ide to správnym smerom :wink:
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 21:52

palivový mením každú druhú výmenu oleja. Robím to tak už roky
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 22:20

Tiez menim kazdu druhu vymenu oleja aj palivovy a auto hned ozije. A to robim len nejakych 10.000 km rocne. Budem musiet prestat jazdit na rezervu asi. Bohvie, co v tej nadrzi za tie roky je za humus.
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: E39-z 530dT do 540iA

Nedeľa, 17. Augusta 2014, 22:31

Rudo ZM napísal:
Včera som trocha fušoval a vyriešil príčinu prehrievania.Auto vrelo pravidelne po cca 15km jazdy ](*,) Predávajúci hovoril o vadnom termostate(vyhrievaný),ale po vyhodení termostatu a žiadnej zmene situácie prišla pitva...Výsledok bol,že vodná pumpa mala vrtuľu oddelenú od hriadele a tým pádom nebol obeh vody v systéme.Vidno len prasklinu,ale bolo to úplne v riti.Vrtuľu som stiahol z hriadele prstami...


Nechcem byť prorok zlých správ, ale ten motor má všetku slávu za sebou, niekoľkonásobné prehriatie, neveští nič dobré, tieto motory sú veľmi citlivé na teplotu.

PS: Mrzí ma tá 530d, strašný pohľad.
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Pondelok, 18. Augusta 2014, 06:14

No,hádam nebudeš mať pravdu [-X Ale je mi jasné,že bez toho prehrievania by to bolo lepšie.Uvidíme ako bude ďalej...
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39-z 530dT do 540iA

Pondelok, 18. Augusta 2014, 06:30

snáď to nebude taký ojeb ako môj, držím palce aby bolo všetko OK po výmene VP
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Autor témy
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39-z 530dT do 540iA

Pondelok, 18. Augusta 2014, 19:27

Konkrétne na čo si mám dávať pozor?Bo zatiaľ som odsledoval toto:vodný systém netlakuje ani nejde olej do vody,voda do oleja nejde,odvzdušniť išiel bez problémov(podľa návodu z českého bmw-klubu,myslím že od snejka),olej nežerie,všetky O-krúžky okolo vodnej pumpy sú vymenené za nové...Vynechal som niečo?Inak keď mu pošteklím plyn,je živý až dosť :twisted: bez trhania či vynechávania..
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
revenge
Príspevky: 1114
Registrovaný: 14.2.2011
Kraj: Trenčiansky

Re: E39-z 530dT do 540iA

Pondelok, 18. Augusta 2014, 20:18

system chladnia v e39 v8 som riesil asi 12mesiacov a najhorsie je na tom zima,tam sa ukaže každy nedostatok,dokonca som musel riesit aj chladic 1rok stary a to Nissens,preto doporucujem vymenit vsetky gumenne hadice a pozrel by som sa aj na cidlo teploty za expanznou nadrzkou.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných