Ah shit, here we go again.
Silnejšie deja vu som dlho nemal, same place, same day time, same price. Keďže mi kvalitne zajebáva a zase som sa pred letom začal obzerať po nejakom rýchlejšom presúvadle chcel som kúpiť nejaký hot hatch v nejakom zúboženom stave ktorému by som doprial veľa lásky a peňazí aby sa z neho mohlo stať obstojné auto, keď tu zrazu kukám že sa asi predáva tento klenot môjmu srdcu blízky. Predaný z dôvodu nevyužitia a teraz je možnosť ho mať späť. Keďže som vedel čo v tom aute je strávených € & času + auto poznám od ojníc po výfukové koncovky musel som to ísť kuknúť. Samozrejme bez hotovosti (presne ako naposledy), kúpené z prvej po prevode na účet (to nemôže byť náhoda). Of course od hothatchu to má ďaleko asi tak ako starehonoveho úcta k iným žijúcim bytostiam, ale výkonu to má pokokot, na ceste to drží dobre, takže srandy sa s tým užiť dá

Poďme teda k stavu vozidla, technicky exponenciálne lepšie ako pri minulej kúpe, opticky zase o niečo horšie. Žiadne tragédie sa s ním neudiali, chalana stlačili ako sandwich v BA premávke. Odniesli to len držiaky nárazníkov + popraskaný lak na nich, najhoršie z toho vyšiel chudák difúzor. Teda ideálna priležistosť to dať prelakovať, predný bol dojebkaný od kamienkov aj tak, zadný už v minulosti obšuchnutý na parkovisku. Samozrejme e60 nezostala dlžná nič svojej povesti a nejaké elektronické veci predsa len pošli, budeme riešiť. Celkovo však nič hrozné, v porovnaní s tým čo som na aute už riešil, zhodiť nárazníky a zaniesť do lakovne je nič. Jediný jazde-prekážajúci problém je odjebkaný menič, vydržal skoro 8000km. Naozaj posledný krát kedy som riešil repas čohokoľvek (okrem turba) na SK. Jaksi ho momentálne nevidím nikde skladom (ZF) takže nad týmto budem musieť pouvažovať ešte.
Vyzerá to že motor nestratil ani koňa, ťahá stále ako ujebaný, Vmax som už z pochopiteľných dôvodov neskúšal (:D) ale trošku som to vyňaháňal po ceste domov
Konečne dokončím plány ktoré som s ním mal ešte roku minulého, aspoň tu teda bude čo cítať nejakú dobu 