Takze vcera sa uskutocnila vymena hlavneho termostatu, EGR termostatu, chladiacej zmesy v chladeni a nefunkcneho PDC senzora (diky Jimi

).
Vymena trvala 4,5hodiny a bol to hotovy horor alebo skor porod
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
.
Po odstraneni krytov EGR termostat siel lahko, ale to co nasledovalo za tym bola katastrofa. K hlavnemu termostatu bol nezvycajne nap*cu pristup, sruby poskryvane, priestor na naradie a ruky ziadny, ale chvalabohu nejak sme ho vybrali von.
Po vybrati ma cakalo (ne)mile prekvapenia a necudujem sa,ze termostat nefungoval kedze boli vylomene obe uchyty ktore ho drzali

.
Potom nasledoval spatny postup, zasa raz nahovno, ale nejak sa na tom podarilo.
Nasledovalo vypustenie chladiacej kvapaliny - vypustila sa z chladica a z expanzky , ale najst vypustaciu srubu na bloku motora sa nam nepodarilo

(vie niekto kde sa ta sk*rvena sruba nachadza????). Vypustilo sa 5,5l namiesto 7 a naspat slo 3l chladiacej CASTROL RADICOOL NF a 2,5 destilky.
Nakoniec som si nechal vymenu PDC senzora, siel velmi tazko von, ale novy je uz dnu a konecne parkujem s vacsim sebavedomim
Po odchode z garaze ma cakalo nemile prekvapenie a skoro ma j*blo, pri pusteani plynu som pocul sycanie, ale chyba sa velmi rychlo identifikovala (privod z turba do sania bol posunuty), opravila a ja si teraz uzivam rychle zohriate motora, extra silna kurenie a som cely happy

...klopklopklop
Prikladam nejake fotky
