... všetko o BMW ...
rapidwinner napísal:A marš do fuksoveho vlakna s tym! Tu štanc nema sancu
Fuxxo napísal:vysoko.
M3 lover napísal:Slovami Andera....![]()
![]()
Ander.jpg
kedy už si konečne uvedomíš, že šuchat gumou o blatnik je štylove na E46ke (ideal na 318i) nie na starej 6ke preboha. Ak to chce do originál stavu, každá takáto úprava mu to len celé dojebe a výsledný efekt bude že všetko bude origo, a podvozok + kola budú kolotoče...
a schovávať sa za akože "vylepšovanie jazdných vlastností" prosím hlavne to nie u takéhoto auta
blesk napísal:s tymto suhlasim inac.. stens sa ocividne dostava do vsetkych sfer, ale co si pisal s tymi paskami (dokonca neviem ci nemali tie stahovaky na pruziny), tak to som pocul len o skodovke..velmi chvalim pristup - zachovanie co najpovodnejsieho stavu vcitane velkosti a typu kolies. Je paradoxne ze este su taka Skoda da uchyluje k uprave fotografickych materialov tym ze auta znizuje (dokonca to na sutosalon znizovali stiahnutim S-ka pskami cez pruziny). Vibec tym nechcem hejtovat konkretne Skodovku kebo to e obecny trend - vsetko musi mat minimalne medzery medzi blatnikmi, maximalne velke disky a co najnizsssiu gumu. Pritom ked sa pozrieme na funkcne zavidne auta (GT3 napr) tak tie auta maju medzery medzi blatnikom vacsie ako mnohe SUV kedze tam ide v prvom rade o funkcnost. Dlhy zdvih je zarukou gripu aj v extremnych situaciach (skoky cez obrubniky napr).
krasna studia rozsahu poohybu kolies je dobove video M3 E36 a jazda Jacka Liffite-ho
https://youtu.be/16I5N_fPmNY
rapidwinner napísal:Naaaaaaadhera (musím ešte raz podotknúť)Vďaka za reakcie. Originalita je na poriadku dňa :)
Je však možné, že na leto obujem nejake iné kolečka, zatiaľčo originály odložím do garáže. Uvidíme.