serus
mensi update trosicka, o dvoch veciach :-) takze konecne sa dopracovala 4ka do servisu na vymenu naraznika :-O
podme ale po poriadku;
RIJA Bavaria NRV prvom rade musim velmi pochvalit fantasticky pristup servisu, hlavne pana kmeta, ktory aspon z mojho pohladu isiel cez mrtvoly a zariadil vsetko co som chcel :-) zacalo to asi pred mesiacom ked som bol na obhliadke, poslal som mu hned papiere, a on potom hned objednal naraznik aj s mriezkou, a potom prisla par tyzdnova pauza, z toho dovodu ze som chcel nahradne auto kym bude 4ka v servise, a nebolo ziadne dostupne. minuly tyzden ale bolo nahradne auto pripravene, plus naraznik uz nalakovali takze to bolo cele pripravene. Auto tiez hlasilo servis pri 100 000km, takze kym som ho priniesol, akurat to vyslo ze som mal 99600

kazdopadne havarijnu poistku mam robenu tak, ze nahradne auto sa musi priplacat, takze som bol zvedavy ze jak to cele bude prebiehat, a hlavne uz dlhsie som ich otravoval ze by som si chcel otestovat ten benzinovy dvojliter oturbeny v niecom (B48), a kedze tych aut je asi dost malo tak trebalo cakat.
kazdopadne stvrtok som auto odovzdal, isli sa hned riesit predne brzdy, ktore vyhadzoval idrive, platnicky boli KO, ale zistilo sa ze aj kotuce, takze komplet predne brzdy. pre auto som ale isiel az v pondelok kedze poistovniam trva kym poslu papiere naspat, ale problem som s tym nemal samozrejme.
takze som sa celkom tesil na pondelok, a 4ka bola pripravena umyta krasna :-)
co ma ale prekvapilo, ze som len tak ked som auto odovzdaval medzi recou spomenul ze zhodou nahod sa mi cez tyzden zodralo tlacitko na tempomate, a az po ceste domov som si vsimol ze je vymenene, co je ale este vacsia bomba, ze sa tam meni na zaruku cela multifunkcia, co ma strasne sralo lebo aj tie plasty uz boli vylestene aj tlacitka, a teraz to mam vlastne cele nove :-O
no a doma som otestoval parny cistic, ktory funguje na vybornu.. 50/50
a tym padom mam full skoronovy volant :-) z auta je hned iny pocit :-)
dnes som ju aj vycistil ozonom, a fakt to funguje, takze maximalna spokojnost :-)
trocha drahota, zahucal som tam 800e, 150 spoluucast + zvysok za brzdy, ale tak zaruka, atd. nechcel som to riesit ze si ich vymenim sam a navyse 100 000km na predne brzdy je fajn, zadne maju 6mm este, takze pohoda.
BMW F30 320i xdrive Msporttakze nahradne auto som mal pristavenu tuto herecku, musim povedat ze ten lak je absolutne perfektny, hlavne na slnku to ma take zrno ze to vypali oci :-O
hlavne som to auto chcel aby som si vyskusal daily zivot s benzinom, a musim povedat, ze hned jak som presadol zo 4ky tak som bol velmi happy ze som sa rozhodol pre dizel

v prvom rade, auto mi prislo o triedu pomalsie od prveho momentu, odspodku to nema velmi tah, kedze predpokladam ze sa snazili napodobnit atmosferu prejavom, ale ani uplne hore to tah nema, hlavne to ide ako tak v strednych otackach 3500-4500. co je ale rozhodne pozitivne oproti 20d je samozrejme zvuk motora :-O to sa mi lubilo dost, a keby tam bol performance koncak, tak si viem predstavit ze by to bola este vacsia zabava s tym autom. plus to kopanie pri manualnom preradovani hlavne v tom rozmedzi 3500-4500 tu bolo este vyraznejsie jak pri mojom dizli, co ma tiez bavilo. takze vo finale ako take, ma to bavilo s tym jazdit, a na treti den ked som s tym isiel tak som ani nepocitoval az tak ten nedostatok vykonu, az vo vyssich rychlostiach, ale to iba do momentu kym som nepresadol naspat do 4ky, to bol este vacsi skok jak ked to bolo naopak

na dialnici to je kazdopadne najviac tragicke, pri 130 ked chcem zrychlit na 150-160 tak to trva velmi dlho, musi to podradit o dost stupnov, a proste neni to ono. viem si ale predstavit ze vsetky tieto veci poriesi verzia 30i.
co ale 30i neporiesi je spotreba

tuto bol dalsi heureka moment ze som bol happy so svojou volbou, ked som auto odovzdaval, snazil som sa hlavne jazdit takym istym tempom jak na 4ke, vacsina tych kilometrov je z okresiek, lebo po dialnici som isiel len 20-30 max., potom som jazdil len po okoli. takto to dopadlo vo finale:
je pravda ze som si trocha viac uzival parkrat vytocenie a akceleraciu s tym kopanim prevodovky, lebo to ma bavilo, takze bezne by som sa dostal pod 10 urcite, ale nie o moc, a to je leto. v zime by to bolo este horsie
dalsia vec co sa mi nezdala bola prevodovka, radila trocha divne nerozhodne obcas, hlavne v sport rezime priliz casto podradovala a preradovala potom na vyssi stupen, neviem, toto mi v dizli nerobi. ale mozno to bol len tento kus, ktovie..
auto malo aj adaptivny podvozok, ale prekvapilo ma ake tvrde to bolo na 19" runflatoch. ledkove svetla zakladne su fakt zakladne a nemaju ani take funkcie jak mam v starej 6ke, proste to iba svieti, nieco jak bixenon v E46 :-) ale silne su viac ako dost, to rozhodne, ale ziadne natacanie, prisvecovanie do zakrut, nic. brzdy mi prisli tiez trocha slabsie, nemaju taky nastup jak na 4ke a musel som dost tlacit pedal. este par veci som mal na mysli, ale nejak mi vypadli
