tak dnes sa stala nemila vec, ale cakal som to.. polovicka rano nenastartovala 5ku (tak to asi chodi s tymi dizlami mam pocit, ze minimalne jednu zimu sa to musi stat na kazdom ktory vlastnim

ale je to moja chyba, lebo som to troska zanedbal, kedze na aute sa uz nejazdi tolko, fakt len do roboty 15km denne, a cez vikend stoji.. no a dnes prituhlo, -1 rano a uz to nepretocilo, hned sa vymlatila baterka samozrejme, takze som to so 6kou nastartoval, a odisiel s tym ako tak domov..
poobede som sa s tym doplazil do garaze ku kamosovi, rozhodilo sa to (istu dobu som mal kvoli chodu aj podozrenie na trysku, takmer 100%), tak sme najprv otestovali trysky a to tak ze oldskoolovo


ale vyzeralo to rovnako, vsade sice isla nafta cez prepad, ale vsade isla skoro rovnako.. no a potom zacal kamos odpajat konektory po jednom, a hned prvu ked odpojil tak motor ostal ist rovnako napicu

tak sme zistili ze ta jedna je zla a ide to na 5 valcov..
no a ked uz to bolo rozhodene, tak sme samozrejme vyhodili aj zhavice, lebo v tomto obdobi to startuje dost slabo, takze 4 zo 6tich v pici, ani sa nezapli

na dva zhavice to teda startovalo krasne :-)
takze zhavice objednane, a teraz narychlo zhanam jednu trysku na 142kW co je zda sa ovela vacsi problem ako sa zdalo..
jaj a este sa mi podarilo odfotit jednu "beading" fotku, par dni dozadu v blave ked prsalo, par hodin predtym som to umyval a quick detaileroval :-)
