Pondelok, 8. Júna 2015, 20:39
Sorry, ale toto je iba lepenie vykonnej V8cky ked aj konas ako pises... Ze by si ju len vycistil a nezarovnal - gratulujem... Tieto skusenosti, ktore zdielam mam od znameho, ktory sa 20 rokov venuje GO motorom, taktiez si staval obcas nejaky sportovy motor, takze na jeho reci dam vzdy... Aj skusenosti, to neni len, ze pri pive chalani povedali, to su roky skusenosti... Akonahle sundas hlavu, musis ju zrovnat - ano, niekedy sa nic nestane, auto funguje, lenze vo vacsine pripadov nerovnosti na hlave tensnenie nevykryje a netesni vsetko ako ma... Idealne je, ked sa da dole hlava, zarovnat aj blok, aj hlavu, no kedze zarovnanie bloku = vybrat motor z auta a takmer cely ho odstrojit a este zohnat na toho niekoho, komu sa mesti cely blok do frezy je obtiazne, staci, aby aspon jedna stycna plocha tesnenia - hlava bola fest rovna. Ale zajebat na 400 konovu v8 (v zaklade akykolvek motor ked aj 1.2 htp), ze dam dole hlavu, vycistim a dam spat, smrdi grosom a amaterizmom. Kazda sundana hlava musi byt zarovnana pred opatovnym nasadenim - no nemusi, ale potom ta oprava aj tak vyzera... Duplom je picovina velka co robis, ak mas motor vonku, dobry pristup k nemu, spravit to teraz a tesit sa, ze mas takmer novy motor, ako mat v nom 15 rocne tesnenie len za to, ze si usetril 2 kila a stratil 1 den casu navyse, tak isto gufera ventilov, to je proste taka generalka jak ma mpower najrychlejsi diesel na klube...
banned... ...connecting people :)