ten komfort som myslel tym ze ked stou X5 drbnem do vymolu vobec ma to nenasere.
dogg ,este raz si precitaj co som napisal.Neviem preco porovnavas X5 s offroadmi ked ja ako potencionalny majitel vobec od X5 ziadne estra brodenie blatom nepozadujem , a zase lahky teren zvladne X5 lavou zadnou , cize polne cesticky no problem.Ja od toho pozadujem aby to jazdilo ako osobak.A pre mna je X5 luxusnejsia ako toyota , krajsia ako toyota a aj lepsia ako toyota a uricite to aj lepsie jazdi ako toyota.A presne taky ludia kupuju X5. Ako nechapem preco by som si mal kupit offroad do mesta

Ked uz by som kupoval tak by som toyotu aj tak osral, nic mi ta znacka nehovori, ale zobral by som noveho granda , ale ten ma jazdne vlastnosti oproti X5 tak polovicne kvoli moznostiam v terene.Nechapem preco ich menujses ze nevedia co kupuju , mame uz 7 rokov Grand Cherokee tak ze poucovat ma co je offroad nemusis , mam stym autom pochodene mozno viac , co si jazdil ty z niecim v terene.Len treba pochopit ze na svete je vela ludi co pozaduju luxusne , pekne SUV ktore jazdia ako osobaky , preto kupuju X5,X6 , MB ML a cayenne , mozno este range rover sport a Q7.Tym pre mna ponuka luxusnich SUV ako nahrada za osobak zrejme konci.
ps : by som ti ukazal co kamos na MB 320 zdolal cez zimu , sa brodil hore kopcom asi v pol metrovom snehu a blate pri dobrom 35% stupani , mal tam obycajne zimne gumy balony, aj Jeep ktore ma tuhe napravy sa tam zapotil. Predpokladam ze ked to dalo ML dala by to aj X5.Viac uz naozaj nik od X5 nechce, aspon ten ktory trocha rozmysla a vie co X5 je za auto..
Ked budem chciet jazdit po terene kupim upraveneho Jeep wranglera a do mesta X5 , a nebudem kupovat pseudo offroady ktore nejazda ani ako osobak ani ako pravy offroad
