... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13
reklamne predmety bmwklub.sk
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Nedeľa, 22. Februára 2009, 19:50

nikto nic???neviete?
 
Užívateľov profilový obrázok
eldorado
Príspevky: 30
Registrovaný: 9.6.2008
Bydlisko: Galanta

Re: E46/330d - Motor a turbo

Piatok, 27. Februára 2009, 09:20

zhmp napísal:
No chalani ja vám dám takú otázku.......podla vás na našich 320D a 330D common railoch sa ako správa naklápanie lopatiek turba????? Májú tie lopatky viaceré polohy????,alebo sa len otvoria a potom privrú????

No lebo čo som ja zistoval tak viem,že ked naštartuješ auto tak sa ten elektorventil otvorí a tiahlo na turbe sa pritiahne.......tým pádom su lopatky naklonené a turbo pri zvyšovaní otáčok sa začne plniť,aby malo už pri tých potrebných.... malo by tých 1800-2000 otáčkách dost vysoký plniaci tlak.....takže ten elektroventil funguje iba ako otvoreny a zatvorený, a žiadna medzi poloha na lopatkách neexistuje...takže sú bud len naklonené na maximum alebo na minimum.........Čo vy na to??? :shock: 8)


Presne tak! =D>
BMW E46 320D
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Piatok, 6. Marca 2009, 16:22

PAni prosim vas opat o radu! tak som sa dnes odhodlal ze popozeram co sa to vlastne deje s mojim turbom ze netaha auto tak ako by malo, no cital som tuna na fore ze po nastartovani auta by sa mala tycka ktora ovlada naklapanie lopatok pohnut.A je to ta tycka ktora vedie od takeho zlateho tanierika?? Prstom sa to pohne ,ale samo nie!? A mohol by mi tu niekto opisat ako ma co fungovat na turbe a ktore hadicky maju byt natlakovane, alebo co mam popozerat???A este podtlakovy system ktory ma tu tycku vtiahnut , kde moze mat chybu???
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46/330d - Motor a turbo

Piatok, 6. Marca 2009, 20:45

Je mozne, ze sa ti spravne nenaklapaju lopatky a preto to nedava poriadny tlak - ovsem ak sa do toho nejak prilis nerozumies, tak na tvojom mieste by som sa sam do toho moc nepustal :roll:
Treba skontrolovat vakuovu pumpu + vsetky vedenia + vakuovy zasobnik... atd... atd
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Piatok, 6. Marca 2009, 21:40

Rozmyslal som and tym zeby sa to dalo oskusat keby som od turba odpojil tu podtlakovu hadicku a skusil s prstom ci to prisava! a ked by nie tak by som hladal pricinu niekde v pumpe.Ked by prisavalo tak by mohla byt chyba (co asi aj bude) v podtlakovom ventile na turbe! prasknuta membrana alebo neico take! kolko by moho, stat taky ventil???
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Piatok, 6. Marca 2009, 21:55

MGSnake napísal:
Rozmyslal som and tym zeby sa to dalo oskusat keby som od turba odpojil tu podtlakovu hadicku a skusil s prstom ci to prisava! a ked by nie tak by som hladal pricinu niekde v pumpe.Ked by prisavalo tak by mohla byt chyba (co asi aj bude) v podtlakovom ventile na turbe! prasknuta membrana alebo neico take! kolko by moho, stat taky ventil???


Tak za 1. ak ti auto brzdí tak je vakuova pumpa na motore ok.......

po 2. skontroluj vedenie podtlakovej sustavy čo ide od pumpy k turbu.....

po3. odpoj hadičku od toho elektroventilu a po naštartovaní by si tam mal citít podtlak na tom ventile!!!!!!.(skušaj to preto na ventile,lebo je potrebné zistiť či je ok,ked pri naštartovanom motore odpojíš ten konektor od toho ventilu tak by si už potom podtlak nemal citit,lebo je ten ventil zatvoreny ked tam nieje prud..).........je to na obr. číslo 1

po 4. to tiahlo na ktoré si sa pýtal je presne to čo je na obrazku č. 2 (je to obrázok z 320D ,ale v princípe je to to isté....)

po 5. odpoj konektor od toho elektroventilu a po naštartovaní by si mal namerat + 12 volt. ak

po. 6 ak to všetko poskúšaš tak sem napíš a riešime to dalej........
Prílohy
turbo.JPG
turbo.JPG (58.27 KiB) 1354 zobrazení
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Piatok, 6. Marca 2009, 22:27

brzdy funguju dobre, no a k tomu bodu cislo 3. neni jednoduchsie odpojit tu hadicku od ventilu na turbe ako od elektromag.ventilu?Aspon mne sa tak vidi ze je! lebo k tomu ventilu na turbe sa da pekne od spodu dostat! vim ze teoreticky by mohla byt ta hadicka smerom od elektromg.ventilu k ventilu na turbe niekde prasknuta ale je o dost nepravdepodobne podla mna!Zajtra oskusam a napisem co a ako!!!
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 7. Marca 2009, 11:32

MGSnake napísal:
brzdy funguju dobre, no a k tomu bodu cislo 3. neni jednoduchsie odpojit tu hadicku od ventilu na turbe ako od elektromag.ventilu?Aspon mne sa tak vidi ze je! lebo k tomu ventilu na turbe sa da pekne od spodu dostat! vim ze teoreticky by mohla byt ta hadicka smerom od elektromg.ventilu k ventilu na turbe niekde prasknuta ale je o dost nepravdepodobne podla mna!Zajtra oskusam a napisem co a ako!!!



Ano odo toho elektroventilu odpojit...no elektroventil je hore pri nadržke ostrekovačov a ventil na turbe je dole,tak jedine zo spodu auta....opdoj si ho d ktorej chceš strane,ale hlavne vyskušaj......no a o tej nepravdepodobnosti.....ja som mal práve tú hadičku predratu,čo ide od toho elektroventilu až k turbu......))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 7. Marca 2009, 14:53

ten elektroventil je hore pri nadrzke???? ja som myslel ze niekde pri turbe dole pod motorom!! nemas nejaku fotku?
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 7. Marca 2009, 18:59

tak moje zistenie je ze na vstupe do vakuovej nadrzky ma podtlak 80-90kPa a na vystupe ma len 10kPa!!! takze chjyba je asi v tej vakuovej nadrzke!!! neviete taku orientacnu cenu tej nadrzky (plastova , čierna).Pripadne ak by ju niekto mal za dobru cenu!!!
A este na vstupe a vystupe ma byt rovnaky podtlak ked sa nemylim????
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Nedeľa, 8. Marca 2009, 12:19

Je to tak ako som napisal???
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Nedeľa, 8. Marca 2009, 12:26

MGSnake napísal:
Je to tak ako som napisal???



Vymontuj ju a skontroluj či nieje niekde derava......ale ak si nameral na ten hadičke čo vychadza zo zadnej strany nejaky menší podtlak a na hadičke pred nádržkou je vyšší tak musí niekde podtlak unikať,cez nádržku.....aj to by mohol byt tvoj skryty problém....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Nedeľa, 8. Marca 2009, 22:28

tak nadrzku som vyriesil a do elektroventilu mi uz ide plny podtlak! ale elektroventil nepusti viac ako 15kPa. A na konektore som nameral napatie 11 V pri volnobehu! zvysovanim otacok sa napatie nezvysovalo!! na akom principe funguje otvaranie a zatvaranie elektoventilu??? alebo co koriguje napatie na konektore???
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 9. Marca 2009, 09:53

ehm... ako si vyriesil tu nadrzku?.. dal si novu? :roll:
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Pondelok, 9. Marca 2009, 13:11

nie nedal som novu ,ale ona mal ulomeny konektor ktory do nej vedie vakuum tak som tam nalysoval zeleznu tycku a je to OK ale podme riesit ten elektromagnet.ventil , staci ked tam je 11V (mozno nemam presny merak) ale malo by tam byt 12nie ked vsetko funguje! a tak som skusal dat do elektromag,ventilu s nabijačkou nejakych 13V a tuklo v nom. Ako ma vlastne fungovat a co koriguje jeho otvaranie a zatvaranie?? poradte
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných