... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:51

uuups! :?
pilinky? nedobre!! :(
kolko to ma km??
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:55

No km to ma dost... okolo 250 :roll: .. cize je dost mozne, ze pumpa uz nejde tak ako by mala... teraz ale rozmyslam, ze namiesto repasu cerpadla za 30t by som mozno radsej prehodil motor za commonrailovy :shock: .. mozno by sa podarilo z nemecka za nejakych 60 tisic zohnat...
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Piatok, 10. Októbra 2008, 14:02

nooo,
ked by bol *OK*
stalo by za zvazenie....

ale:
- potrebujes aj riadiacku
- a mal by byt aj s prevodovkou
bo M47TU2 ma 6ku :D

Riesenie 2:
Predaj avto doplat 100 (150) a donesieme
ti znemecka novu, tak ako som ja mame
2005ku.... :D 8)
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12603
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmm

Piatok, 10. Októbra 2008, 14:04

alfi666 napísal:
No km to ma dost... okolo 250 :roll: .. cize je dost mozne, ze pumpa uz nejde tak ako by mala... teraz ale rozmyslam, ze namiesto repasu cerpadla za 30t by som mozno radsej prehodil motor za commonrailovy :shock: .. mozno by sa podarilo z nemecka za nejakych 60 tisic zohnat...


Jaj kamarát to nieje ako vymenit frcgumu....hehe.....to nieje len motor, to je počítač,kabeláž, palivové čerpadlo myslim, a dalšie veci......Ja som menil motor, za novší ale donesli mi emisnu normu 4, tak som ju musel prerobit na emisnu normu 3, aby mi to pasovalo na kabeláž,počítač a tak...ešte to nieje ono...síce motor tahá ako besny,ale nemá tah odspodu,ale potom buchne do sedadla....ešte stále to nemám doriešene......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Piatok, 10. Októbra 2008, 14:04

tiez riesenie :)... no uvidime co bude na rok ;) ale to by som uz urcite siel do 330d alebo asi skorej benzin 8)

Ale uz sme kruto OT, tak uz hadam aj staci :oops:
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Piatok, 10. Októbra 2008, 14:05

jo,
navrhujem dalej presun do SS
:lol:
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
Mimo
Príspevky: 7943
Registrovaný: 23.9.2007
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Galanta Hodywood

Piatok, 10. Októbra 2008, 14:13

:D kludne sa môžte presunúť do CHATu 8)
 
bmw 33Ocd
Príspevky: 180
Registrovaný: 14.4.2008
Bydlisko: Revuca

Sobota, 11. Októbra 2008, 09:09

GtheRacer napísal:
PumpaDuesy do tohto fora pls nepletme.
Bol to, sice velmi usporny, ale OMYL vylucne Volkswagenu.
A s novou generaciou CommonRail TDI patri minulosti...

Co sa tyka toho ze M57TUD30 "nejde dost dobre" jednoznacne
sa priklanam k predxadzajucim, ide o tech. problem.

Jazdil som aj na BMW o 150PS silnejsich, ale 3.0d ma taky
krutiaci moment, ze nastup tohto motora spucuje skoro ;)
vsetko na nasix cestach, takze o nedostatku vykonu nemoze
byt ani reci. Zvlast ak je motor v "lahkej" E46! :)
(Bohuzial na Slovensku je vacsina M57TUD30 v hroznych stavoch,
a ti ktori maju motor OK auto nepredavaju, preco by aj?! 8) )


Ale niektory ako napriklad ja predaju.....aj v dobrom stave....chcem E92
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Streda, 15. Októbra 2008, 22:31

tak dneska som rozobral vzduchovy filter .Bol neskutocne zaneseny tak som ho vyfukal a vycistil(dokym nekupim druhy).No a vykon motora stupol celkom fajn ale ajtak si myslim zeby mal ist lepsie.(presiel som na nom asi 5km po vyčisteni).Je mozne ze je zaprasena aj vaha vzduchu?? Da sa to nejako vycistit? a oplati sa to , zvysi sa tak vykon?A na diagnostike mi povedia ci je vaha dobra,alebo netesnost turbo hadice alebo daco take??
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Štvrtok, 23. Októbra 2008, 13:22

chlapci ako vyberiem von vahu vzduchu a ako ju mam vycistit???Nikto mi nevie poradit???hmmm!
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: motor BMW330d E46

Štvrtok, 5. Februára 2009, 18:34

No tak diagnostika zistila ze turbo dava male tlaky,a takisto vaha vzduchu je KO, mozu byt plniace tlaky zapricinene zlou vahou alebo to od toho nezávisi??? a co sa da robit s tým ze plniaci tlak je nizky???
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: motor BMW330d E46

Piatok, 6. Februára 2009, 16:02

Pokial je turbo dobre - cize je schopne davat vyssi tlak, tak chyba moze byt bud vtom, ze neni dobre ovladanie naklapacich lopatiek alebo moze byt zly senzor ktory detekuje kolko turbo tlaci - a moze si ten senzor mysliet, ze uz tlaci dost a pritom tlaci malo ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46/330d - Motor a turbo

Piatok, 6. Februára 2009, 18:29

na ceskom fore mi povedalo ze zla vaha vzduchu moze zapricinit to ze vysiela zle hodnoty do RJ a ta potom nenaklapa lopatky v turbe a ovplyvnuje plniaci tlak a taktiez mnozstvo vstrekovaneho paliva do dýz! moze to byt tak??
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12603
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 7. Februára 2009, 00:13

No chalani ja vám dám takú otázku.......podla vás na našich 320D a 330D common railoch sa ako správa naklápanie lopatiek turba????? Májú tie lopatky viaceré polohy????,alebo sa len otvoria a potom privrú????

No lebo čo som ja zistoval tak viem,že ked naštartuješ auto tak sa ten elektorventil otvorí a tiahlo na turbe sa pritiahne.......tým pádom su lopatky naklonené a turbo pri zvyšovaní otáčok sa začne plniť,aby malo už pri tých potrebných.... malo by tých 1800-2000 otáčkách dost vysoký plniaci tlak.....takže ten elektroventil funguje iba ako otvoreny a zatvorený, a žiadna medzi poloha na lopatkách neexistuje...takže sú bud len naklonené na maximum alebo na minimum.........Čo vy na to??? :shock: 8)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46/330d - Motor a turbo

Sobota, 7. Februára 2009, 17:39

To sa mi moc nezda... to naklapanie lopatiek by potom nemalo ziadny vyznam ;) pri vypnutom motore ti je jedno, ze ci su zaklopene alebo nie...
Je mozne, ze je to regulovane stylom ON/OFF.. proste ze to ma len 2 polohy, ale myslim, ze sa to meni aj pocas jazdy ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných