... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
 
											alfi666 napísal:To sa mi moc nezda... to naklapanie lopatiek by potom nemalo ziadny vyznampri vypnutom motore ti je jedno, ze ci su zaklopene alebo nie...
Je mozne, ze je to regulovane stylom ON/OFF.. proste ze to ma len 2 polohy, ale myslim, ze sa to meni aj pocas jazdy

MGSnake napísal:chcel som sa opytat mam zlu vahu vzduchu ked zapojim novu vykon auta sa zmeni hned alebo sa musi nejako restartovat RJ????????

 
											MGSnake napísal:a nedalo by sa to vyriesit iba odpojenim baterky? a to vsetci co menili vahu tak to robili ze museli nacitat vahu do RJ?

zhmp napísal:Nedá....ale čo vlastne riešime,??auto ti nejde dobre????ked to chceš ist dat na PC???
 
    ... pokial viem, Carsoft ani PA Soft toto nevedia... cize potrebujes niekoho so serioznou diagnostikou...
 ... pokial viem, Carsoft ani PA Soft toto nevedia... cize potrebujes niekoho so serioznou diagnostikou...
alfi666 napísal:wow... tak to cumim... tak sa ospravedlnujem za mylne info

2.0d 100kW je PD a kedze tie motory su z rovnakeho roku vyroby, tak som myslel, ze je to to iste, akurat o 2 valce viac... bohuzial som si to neoveril cez ETK
.... nechapem potom ale preco nezacali s common railom uz aj pri 4 valcoch

... a potom je este zaujimave, ze cim dosiahli vyssi vykon pri 204 konovom, ked obidve su common rail...
Tym padom lutujem este viac, ze som nesiel do 3.0d
 
											MGSnake napísal:ale je to tak ja tam neidem davat novu vahu ale vahu ktora je z buraneho BMW 330d, vraj trojmesacna , takze tiez je mozne ze je z novsich typov.Takze asi budem musiet skocit do BMW servisu co?

